Helsinki-Vantaan lentoasema vihaa autoja
Miksi Helsinki-Vantaa syrjii yksityisautoja? Joka suunnassa on ajokiellon ja parkkikiellon merkkejä. Pelkkää rahastusta koko homma kun missään ei pääse pysähtymään paitsi finavian maksullisilla pikaparkeilla. Ymmärrän kyllä että suomessa vihataan autoja ja halutaan paljon rahaa, mutta minähän kuljen autollani vaikka tehtäisiin kuinka vaikeaksi.
Kommentit (658)
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Mieluummin ne kuin kaljasieppo.
Hirveä ulina kun joutuu maksamaan jostain jotain.
Siellä vihataan myös lentomatkustajia: joutuvat turvatarkastukseen ja lisäksi lentoliput maksavat!!!!!!!!!111
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Vierailija kirjoitti:
Sitä et tule autoilemaan.
Sinä tulet maksamaan parkista.
Sinä tulet maksamaan GPS perusteista kilometriveroa.
Sinulla ei tule olemaan yksityisyyttä.
Sinä tulet olemaan onnellinen.
Uskon täysin muihin paitsi viimeiseen!
Vierailija kirjoitti:
namujengi :D
Jauhojengin vastakohta?
Vierailija kirjoitti:
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Joskus aikuisten ei anneta ratkoa itse, ei edes niitä henkilökohtaisiakaan ongelmia. Tai ei edes kysytä, miten voin auttaa. Joillain riittää intoa toisten ongelmiin jostain syystä, eikä kaikkea saada aina täysin ongelmattomiksi. Hyvä tavoite sinänsä jokaiselle kansalaiselle!
Eihän tuo mut mikään ihmisoikeus rikkomus ole sentään ja ihan laillista.
Biisi: Baybe you can drive my car. Yes Im gonna be a star" No jos nyt tähdeksi pääsee ja tuo massia, mutta muuten ei kai autoa anneta ihan kenen käyttöön vaan.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne