Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua kaivataan katkonaisiin uniin! (Vauva 5,5kk)

Vierailija
22.11.2006 |

Eli ongelmat on samat niin päivä- kuin yöunillakin. Nukahtaa melko helposti ja nukkuu n.1h jonka jälkeen herää.

Päiväunilla ollessa saan käydä 20min-1h välein heijaamassa vaunuja ja laittamassa tuttia suuhun. Nukahtaa melko helposti uudelleen ja nukkuu taas 20min-1h ja sama toistuu kunnes lopulta ei enää nukahda uudelleen ja sitten tiedän, että on " herännyt" .

Yöunilla heräilee n. 1h välein, laitan tutin suuhun, herää taas n1h päästä. Tätä jatkuu n.20-03. Silloin ei enää suostu nukahtamaan tutilla ja sitten imetän vauvan. Nukkuu imetyksen jälkeen n.3h kunnes herää n. klo 6-7 valvoo 1h ja taas nukkuu 1h. Rasittavaa!

Siis tosi epämääräistä selostusta, mutta jos joku ymmärtää, mitä tarkoitan ja osaisi antaa jotakin vinkkejä, jolla yhtäjaksoinen uni hieman pitenisi, olisin hyvin kiitollinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat jo ihan kunnolla lihasoseista lähtien kaikkea rintamaidon lisäksi. Tuntui, että kaipasivat vielä iltapalaakin enemmän ja aloitin puurot kun neuvolassakin siihen jo kehottivat minun tilanteessani. Kun annan illalla myöhään vielä puurot kaiken muun lisäksi, ni johan on ähinät ja tuhinat loppuneet. Eli kyllä alkaa jo varmaan olla nälkäinen, jos ei saa muuta. Meillä kanssa oli tota samaa vielä pari vkoa sitten, asettelin tutteja yms vähän väliä, mutta kun lisäsin kunnon ruokaa, ni nukkuvat hyvin.

Vierailija
2/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia viljoja ei vielä ole maisteltu, mutta suunnitelmisa on. Puuroa olen antanut, mutta olen tehnyt veteen riisipuuroa. Varmasti vaatii siis tuhdinpaa tavaraa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun vielä imetän tuon ikäistä. No, meillä kuitenkin esikoisen kohdalla saman ongelman aiheutti tutti. Tutin kanssa poika nukahti kyllä, mutta aina kun se tutti tipahti suusta niin poitsu heräsi, ja sitten sitä piti olla lykkäämässä takaisin parhaimmillaan tunnin välein koko yön. Heitin lopulta koko tutin roskiin, mistä seurasi viikon parkuminen, mutta sen jälkeen onkin yöt nukuttu ravinnosta riippumatta.

Vierailija
4/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sanoi, että se vaan kuuluu tähän ikävaiheeseen. Taitaa kuulua meidän lapsella kaikkiin ikävaiheisiin tuo huonosti nukkuminen :(

Vierailija
5/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sattumaakin, mutta viime yönä heräiltiin vain 3 kertaa! Äitikin jo paljon pirteämpi.

Vierailija
6/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme