Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, meidän ennen niin rauhalliseen taloon muutti

Vierailija
28.02.2023 |

kolmilapsinen perhe joilla ei ole mitään rajoja,
vielä meidän alakertaan. Melu on kamala, huonekaluja raahataan, ovia paiskotaan, juostaan, hypitään.
Ainoa lohtu että ovat tosiaan alakerrassa, muuten menis hermot!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korvatulpat

Vierailija
22/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on kun lapsille ei nykyisin saa sanoa ei ja asettaa rajoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä ei kuulemma ainakaan saa lapsista ja heidän pitämistään äänistä tehdä häiriö-ilmoitusta.

No kyllä minä tein ja lasunkin, kun sekaisin oleva yh-äiti rupesi nukkumaan päivät ja valvomaan yöt alle kouluikäisten lastensa kanssa. Heräsin siihen, että yöllä klo 2 lapset leikkivät ja kiljuivat täyttä kurkkua alakerrassa. Tuli ilmoitusten jälkeen yörauha ja lapset saivat nähdä aurinkoakin taas.

Vierailija
24/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukengät ja juoksumatto tai vastaava. Niillä mä lähtisin liikkeelle. Ja aina aamuisin itse tehty smoothie helvetillistä ääntä pitävällä blenderillä. Ehkä ymmärtävät.

Vierailija
25/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan remppamelu haitannu. Nyt sen vasta hoksasin.

Pääsin katsomaan kun omistaja itse asui siinä vähän aikaa.

Ap.

No kappas. Luulis et ois haitannu, jos oikeasti tiedät miltä koko asunnon remontointi kuulostaa.

Vierailija
26/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on kun lapsille ei nykyisin saa sanoa ei ja asettaa rajoituksia.

Ja kohta haetaan diagnoosit eli vanhemmille vapautus kaikesta kasvatusvastuusta.

Vierailija
27/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä häiriköt muuttivat? Ovatko kauankin jo asuneet?

Vierailija
28/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkää sianlihaa postiluukusta.

Vierailija
29/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä luulin otsikon perusteella että sinne tuli muutti eli malamuutti ja mietin että ei ne kyllä juurikaan räksytä.

Vierailija
30/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät kunnolla kampoihin niille. Odotat, että kakaroiden uniai alkaa ja käännät stereoista Radio Rockin täysille, kävelet kantapäillä, yskit ja juoksentelet. Hiljaisuusaikaan voit hyppiä ja kiljahdella, jos joku valittaa niin vetoat siihen että sulla on joku sairaus, jonka seurauksena tulee harhakohtauksia - silloin et saa varoitusta.

Käyttäydy rapussa lapset kohdatessasi pelottavasti, esim. tuijota kulmien alta ja hymyile rumaa hammashymyä, huohota ja hiivi lapsia kohti niin että säikähtävät.

Vie pulkat, fillarit, lelut ja polkuautot suoraan jäteastiaan. Päästä vanhempien fillareiden renkaista ilmat pihalle. Auton tuulilasiin heippalappuja, joissa syytät häiriköinnistä. Jos on talopyykkituvassa heidän pyykit pyörimässä, keskeytä ohjelma ja kanna roskiin.

Klassinen kusipelti on myös hyvä kikka. Kusaiset uunipellille, pakastat ja jäädyttyä katkot paloiksi ja pudotat heidän postiluukusta.

Kannattaa mieluummin painostaa omistajaa, jos asunto on sellaisella paikalla, että se menee helposti vuokralle.

Tai muuttaa vain itse.

Vuokrasopimuksessa saattaa olla "minimiaika" yleensä yksi vuosi, ja jos asunnon omistaja irtisanoo mm irtsariin pitää olla peruste tyyliin "muutan itse asuntoon" ja irtisanomisaika 6kk.

Ja häiriköiden häätö kestää helposti 2vuotta.

Vierailija
31/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuunsa asetettava rajat niin lapsille kuin talon metelille. Sama oli toisessa taloyhtiössä mut mentiin heti ekana iltana huomauttamaan niin ottivat asian tosissaan. Käytä tätä uudet asukkaat kikkaa se toimii.Jos odotat viikkoja ennenkuin sanot,eivät ota enää tosissaan asiaa ja jatkavat ,koska saaneet metelöidä alusta asti. Ihan aiheesta sanot,jokaisella oikeus kotirauhaan. 

Vierailija
32/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta itse pois. Ihan kokemuksesta sanon että pienempi vaiva.

Vierailija
33/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuuntelen lasten leikkimistä kuin jonkun äijän huuto aivastusta tai tavaroiden ja ovien paiskontaa.

Vierailija
34/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan remppamelu haitannu. Nyt sen vasta hoksasin.

Pääsin katsomaan kun omistaja itse asui siinä vähän aikaa.

Ap.

No kappas. Luulis et ois haitannu, jos oikeasti tiedät miltä koko asunnon remontointi kuulostaa.

Muutama tunti hiltiä ja sitten kuuluu sahausta ja lopuksi porakoneen ääniä jotka hiljalleen vaimenee kun kipsiä ja villaa tulee lisää.

Vierailija
35/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät kunnolla kampoihin niille. Odotat, että kakaroiden uniaika alkaa ja käännät stereoista Radio Rockin täysille, kävelet kantapäillä, yskit ja juoksentelet. Hiljaisuusaikaan voit hyppiä ja kiljahdella, jos joku valittaa niin vetoat siihen että sulla on joku sairaus, jonka seurauksena tulee harhakohtauksia - silloin et saa varoitusta.

Käyttäydy rapussa lapset kohdatessasi pelottavasti, esim. tuijota kulmien alta ja hymyile rumaa hammashymyä, huohota ja hiivi lapsia kohti niin että säikähtävät.

Vie pulkat, fillarit, lelut ja polkuautot suoraan jäteastiaan. Päästä vanhempien fillareiden renkaista ilmat pihalle. Auton tuulilasiin heippalappuja, joissa syytät häiriköinnistä. Jos on talopyykkituvassa heidän pyykit pyörimässä, keskeytä ohjelma ja kanna roskiin.

Klassinen kusipelti on myös hyvä kikka. Kusaiset uunipellille, pakastat ja jäädyttyä katkot paloiksi ja pudotat heidän postiluukusta.

MInä olen siirtänyt sinnikkäästi lapsiperheen krääsät rapusta ulos pihalle, pulkkien säilytyspaikka ei ole rapussa. Vastaavasti kutsun meille lapsiperheitä iltakylään ja sitten opastan, miten sohvalta hypätään lattialle niin että tömähtää kunnolla.

Vierailija
36/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät kunnolla kampoihin niille. Odotat, että kakaroiden uniaika alkaa ja käännät stereoista Radio Rockin täysille, kävelet kantapäillä, yskit ja juoksentelet. Hiljaisuusaikaan voit hyppiä ja kiljahdella, jos joku valittaa niin vetoat siihen että sulla on joku sairaus, jonka seurauksena tulee harhakohtauksia - silloin et saa varoitusta.

Taidat olla yläkerran luonnehäiriöinen naapuri. Olet sekasin.

Vierailija
37/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steppaaminen on kiva harrastus ja samoin jos jostain löydät vanhan hyppykepin ja skeittilautojahan ainakin on joka puolella.

Viikon verran kun hajoittelet ollieta permannolla, eiköhän alakerran lapsiperhe ymmärrä yskän ja alkaa etsimään Kiljusen perheelleen uutta kotia jostain maaseudun rauhasta.

Vierailija
38/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vain mukavaa, kun naapuriasunnoista kuuluu ääntä. Tulee jotenkin kotoisa ja turvallinen olo, kun on elämää ympärillä.

Yksinään tuntikausia ulvovista koirista en kyllä ilahdu. Tai joskus opiskelijakämpässä joku tuntematon sankari soitti aamuyöstä loputtomiin ovenavaussummeria. Näihin verrattuna lasten äänet on hyvinkin ok.

Vierailija
39/41 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tätä vihapuhetta lapsiperheitä kohtaan. Lapsiperheet ja vanhukset, siinä kaksi haukutuinta ryhmää. Kuuluuko ap näihin vanhuksiin?

Vierailija
40/41 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap. vielä vanhus ole, kohta 50v.

Mutta lapsista olen tykännyt ennen näitä.

Kait tää on muistutus mitä ne oikeesti on!

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän