Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla joku nolo terveydellinen vaiva josta et kehtaa kertoa kumppanille?

Vierailija
27.02.2023 |

Minä aloitan! Virtsankarkailu ja rektoseele. Aloitin seurustelun uuden kumppanin kanssa puolisen vuotta sitten ja nyt hän epäilee minua pettämisestä, koska aina kävelylenkin jälkeen menen alapään pesulle, koska virtsa karkailee. Miten kehtaan kertoa hänelle mistä oikeasti on kyse?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, mitä päässäni liikkuu mielenterveydellisesti hankalimpina aikoina, en puhu, koska rehellisesti sanottuna en halua huolestuttaa kumppaniani. Toisekseen niissä ei ole mitään uutta vaan ovat samaa saastaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Kaikesta muusta sitten puhunkin. Kolme kuukautta seurustelun alusta sain elämäni taudin, joka liittyi perussairauksiini. Siinä oli hehkeys niin kaukana ettei enää nolostuta mikään.

Vierailija
22/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietenkin. keski-ikäisellä on jo kaikenlaista kremppaa. tosin taitaa ukko-rumilus tietää, kun ei sekään pipo silmillä täällä kulje. lääkäriin varmaan pitäisi mennä, mutta on kovin haasteellista saada aikaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa kynsisieni, joka on varpaan kynnessä. Toivon että mies ei huomaa sitä. Olen parannellut sitä apteekin hoitotuotteella, joka onneksi alkaa tehota!

Vierailija
24/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivat.

Vierailija
25/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa rehellisesti. Ette halua sellaista kumppania, joka ei kestä vaivojanne.

Pelkään että jos kerron niin se vaikuttaa jotenkin siihen miten kumppani minut näkee ja entä jos tämä onkin hänelle täysi turn off? Äläkä kiltti sano, että sitten hän ei ole se oikea minulle, sillä jostain kumman syystä pelkään sitäkin että minusta tuleekin yleinen naurun aihe jos meillä tuleekin ero.

Mitä ihmettä me nyt voidaan täällä tehdä asialle? Jos et millään uskalla kertoa, niin sitten et uskalla. Ei se harvinainen vaiva ole. Meillä asiasta puhutaan ihan tavallisesti eikä siinä ole kummallekaan mitään erikoista.

No ei siis yhtikäs mitään muuten kuin vertaistukea kaipasin ja samanlaisia kokemuksia ihmisiltä vaivoineen, että miten muut ovat pärjänneet jne. Onko aivan pakko heti torpata aloitus?

Vierailija
26/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa kynsisieni, joka on varpaan kynnessä. Toivon että mies ei huomaa sitä. Olen parannellut sitä apteekin hoitotuotteella, joka onneksi alkaa tehota!

No onneksi sitä harvemmin jalkoja ihmiset tuijottaa ellei ole fetissinä jalat. Sun on vielä helppo hoitaa tuo pois.

Vierailija
27/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin fiksua toimintaa, ettet kerro. Mieluumminko otat pettämisepäilyn ja eron kuin sen, että kerrot totuuden? Pettämisepäily on vakava asia ja se ei häviä itsekseen. Hoidata itsesi kuntoon jatkossa ennen kuin seurustelet seuraavan kerran. Myös henkisesti.

Ei tässä siitä ole kyse ettenkö halua olla rehellinen. Kyllä se mielestäni vika on siinä toisessa joka heti epäilee. Mistä moinen edes tulee, heikko itsetunto, mielenterveysongelmia, vaiko muuten vain takertuvainen? Tästä täytyy ottaa selvää, kun en tosiaan ole täysin perillä toisen ajatuksista, tämä kun ei ole niin avautuvaa sorttia. Siksi olen itsekin varovainen enkä uskalla kertoa omia vaivojani hänelle kun en tiedä voiko toiseen vielä luottaa. Sen tiedän etten jaksa vakuutella syyttömyyttäni kenellekään ja mieluummin olisin yksin kuin kuuntelen turhaa syyttelyä.

Ap

Vierailija
28/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noista ei voisi puhua ap? Mulla samat ja kyllä mies tietää.

Vierailija
29/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En tiedä miten ratkaisen asian, kun jossain vaiheessa se varmaan jotenkin paljastuu.

Aivan varmasti paljastuu jos seurustelu jatkuu, mutta nyt tarvitsen vertaistukea jotta selviän tästä eteenpäin. Tarvitsen henkistä kannustusta ja haluan myös kuulla muiden tarinoita.

Ap

Vierailija
30/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun itselläni oli vaistot tossa asennossa niin vastapuoli oli psykopaattinarsisti, joka rakensi valetodellisuuden hyväksikäyttääkseen minua.

Jos, ap, olet muussa elämässäsi ollut normaali, hälytyskellot soivat nyt. Jos taas olet yleensäkin noin neuroottinen, hoida itseäsi parempaan kuntoon.

Vierailija
31/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan edetä rauhassa enkä heti paljastaa toiselle kaikkea itsestäni. Edellisessä parisuhteessa arkoja asioita käytettiin minua vastaan erotilanteessa. Haluan pitää tietyn yksityisyyden. Kun en tosiaankaan tiedä haluanko edes olla tällaisen ihmisen kanssa joka heti epäilee minua.

Vierailija
32/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan edetä rauhassa enkä heti paljastaa toiselle kaikkea itsestäni. Edellisessä parisuhteessa arkoja asioita käytettiin minua vastaan erotilanteessa. Haluan pitää tietyn yksityisyyden. Kun en tosiaankaan tiedä haluanko edes olla tällaisen ihmisen kanssa joka heti epäilee minua.

Eihän sun tarvitsekaan paljastaa kaikkea itsestäsi jos kerrot, että niin, mulla on vähän tätä virtsankarkailua, joka on muuten todella yleistä naisilla.

Pettämisestä epäily on todella outoa ja olisi itselleni hälytysmerkki siitä, että mies ei ole ok.

Mutta outoa on sekin, ettet voi kertoa, mistä on kyse.

Vierailija
33/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun itselläni oli vaistot tossa asennossa niin vastapuoli oli psykopaattinarsisti, joka rakensi valetodellisuuden hyväksikäyttääkseen minua.

Jos, ap, olet muussa elämässäsi ollut normaali, hälytyskellot soivat nyt. Jos taas olet yleensäkin noin neuroottinen, hoida itseäsi parempaan kuntoon.

Millä tavalla olen neuroottinen mielestäsi jos en halua heti avautua vaivoistani puolen vuoden seurustelun jälkeen? Tietyt asiat vain haluaisi pitää toistaiseksi omana tietona, kuten intiimialueen vaivat. Arki rullaa ihan okei toisen kanssa, mutta en pidä siitä että minua syytellään yhtäkkiä pettämisestä jos haluan peseytyä lenkkeilyn jälkeen. Ei mielestäni ole normaalia käytöstä.

Vierailija
34/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aikanaan parin vuoden aikana useampi proppu suuhun, jota kaivelin parin viikon välein pois. Jouduin tekemään tätä kun olin miehen kanssa jo parisuhteessa, mutta koskaan ei onneksi tullut puheeksi. Nyt ne jostain syystä ovat jääneet pois, vaikka parin kuukauden välein tarkastan vanhat kolot että onko niihin kertynyt mitään. Mutta tästä en haluaisi puhua miehelleni

Vierailija
35/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olen neuroottinen mielestäsi jos en halua heti avautua vaivoistani puolen vuoden seurustelun jälkeen? Tietyt asiat vain haluaisi pitää toistaiseksi omana tietona, kuten intiimialueen vaivat. Arki rullaa ihan okei toisen kanssa, mutta en pidä siitä että minua syytellään yhtäkkiä pettämisestä jos haluan peseytyä lenkkeilyn jälkeen. Ei mielestäni ole normaalia käytöstä.

On ihan normaalia käytöstä epäillä toista pettämisestä, kun selvästi jotain salaillaan ja rynnätään vessaan. Yleensä siellä lähetellään viestejä, jotka eivät kestä päivänvaloa.

Olen tosi herkkä vaistoamaan asioita ja ahdistaisi olla kanssasi. Itse yritän aina tehdä asiat vastapuolelle helpoksi. Mikset vain sano, että voi vaikuttaa hänärältä, kun ryntäilen vessaan, mutta on sellainen vaiva mistä en halua nyt vielä puhua tarkemmin.

Vierailija
36/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari kk miehen kanssa, jolle en olisi kehdannut kertoa vatsan toiminnasta tai virtsankarkailusta, enkä tajunnut sitä vielä siinä vaiheessa, että se johtui siitä, että olin miehelle vain esine eikä suhde ollut aito. Normaaleissa suhteissa noista voi kyllä puhua.

No tämäpä juuri minua pelottaa koska en ole vielä täysin varma toisesta. Pelottavaa että samantien syytellään pettämisestä. Ei minusta aiheellista yhtään tuollainen, vaan itselle tulee jopa sellainen olo että olenko hänelle edes ainoa kun ensimmäisenä pettäminen tulee hänellä mieleen.

Vierailija
37/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia käytöstä epäillä toista pettämisestä, kun selvästi jotain salaillaan ja rynnätään vessaan. Yleensä siellä lähetellään viestejä, jotka eivät kestä päivänvaloa.

Olen tosi herkkä vaistoamaan asioita ja ahdistaisi olla kanssasi. Itse yritän aina tehdä asiat vastapuolelle helpoksi. Mikset vain sano, että voi vaikuttaa hänärältä, kun ryntäilen vessaan, mutta on sellainen vaiva mistä en halua nyt vielä puhua tarkemmin.

Mielestäni on ihan riittävä selitys että paikat hikoaa lenkkeilyn jäljiltä, niin haluan peseytyä.

Vierailija
38/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pari kk miehen kanssa, jolle en olisi kehdannut kertoa vatsan toiminnasta tai virtsankarkailusta, enkä tajunnut sitä vielä siinä vaiheessa, että se johtui siitä, että olin miehelle vain esine eikä suhde ollut aito. Normaaleissa suhteissa noista voi kyllä puhua.

No tämäpä juuri minua pelottaa koska en ole vielä täysin varma toisesta. Pelottavaa että samantien syytellään pettämisestä. Ei minusta aiheellista yhtään tuollainen, vaan itselle tulee jopa sellainen olo että olenko hänelle edes ainoa kun ensimmäisenä pettäminen tulee hänellä mieleen.

Jos olette tapailleet puoli vuotta ja sinulla on edelleen näin epävarma olo, niin pysähdy miettimään, miten yleensä toimit suhteissa. Onko sinulle tyypillistä, että alat luottaa hitaasti? Jos ei, niin jätä tämä juttu tähän.

Vierailija
39/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tapailleet puoli vuotta ja sinulla on edelleen näin epävarma olo, niin pysähdy miettimään, miten yleensä toimit suhteissa. Onko sinulle tyypillistä, että alat luottaa hitaasti? Jos ei, niin jätä tämä juttu tähän.

Minusta myös kuulostaa, että olisi paras erota. Olisi myös raskasta olla kumppani sellaiselle, joka ei luota puolen vuoden jälkeenkään.

Vierailija
40/48 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä x 1000. Olen seurustellut vakavasti neljän miehen kanssa elämäni aikana (ikää mulla jo lähemmäs 40v) ja edellisessä tapailusuhteessa ekaa kertaa oli todella epäluontevaa kaikki normaaleihin kropan toimintoihin liittyvä. Siis vaikka kakkoshädällä käyminen hotelliviikonlopun aikana.

Mies tuntui jotenkin suhtautuvan ihmeen vaikeasti noihin asioihin (ei puhuttu mitään, mutta ns. selväksi kävi, että hänkin yritti hoitaa asian ns. multa piilossa, vaikka toki tajusin). Sainkin hirveän ummetuksen ja turvonneen vatsan silloin, kun tästä tuli juttu. Kaikkien aiempien miesten kanssa ollut ihan ok vaikka sanoa, että menen paskalle, laita musiikki kovemmalle (ja siis olen kyllä muuten hyväkäytöksinen, korkeakoulutettu jne., etten mikään ronskin tyylinen muuten).

Mut joo, tämä mies, jonka kanssa luonnolliset asiat oli vaikeita, ei todellakaan ollut tosissaan mun kanssa, vaan lopetti suhteen, kun puolen vuoden jälkeen aloin vihjailla esim. läheisten tapaamisesta. Eli olin esine ja esineet ei kakkaa.