Rumat vanhemmat: Miten ootte uskaltaneet tehdä lapsia?
Eikö teitä pelottanut että lapsi perii perunanenänne, rumat hampaanne, pienet silmänne, aknetaipumuksenne, isot romuluune ym. epämiellyttävät piirteenne? Minä en kyllä uskaltais tehdä lapsia ruman miehen kanssa (olen itse tosi kaunis, entinen malli). Yhdenkin sinänsä ihan kivan miehen dumppasin kerran siks kun sillä oli niin ruma nenä ja aknetaipumus.
Kommentit (45)
aito ihminen vastaisi tuollaiseen omahyväiseen, ylimieliseen, typerään muoviseen kysymykseen. Mietipä loppupäivä sitä.
a) oikeasti rumat kuolevat neitsyinä eivätkä saa koskaan seksiä
b) en koskaan tekisi lapsia vaikka munaa saisinkin, sillä en halua viattomalle lapselle samaa kohtaloa kuin itselleni --> koko ikäni olen kuullut haukkuja ulkonäöstäni
c) kauniit vanhempani saivat ruman lapsen, minut
t. ruma neitsytnainen
ajatella jos tuo idioottimainen pikkumaisuus on perityvää. Maailmaan ei mahdu kuin täydellisiä ihmisiä... GRRRRR
että ap ihan tahallaan laitto mahollisimman törkeen kysymyksen ja nyt kattoo kuinka moni ottaa sen todesta. Ei varmaan oikeesti oo tota mieltä.
rumana ihmisenä uskalsin tehdä lapsia, koska (vanhan sanonnakin mukaan) heistä tuli tietysti kauniita!
omien lasteni lapsista en sitten voi mennäkään takuuseen.
hänen poikansa joonas hytönen ei ole ruma joten ap vedä se ruma v päälles ja hah ex mieheni ei ole kauneudella pilattu mutta silti vaan pojastani on tullut nuori komea miehen alku :)
Vierailija:
hänen poikansa joonas hytönen ei ole ruma joten ap vedä se ruma v päälles ja hah ex mieheni ei ole kauneudella pilattu mutta silti vaan pojastani on tullut nuori komea miehen alku :)
Niin karulta kuin se kuulostaakin, tämä on ihan rehellinen mielipiteeni. Mielestäni on kamalaa katsella epämiellyttävän näköisiä ihmisiä ja lähes poikkeuksetta heillä on aina surkea itsetunto, mikä näkyy ärsyttävän epävarmana käytöksenä ja pätemisen tarpeena muilla elämänalueilla.
sinä olet TODELLA ruma sisältä, kun keksit tuollaisen aloituksen. Miestä sinulla ei varmaan olekaan.
Turha lässyttää muuta! Ihan jokainen av-mammakin on takuulla nähny joskus jossakin lapsen josta on aatellu että voi kun ruma lapsi. Ja ulkonäkö merkkaa kyllä yllättävän paljon lastenkin keskuudessa! Meidänkin perttu sai justiinsa silmän mustaks kun joku ei tykänny sen hörökorvista.
ehkä vois keksiä jonkun pisteytyssysteemin, ja tietyn pistemäärän saavuttanut olisi kelvollinen lisääntymään.
Vaadin myös älykkyystestejä, koska tyhmiä on jo ihan liikaa. Eipä olisi Ap:kään taatusti saanut lisääntymislupaa liiallisen typeryytensä takia.
Kauniit, mutta tyhmät voivat tulla yhteiskunnalle kalliiksi, koska he eivät kykene mihinkään vaativampaan työhön. Vaateripustimiakin on tarpeeksi, ja turhia julkkiksia liikaa.
En mä ainakaan lapsia ulkonäön takia tee. Ihan on muut syyt.
Lapsenne imee teiltä negatiiviset asenteet varmemmin kun lapsi perisi isänsä perunanenän.
tai tavallista söpömpiä. Kauniitakaan ei näe joka päivä.
Esim. edellä tuli tuo hörökorvien korjausleikkaus, hampaita voidaan oikoa, poskipäitä kohottaa, sitten on nenäleikkauksia ja akneenkin vissiin on lääkkeitä. Mutta onhan sitten näitä jotka ei ole korjattavissa, kuten liiallinen tai liian vähäinen pituus, silmät, otsaluun muoto jne. Mutta rumista ihmisistä harvoin tulee turhamaisia ja omahyväisiä, mikä on positiivista.
onhan sitä tullut peilistä kattottua jo 35 vuotta ja miestäkin jo sen 16 vuotta, jos teitä pelottaa, niin se on teitin onkelma, koettakaa selvitä!
Esitän edelleen saman kysymyksen rumille ihmisille. On kauheaa nähdä rumia vauvoja, jotka on selvästi perineet vanhempiensa kamalat piirteet.
tyhmää kuvitella aettä kauniille tulee aian akuniita pentuja, voi olla ihan päinvastoin. Paitti mun mamma ja pappa ovat nättejän ja nin on tää tytärkin, mutta veljet on taas ku perseestä.