NIMI Annan, Pinjan, Aadan ja Sisun pikkuveljelle!
Ehdotuksia kiitos! Itse en ole keksinyt vielä yhtään, joka kolahtais. Mies ehdottelee kovasti nimeä Benjamin, mutta minusta se on etunimeksi ihan liian pitkä eikä muutenkaan sovi. Mielummin joku lyhyempi.. ei mikään maailman tavallisin just tän ikäisillä, muttei ehdottomasti myöskään mikään uniikki!
Kommentit (6)
Toisaalta olisi vielä mukavaa, jos siinä olisi viisi kirjainta kuten Pinjassakin... Kaikki mukaan keksimään: 5-kirjaiminen pojannimi joka päättyy u:hun?
Muita pehmeitä:
Aamos
Tiitus
Hugo/Huugo
Joel
Nooa
Lenni
Liinus
Paulus
Joosua
Ehdotuksia kiitos! Itse en ole keksinyt vielä yhtään, joka kolahtais. Mies ehdottelee kovasti nimeä Benjamin, mutta minusta se on etunimeksi ihan liian pitkä eikä muutenkaan sovi. Mielummin joku lyhyempi.. ei mikään maailman tavallisin just tän ikäisillä, muttei ehdottomasti myöskään mikään uniikki!
Muita pehmeitä:
Aamos
Tiitus
Hugo/Huugo
Joel
Nooa
Lenni
Liinus
Paulus
JoosuaEhdotuksia kiitos! Itse en ole keksinyt vielä yhtään, joka kolahtais. Mies ehdottelee kovasti nimeä Benjamin, mutta minusta se on etunimeksi ihan liian pitkä eikä muutenkaan sovi. Mielummin joku lyhyempi.. ei mikään maailman tavallisin just tän ikäisillä, muttei ehdottomasti myöskään mikään uniikki!
Kaikki mukaan keksimään: 5-kirjaiminen pojannimi joka päättyy u:hun?
Siinä olisi Pinjan 5 kirjainta ja P, Sisun U ja Aadan tuplavokaali.
Arttukin täyttäisi tuon edellisen vastaajan vaatimuksen.
Manu olisi minun ykkösehdotus.
sopis kaveriks sisulle