Sairaalamaksut
Loukkaantunut lasketellessa ja julkiselle hoitoon. Silti leikkauksista laskua 20000 euroa. Mitä minä en nyt tajua tässä? Minulta leikattiin sydän ja maksoin vajaat 600 euroa tehohoitoneen ja osasto vuorokausineen.
Kommentit (9)
Ei tossa sanota että kaikki plastiikka kirurgia olisi tehty julkisella
Jos ap olisi jaksanut lukea jutun loppuun, niin hänelle olisi selvinnyt, että vakuutusyhtiön piikkiin tuo noin 20.000 euroa meni. Oli riittävän kattava vakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olisi jaksanut lukea jutun loppuun, niin hänelle olisi selvinnyt, että vakuutusyhtiön piikkiin tuo noin 20.000 euroa meni. Oli riittävän kattava vakuutus.
No sitähän minä ihmettelin miten julkisella puolella voi olla 20000 euron laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu 20 000 pistettä.
"Ensimmäisessä leikkauksessa käsittääkseni vain pyrittiin pitämään hengitystiet auki ja nenä kasassa.
Myöhemmin Viivin korvarustoa siirrettiin nenään, jotta sille saatiin muotoa."
Plastiikkakirurgiset leikkaukset tehty yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän minä ihmettelin miten julkisella puolella voi olla 20000 euron laskuja.
Suomessa julkisella puolella ne laskut on just tuollaisia, mutta potilaalle ei jää maksettavaa kuin murto-osa, kiitos verorahoista tuetun hoidon joka kattaa suurimmat kulut. Ja sitten on tietysti nuo vakuutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa julkisella puolella ne laskut on just tuollaisia, mutta potilaalle ei jää maksettavaa kuin murto-osa, kiitos verorahoista tuetun hoidon joka kattaa suurimmat kulut. Ja sitten on tietysti nuo vakuutukset.
Tottakai sinä maksat vaan murto osan laskusta. Sairaanhoitopiirien vai mitä hyvinvointialueita nykyään sivuilla on hinnastot toimenpiteille ja se laskutetaan sinun kotikunnalta.
Ai niin linkki
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/8038fd8a-a9b3-4d86-aa31-d712c…