Miten voi olla ettei saa palvelua suomeksi
esim jotkut ravintolat, parturit, kaupat, hammaslääkärit... työntekijät eivät osaa suomea!!! Miten nämä voivat olla parempia työntekijöitä kuin suomalaiset?
Kommentit (24)
Minusta lääkärin pitäisi osata suomea kunnolla. Mitä siitä tulee kun potilas ja lääkäri eivät ymmärrä toisiaan. Mullekin yksi yön tee ii äm oo pauhasi että miksi sina suota propralia, nuori ihminen. Hah, olin silloin jo yli 40 v ja käyttänyt kyseistä lääkettä parikymmentä vuotta. Eikä se lääke edes liittynyt käyntini aiheeseen yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta lääkärin pitäisi osata suomea kunnolla. Mitä siitä tulee kun potilas ja lääkäri eivät ymmärrä toisiaan. Mullekin yksi yön tee ii äm oo pauhasi että miksi sina suota propralia, nuori ihminen. Hah, olin silloin jo yli 40 v ja käyttänyt kyseistä lääkettä parikymmentä vuotta. Eikä se lääke edes liittynyt käyntini aiheeseen yhtään mitenkään.
Niin ja pyysin reseptiä huuliherpeslääkkeeseen eli zoviraxiin. Tämä asiantuntijatohtori sitten kertoi minulle, ettei sellaista lääkettä ole olemassakaan.
Jos menen aasialaiseen ravintolaan, en edes odota erityisemmin saavani palvelua Suomeksi, vaan hyvää ruokaa. Savoa voi mennä haastelemaan Kuopion torille.
On vain yksi puolue, joka puolustaa suomalaisuutta. Muistakaa se äänestyskopissa.