Nainen: jos tuntematon mies tulisi flirttailemaan sinulle oman miehesi läsnäollessa ja hän ei reagoisi mitenkään
Kommentit (21)
Flirttaisin takaisin ja kattoisin mihin asti päästään, meille vai heille. Mieheni toki tulisi mukaan ja kävisi ihan kuumana. Ei oo vitsi, googlaa jos et usko mistä kaikesta miehet kiihottuu.
Heräisin.
Ei mun kanssa ole kukaan koskaan flirttailut.
Miksi sen nyt pitäisi jotenkin reagoida? Enköhän mä osaa torjua ei toivottavat lähestymisyritykset ilman miestäkin.
Tietäisin että mies seuraa huomaamattomasti tilannetta. Jos yhtään näyttäisin merkkiä että auta niin tulisi pelastamaan. Muuten nauttisi sivusta.
Tietää etten pettäisi koskaan. Mutta nauttii siitä kun saan muilta miehiltä huomiota.
En mitenkään. Ei mieheni tee mitään tuollaisissa tilanteissa.
Miten sen pitäisi reagoida, tulla jotenkin "pelastamaan" minut vai? Ei kiitos, en ole mikään sievistelevä pikkurouva, joka ei itse uskalla sanoa flirttailijoille ei. En myöskään sietäisi mitään mustasukkaisuutta tai testosteroniuhoa.
Mieheni katsoisi sivusta, kuinka hoidan tilanteen. Oletan hänen toivovan, että toimisi samalla tavalla, jos joku nainen lähestyisi häntä. Pellenhän sitä tekee itsestään, jos menee väliin.
Ei meillä ole ollut tapana tuollaisiin reagoida mitenkään. Kyllä se tulee siinä selväksi jossain vaiheessa että me olemme mieheni kanssa yhdessä, ja yrittelyt jää siihen. Sitten taas jos joku ahdistelee, niin ilmoitamme kyllä tapahtuman järjestäjälle asiasta. Vai missä tämän olisi tarkoitus tapahtua?
Hämmentyisin, jos puuttuisi jotenkin. Olen aikuinen, oikeustoimikelpoinen nainen, joka toistaiseksi on selvinnyt pahemmistakin asioista kuin flirtti.
Meille kävi paljonkin noin kun vielä käytiin jossain. En todellakaan tarvitse miestä pelastamaan, ja minustakin oli hauska katsoa kun joku yritti miestä. Tosin suomalainen nainen kännissä on aika jääräpäinen, joskus piti sitten sanoa että vaimo on tuossa vieressä.
Miksi ap tulisi sönköttämään vaikka näkee että naisella on puoliso mukana?🙄
Nolostuisin, jos mieheni reagoisi jotenkin.
Suhtautuisin siis hyvin, näin kuuluisikin olla. Kyse on enemmänkin siitä, miten minä reagoin, enhän minä kenenkään omaisuutta ole.
Flirttailemaan millä tavalla? Minä ymmärrän flirttailun harmittomaksi keskusteluksi; heitetään joku kommentti, josta toinen ilahtuu, ja hän vastaa siihen. En usko, että puolisoni reagoisi sellaiseen muuten kuin seuraamalla keskustelua pohtien, kuuluuko hänenkin siihen osallistua.
No sehän on normaalien ihmisten porukoissa odotuksenmukaista käytöstä. Mitä ihmettä hänen muka pitäisi tehdä? Olisi aivan äärettömän noloa, jos puolisoni alkaisi mustasukkaisena jotenkin puuttumaan tms.
Ahdistelu on toki asia erikseen.
Vastaisin flirttiin ja komentaisin Markuksen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tulisi sönköttämään vaikka näkee että naisella on puoliso mukana?🙄
Eihän ulkopuolinen välttämättä näe, että kyse on puolisosta. Voisihan olla vaikka vaan kaveri.
Miksi miehen pitäisi reagoida, se on naisen oma asia. Hän ei ole missään vaarassa eikä pyytämässä apua. Onko ap:lla tässä oletus että nainen on miehen omaisuutta ja miehen tulisi siksi vahtia naista koska hänen omaisuutensa ei saa elää miten haluaa?
Ei viikingit käyttäytyvät sivistyneesti. Eivät varasta muilta, riistä työelämässä, eivät lähentele, tappele, ovat raittiita ja tatuoimattomia.