Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies seuraa perässä jopa kauppaankin vaikka näkee että olen perheen kanssa liikkeellä.

Vierailija
27.02.2023 |

Mikä tuollaista vaivaa? Jää katsomaan kauemmaksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkisesti sairas.

Vierailija
2/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lähestymiskieltoa. Johan tuommoinen pelottaa lapsia. Miten miehesi reagoi tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erostanne on ilmeisesti kauan aikaa, kun olet kerennyt perheen perustaa. Onko hän stalkannut sinua kaikki nämä vuodet vai onko tämä alkanut hiljattain?

Vierailija
4/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ei ole tätä miestä huomannut eikä tunne tyyppiä.

Vierailija
5/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro tuosta poliisille?

Vierailija
6/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkannut epäsäännöllisesti. Saattaa mennä paljon aikaa ettei näy missään mutta sitten yhtäkkiä ilmestyy taas jonnekin. Asuu eri paikkakunnalla joten sattumasta ei tässä tapauksessa ole kyse.

Vierailija
7/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako perhe tässä uutta miestä jonka vuoksi jätit eksäsi vai lapsuuden perhettä vai mitä...? Jos hyppäsit oksalta toiselle, niin en ihmettele jos eksälle jäänyt jotain katkeruutta. Tämä on sinällään vapaa maa ja saa liikkua missä haluaa julkisilla paikoilla.

Vaikka mua eksä petti ja lähti toisen matkaan, niin en minä koskaan alkanut häntä seuraamaan. Ei tuollainen normaalia tai tervettä ole.

Vierailija
8/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkannut epäsäännöllisesti. Saattaa mennä paljon aikaa ettei näy missään mutta sitten yhtäkkiä ilmestyy taas jonnekin. Asuu eri paikkakunnalla joten sattumasta ei tässä tapauksessa ole kyse.

Vainoaminen on rikos. Tee rikosilmoitus. 

Vierailija
9/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää eri kauppaan tai markettiin. Katsokaa ettei seuraa mihinkään. Onko harmiton seuraaja vai riski. Ainakin se voi ahdistaa. Saiko mies tietää miksi erottiin. Juoko alkoholia.

Vierailija
10/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pelotella sua ja saada sut varpailleen. Kontrollointia. Näyttää onnistuneen. 

Vierailija
11/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on saanut juuri tietää, ettei voi itse saada lapsia. Nähdessään sinut lastesi kanssa, hän sekoaa pikkuhiljaa päästään. Yksi kaunis päivä hän toteuttaa sairaassa päässään suunnitelman, jossa tappaa miehesi ja ryöstää sinut ja lapset. Lukitsee teidät kellariinsa ja olette ikuisesti hänen perheensä.

Tää on ihan varma tieto sitten. Tai ainakin yhtä tosi, kuin mikä tahansa muu vastaus vauvapalstalla. Mitäpä jos marssisitte ukon nokan eteen ja kysyisitte suoraan, et mikä onkelma?

Vierailija
12/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuureissa seurataan exää ja perheen kunnian vuoksi joutuu tekemään erinäisiä raskaita päätoksiä kunnian suhteen, mistäpäin ex miehesi olikaan kotoisin

Vierailija
13/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan suomalainen ja yrittäjä. Omakin perhe hänellä on.

Vierailija
14/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se

Vierailija
15/15 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seranut tuntematon mies elokuusta 2022. Kävelytie ja seisoo Itis Prisman edessä.Jouduin vaihtaa City-markettin ja kellon ajat ulkoiluuni. Jotta ei lähesty ja sösötä.Tiethän ovat kaikille vapaita kulkea.Joten kävele rinallani.Eli halitsee minun aika kun aikatauluni joutunut mutaatäysin.Etten häneen törmää.Miläs teet vainoamisesta rikosilmoituksen.Ulkona olo on vapaata kaikille ja tarvitaan todistajat ymm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi