Helsinki-Vantaan lentoasema vihaa autoja
Miksi Helsinki-Vantaa syrjii yksityisautoja? Joka suunnassa on ajokiellon ja parkkikiellon merkkejä. Pelkkää rahastusta koko homma kun missään ei pääse pysähtymään paitsi finavian maksullisilla pikaparkeilla. Ymmärrän kyllä että suomessa vihataan autoja ja halutaan paljon rahaa, mutta minähän kuljen autollani vaikka tehtäisiin kuinka vaikeaksi.
Kommentit (658)
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Lentokentän alue on yksityisaluetta. Miksi sinne jonkun pitäisi saada parkkeerata ilmaiseksi? Ilman maksua voi kyllä saattaa porukkaa terminaalin eteen. Kyllähän muuallakin parkkeeraaminen maksaa.
Aamulennolle ei ehdi kaukojunalla joka saattaa/ on usein myöhässä. Sen tähden Vantaalle olisi tultava jo edellisenä iltana, majoitus lentokenttähotelleissa ei ole edullista.
8 vuorokautta Oulussa kylmäpaikalla maksoi yli 70 euroa. Kuukausivuokra kohtuulliset 270€.
Autoilijoiden mielestä on väärin kun ei pääse ovelta ovelle ilmaiseksi. Helsingin keskustaankaan ei pääse eikä lentoasemalle yhyy. Helsingin taloista pitäisi poistaa puolet ja rakentaa tilalle parkkihallit jotta kehyskuntien Ihmiset eivät joutuisi kävelemään eikä maksamaan. Vantaan pellot pitäisi muuttaa parkkipaikoiksi jotta joka thaimaa norppia saisi autonsa ilmaisparkkiin, ikävä kyllä et pääsisi kovin lähelle ulko-ovea
.
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Mutta kun minä minä minä minä minun minun oikeuteni!!!
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.