Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsellanne jokin ulkonäköä " huonontava"

Vierailija
22.11.2006 |

seikka, josta vois olla hänelle haittaa joskus vanhempana, esimerkiksi koulussa. Sehän tiedetään että lapset ovat ankaria arvostelijoita ja jos sattuu poikkeamaan massasta, tulee helposti kommentteja.

Meidän tyttärellämme on aika mahtavat hörikset (hörökorvat). Olen jostain lukenut, että ne voidaan jotenkin operoida. Tietääkö kukaan, onko kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nauraessa hänen ikenensä näkyy. Meidän suvussa ei ole ketään sellaista jolla olisi tällainen ominaisuus. Kuopuksella (tytär myös) kasvaa selkärangan kohdalla pientä nukkaa.

Vierailija
22/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, eikö sua huoleta että häntä kiusattaisiin siksi että on adoptoitu? Oletan siis että on adoptoitu ulkomailta ja siksi huomiota herättävän kaunis... jos ei ole niin sitten aiheeton kysymys.

24, jos sua helpottaa niin itse olen jostain syystä aina pitänyt tosi viehättävänä sitä että ikenet näkyy kun hymyilee, että meitä on moneksi :)

t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras ystäväni on todella kaunis, mutta ikinä ei ole ollut haittaa siitä hänelle. Päinvastoin. Lopeta kiinnittämästä huomiota niin paljoa hänen ulkonäköönsaä niin tyttö tulee olemaan sinut asian kanssa. Hän on kaunis, mitä sitten. Älä tee siitä isoa asiaa tytön omaan päähän. Hän saa kpommentit siitä muualta ja kotona keskittykää muihin asioihin.

Vierailija
24/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjapääkin. Emmekä me siis todellakaan kiinnitä siihen mitään huomiota tai muutakaan. Satuin nyt vastaamaan tähän, kun olen asiaa pohtinut.

Ja hän on lapsistamme kotimaa-adoptio, adoptio ei hänellä näy sillä lailla " päällepäin" .

Minulla on ystävättären teini-ikäinen tyttö tällä hetkellä sairaalahoidossa pahan anoreksian takia, mikä nyt on muutenkin saanut pohtimaan näitä tyttöjen ulkonäköpaineita...

4

Vierailija
25/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aavistuksen höröt korvat (kuten minullakin, ei ole koskaan haitannut, mutta eräältä ystävättäreltäni korvat leikattiin ala-asteen aikana " normaaleiksi" ), ja nyt on pieni rako etuhampaiden välissä. En tiedä vaikuttaako se myös rautahampaisiin, mutta jos yhtään äitiinsä tulee, niin hampaiden välissä on kauhea rako myös tulevaisuudessa, ja suuri etupurenta. Minulta ne ala-asteen aikana korjattiin isäni pyynnöstä... Toivotaan, että saa isinsä hampaat.

Vierailija
26/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun hän on kolmevuotias, korvat eivät enää näytä niin pahoilta. Oisko pää jotenkin kasvanut enemmän suhteessa korviin, en tiedä.

Nyt mua huolestuttaa enemmän se, että poika on niin pienikokoinen, laiha ja siro. Tulee helposti jäämään alakynteen poikien rajuissa leikeissä.

Vierailija
27/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1 kk ikäisellä tytöllä on niskassa haikaran jälki. Peittynee hiusten alle iän myötä. Otsassa tytöllä on silmien välissä haalea enkelin suukko ja silmäluomissa vahvan punaiset enkelin suukot. Toivon, että iän myötä nämä vaalenisivat. Jos eivät vaalene, niin haluan hoidattaa ne ennen kouluikää ettei niiden vuoksi joudu kiusanteon kohteeksi. En kylläkään tiedä voiko noita enkelin suukkoja jotenkin hoitaa, mutta eipä tuo vielä moneen vuoteen ole ajankohtaista.

Vierailija
28/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama myös kun 29:llä. Eli poika on niin hentoinen ja siro (verrattuna jopa ystävien tyttöihin), että toivottavasti ei tule jäämään jalkoihin.

Vierailija
29/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne leikattiin. Mä muistan itse kuinka mulle tuli kaverini puolesta pahamieli kerran uimahallissa, jossa kaksi tuntematonta tyttöä naureskeli ja osoitteli sormella.

Toisen kaverini lapsella on hörökorvat, ja en ole kehdannut itse niistä mitään mainita, eikä äitikään ole mitään sanonut. Mutta toivoisin että hän säästyisi kiusaamiselta, tosin epäilen että näin ei käy. Lapset on uskomattoman julmia/rehellisiä toisiansa kohtaan välillä.

Vierailija
31/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella lapsistani oli mansikkaluomi pienenä. Mutta se lähti pois. 3-vuotiaana sitä ei ollut enää ollenkaan.

Vierailija
32/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siro ja hoikka ja pitkäsäärinen ja häntä aina kehutaan kauniiksi keijukaiseksi.

Vierailija
33/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit niin hirveesti edes kiusannu. Poikakavereitakin on ollut ja onneksi on niin iloinen tyttö ettei ne hampaat ole liiaksi haitanneet.

Vierailija
34/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkas. Eikö me kaikki osaltaan syyllistytä tuohon. Se oma lapsi on se kaikkein ihanin kuitenkin. Näin se on tarkoitettu. Tietenkin kaikki lapset ovat ihania. Ei rumia lapsia olekaan.

Vierailija
35/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa varmaankaan lohduta, että se on joka 15. pojan " ongelma" . Poikien maailmaa vaan suosii fyysisyyttä ja isokokoisuutta eikä koulukypsyyttä, tarkkuutta jne.

Koetamme rakentaa vahvaa itsetuntoa, kehitellä jonkun urheilulajin jossa hän on hyvä ja lohduttaa, että isikin kasvoi vasta armeijassa pituutta. Se vaan on niin vaikeaa...

Vierailija
36/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noin ulkonäkökeskeisiä ihmisiä todella olemassa? Meinaan teitä, jotka pidätte lastanne harvinaisen kauniina. Itse en osaisi omia lapsiani edes ajatella tuolla tavalla. Enkä ainakaan verrata muihin lapsiin. Tai edes verrata sisaruksia keskenään. Olen aina ajatellut, että kaikkien mielestä omista lapsista löytyy eniten tuttuja piirteitä ja oma lapsi on kuitenkin se kaikista kallein ja rakkain, vaikka olisi minkä näköinen.

Olkaa varovaisia lastennen kauneuden palvomisen kanssa. Muuten lapsi luulee olevansa jotain todella poikkeuksellisen erikoista, eikä hän tällöin osaa kunnioittaa toisia ihmisiä. Ihmisarvoltammehan me kaikki olemme samanarvioisia.

Vierailija
37/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohammas tosin. Myös esikoiselta löytyi äskettäin röntgenkuvassa ylimääräinen etuhammas, se on pysyvä hammas :/ Hampaat tulevat olemaan meidän tyttöjen heikko kohta, muuten ovatkin sitten täydellisiä ;) Välillä oikein heikottaa kun katsoo isompaa kun se on niiiiiin kaunis :)

Vierailija
38/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupuksella päälaella iso mustaa karvaa kasvava luomi. Oli todella huomiota herättävä pienempänä, kun pää oli vielä kalju. Herätti kovasti huomiota liikkuessa. Nyt luomen huomaa vain mustana hiustupsuna vaalean hiuksen seassa. Edessä on pari kolme leikkaus, joilla luomi leikataan pois.

Vierailija
39/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on myös lyhyt, täytyneeki kysyä häneltä onko kärsinyt lyhyydestään. HÄn myös on aina ollut tosi hyvä koulussa.

Vierailija:

Ei paljoa varmaankaan lohduta, että se on joka 15. pojan " ongelma" . Poikien maailmaa vaan suosii fyysisyyttä ja isokokoisuutta eikä koulukypsyyttä, tarkkuutta jne.

Koetamme rakentaa vahvaa itsetuntoa, kehitellä jonkun urheilulajin jossa hän on hyvä ja lohduttaa, että isikin kasvoi vasta armeijassa pituutta. Se vaan on niin vaikeaa...

Vierailija
40/47 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olekaan mitään vikaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi