Tiedän, mitä töitä EN halua/voi tehdä
Keksitkö, mitä voisin tehdä?
Ei:
-ei matematiikan taitoa vaativia aloja (lyhyt matikka 6)
-ei sote-alaa, ei hoitoalaa, ei lasten kanssa työskentelyä (en pärjää enkä halua)
-ei hirveästi ihmisten kanssa työskentelyä, mutta ei tarvitse olla aivan täysin erakkoa
-ei mitään koneita tai autoilua (syvyysnäössä ongelmia hajataiton takia ja huono hämäränäkö)
-ei ruokaan liittyviä (ällötys)
-ei jatkuvaa kovaa melua (rasittaa)
-ei tarkkuutta vaativaa (en ole tarkka)
-ei jotain tylsää toistoa
-ei liian fyysistä
-ei täysin istumatyö
Kommentit (51)
Rajavartija. Maanmittausinsinööri (riittääkö päätä lukemaan?). Eläintenhoitaja. Maatalouslomittaja. Varastoapulainen. Jakeluauton kuljettaja.
No niin, siitä sitten vaan puutarhurin tai eläintenhoitajan koulutusta hankkimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon näkö ongelmaan käy silmälasit ja A-vitamiini.
Hajataittoa korjattu silmälaseilla. Hämäränäöstä olen kertonut optikolle ja silmälääkärille. Eivät osanneet auttaa. Syön monivitamiineja, ei muutosta.
Tätä näköjään pidetään tekosyynä, mutta olen arjen tilanteissa usein törmäillyt esineisiin tai kaatunut, kun en ole hahmottanut syvyyttä kunnolla. Nuorempana tehdastyössä aiheutin konetta ajellessa tapaturman (ei henkilövahinkoja), mutta en halua riskeerata itseä tai muita. Ap
Itse törmäilen paljon ja kompuroin. Olen aina mustelmilla. Auton parkkeeraus on myös aika vaikeaa, jos on uusi tilanne/paikka. Näkö toimii oikein hyvin silmälasein, mulla vain sattuu olemaan ADHD, joka vaikuttaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömäksi
Tätä olen kyllä harkinnut, palkkakin on kuulemma ainakin parempi kuin vaikka siivoojalla tai lähihoitajalla ja edutkin paljon paremmat.
Eikös nuo ominaisuudet ole melkein kaikilla julkkis somettajilla ja myös euroviisuedustajilta löytyi juuri nuo piirteet.
Vierailija kirjoitti:
No niin, siitä sitten vaan puutarhurin tai eläintenhoitajan koulutusta hankkimaan!
Joo!
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen täällä kyselet tätä samaa
Vuodesta toiseen luet etkä auta.
Mulla taas ongelmana että sellaiset työt jotka minua kiinnostaisivat, niitä työpaikkoja ei juurikaan ole :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ongelmana että sellaiset työt jotka minua kiinnostaisivat, niitä työpaikkoja ei juurikaan ole :/
Mikä kiinnostaa?
Haiseeko elintarvikkeiden pakkauksessa pieru kun nehän pakataan suolikaasuun... vai mikäs kaasu se olikaan...