Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla ettei saa palvelua suomeksi

Vierailija
27.02.2023 |

esim jotkut ravintolat, parturit, kaupat, hammaslääkärit... työntekijät eivät osaa suomea!!! Miten nämä voivat olla parempia työntekijöitä kuin suomalaiset?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi puolue, joka puolustaa suomalaisuutta. Muistakaa se äänestyskopissa.

Vierailija
22/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lääkärin pitäisi osata suomea kunnolla. Mitä siitä tulee kun potilas ja lääkäri eivät ymmärrä toisiaan. Mullekin yksi yön tee ii äm oo pauhasi että miksi sina suota  propralia, nuori ihminen. Hah, olin silloin jo yli 40 v ja käyttänyt kyseistä lääkettä parikymmentä vuotta. Eikä se lääke edes liittynyt käyntini aiheeseen yhtään mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lääkärin pitäisi osata suomea kunnolla. Mitä siitä tulee kun potilas ja lääkäri eivät ymmärrä toisiaan. Mullekin yksi yön tee ii äm oo pauhasi että miksi sina suota  propralia, nuori ihminen. Hah, olin silloin jo yli 40 v ja käyttänyt kyseistä lääkettä parikymmentä vuotta. Eikä se lääke edes liittynyt käyntini aiheeseen yhtään mitenkään. 

Niin ja pyysin reseptiä huuliherpeslääkkeeseen eli zoviraxiin. Tämä asiantuntijatohtori sitten kertoi minulle, ettei sellaista lääkettä ole olemassakaan.

Vierailija
24/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen aasialaiseen ravintolaan, en edes odota erityisemmin saavani palvelua Suomeksi, vaan hyvää ruokaa. Savoa voi mennä haastelemaan Kuopion torille.