Sain töitä siivoajana, sukulaiset pilkkaavat.
Itse ovat kuitenkin suurimmaksi osaksi työttömiä. Tiedän ettei pitäisi pahoittaa mieltään, mutta kyllä silti tuli paska olo kun päin naamaa nauretaan.
Kommentit (60)
Sanot että et suinkaan ole siivooja, vaan puhtaanapitoalan erikoisammattihenkilö.
Paina ylitöitä, osta Mersu, loppuu naurut
Aika helppoa sun ampua takasin tossa tilanteessa... Sanot vaan, että nyt sä maksat niittenkin elämisen.
Osta ekana palkkapäivänä jotain hienoa että niitä oikein alkaa ketuttaa!
Aikoinaan yks tyyppi oli mulle kade, kun sain ostettua hienot stereot. Kiukutteli mulle niistä aikansa. Sanoin että joisit kaljaa vähemmän, saisit saman. Ei enää puhunut...
Vierailija kirjoitti:
Olen susta ylpeä.
Kiitos. Tuli melkein kyyneleet silmiin tästä. Itsekin olen iloinen, että sain töitä enkä joudu enää kärvistelemään Kelan tuilla.
Kannattaa karttaa ilkeitä ihmisiä ja elää omaa elämää . Onnea uudesta työstä .
En tajua ollenkaan, mitä pilkattavaa tuossa on 😮
Onnea uudesta työpaikasta, älä anna muiden lannistaa. Siivoojat tekee tärkeää työtä.
Ite olin siivoojana 20 vuotta. Muut nauro niin totesin vain ettei ole pelkoa ainakaan joutua työttömäksi koska paska ei lopu koskaan.
Mun sukulaiset ei edes tiedä, mitä teen työkseni, joten missä ihmeessä työnantaja ilmoittaa myös työnhakijan sukulaisille työpaikasta?
Mulla oli miesystävä joka häpesi sitä että olin laitoshuoltaja , kysyi enkö voi etsiä muuta työtä vaikka minulla on vakituinen mieleinen työpaikka kävelymatkan päässä kotoa . Syystäkin on ex . Nykyinen osaa arvostaa .
Perusta yhden naisen/miehen siivousalan yritys, joka vuokraa työtäsi, niin voit olla toimitusjohtaja, talouspäällikkö, kirjanpitäjä jne. mitä haluatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Paina ylitöitä, osta Mersu, loppuu naurut
Ei kannata polttaa itseään loppuun mersun takia.
Mielummin siivooja kuin työtön loinen. 100 %.
Sano, että teet ainakin työtä ja tienaat elantosi.
Onpa ikävää käytöstä sukulaisilta.
Älä anna mokomien myrkyttää mieltäsi.
Heidän käytös ei välttämättä ole tietoista, mutta kumpuaa huonosta itsetunnosta. Nauravat jotta sinä tuntisit huonommuutta heidän sijastaan.
Toisin sanoen pönkittävät huonoa itsetuntoaan kustannuksellasi. Eivät välttämättä tietoisesti, mutta tuollainen käytös on huonoa käytöstä joka tapauksessa.
Siivoustyö on mukavaa ja erittäin tärkeää. Vain idiootti ei sitä arvosta.
Totea että itse olette työttömiä luusereita.
Onko niihin pakko pitää yhteyttä?