Holytrainer vs huippukiva 2.0 kokemuksia
Onkos teillä millaisia kokemuksia otsikon siveysvöistä?
Itselläni on nyt huippukivan edullinen 2.0 siveysvyö, se on muuten hyvä, mutta kassien alta iho ärsyyntyy helposti.
Mietin, onko Holytrainerissa samaa ongelmaa? Jos ostaisin holytrainerin, niin olisiko se rahan arvoinen? Kyseessä kuitenkin arvokas siveysvyö.
Kommentit (12)
Kink3D Cobra on loistava, mutta juuri oikean koon löytyminen ei välttistä onnistu kerrasta.
Netissä paljon asiaa.
Mittausten jälkeen suosittelen ottamaan yhden pienemmän niin häkin, kuin renkaankin.
https://www.chastitymansion.com/forums/index.php
Tuolla sivulla on paljon käyttökokemuksia kaikista malleista ja paljon muuta
Mulla on holytrainer nub jo toista vuotta käytössä. Ainoa miinus on hygienia. Pakko avata parin kolmen päivän välein, mieluummin päivittäin. Muuten se on tosi hyvä ja mukava. Ainakaan mulla ei ole isompia ongelmia ollut. Parin viikon totuttelun jälkeen sitä tuskin huomaa.
Itsellä ollu käytössä nyt 2 vuotta holytrainer small. Paras munalukko mitä olen joutunut käyttään. Hyvin muotoiltu, ei hierrä tai nipistele. Ja minä siis joudun käyttää yötä päivää siveysvyötä. Tottakai pesulle pois ja välillä saan nukkua ilman mutta ei tuota mitään tuskaa pitää öisin. Kaiken kaikkiaan olen ollut 3,5 vuotta lukittuna. Voin suositella holytraineriä.
Saanko noviisina vähän avaamista tähän siveysvyön pitämiseen..? Onko tämä fetissi? Eikö se näy vaatteiden läpi? Veskissä käynnit?
Käytä hakua, aiheesta löytyy paljon keskusteluja.
Minulla on ht tällä hetkellä lukkona. Toimii hieman liiankin hyvin, ei nipistele eikä hierrä, ts. ei tekosyitä ottaa pois muuten kuin pesujen ajaksi parin pvän välein ja toki silloin kun vaimo haluaa muutakin kuin kieltäni.
Jollekin sopii,mulla ei toiminut,epämiellyttävä tunne.
Ei oo kokemusta, mutta kiinnostais kuulla ylipäätään siveysvyösta kokemuksia/juttuja..