Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi hirveään yskään ja kurkun kutinaan

Vierailija
26.02.2023 |

Kurkkua kutittaa välillä niin hirveästi että tuntuu että vaikka yskisi keuhkonsa pihalle niin ei auta.
Olen yrittänyt juoda lämmintä mustikkamehua, ottanut yskänlääkettä.. Tuntuu että mikään ei auta!
Mitä tämä voi olla? Mikä avuksi? Heräsin viime yönäkin vain yskimään.
En tupakoi. Flunssaahan tämä on kun nenäkin vuotaa räkää mutta näin kovaa kutinaa ei ole ennen ollut

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlaista yskää. Pahimmillani olen kyökkinyt ja jopa oksentanut. 

Mulla carmolis pelasti yskältä, aina nukkumaan mennessä alkoi yskittää ja en saanut kunnolla nukuttuakaan. Pystyasennossa ei yskittänyt niin pahasti. Yskää kesti vähintään kuukauden muiden oireiden päättymisen jälkeen. Lopulta aloin kokeeksi liottaa pussissa myytäviä carmolis-kurkkunameja kuumaan juomaan, se sai liman irtoamaan ja auttoi niin että yskä loppui. Ei ihan heti tietysti mutta tarpeeksi nopeasti. Lima alkoi irrota sen juoman ansiosta.

Kiitos vinkistä, tarttee käydä ostamassa Carmolis-tippoja. Menee vain hermot tän yskän kanssa. Mitään ei irtoa ja kurkkua tosiaan kutittaa ihan hitokseen eikä yskiminen oikein auta siihen.

Nenä on tietysti aika tukossa nuhan takia ja äänikin lähdössä just eikä melkein. 

Vierailija
22/23 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen tauti vuoden alussa. Tuo oli sen eka vaihe, sen jälkeen tuli kuume ja sitten nuha ja limayskä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin mäkin tota outoa kurkun kutinaa, mutta se ilmeisesti kuului tautiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän