Deitti sekoilee, mitä ihmettä?
Tapasin lupaavan oloisen Tinder-matchin tänään. Mitään ongelmia ei ilmennyt tapaamisen aikana. Vähän outoa on, että hän ei halunnut antaa numeroaan Whatsappia varten vaan juttu jatkuu sovelluksen kautta. Myöhemmin tänään tuli viesti, jossa deitti kysyi, voisimmeko tavata minun asunnollani myöhemmin tänään. No ei voida, minulla on aikainen aamu huomenna eikä tänään ole liiemmin aikaa mihinkään nyt. Deitti kertoi, että itse asiassa hänellä on "hermoromahdus" ja hän haluaa olla jonkun kanssa. Se ei kuulemma ole ajasta kiinni eikä minun tarvitse valmistautua mitenkään (edes siivoamalla??). Hän kuitenkin kertoo, että "se on ok, meidän ei tarvitse enää tavata".
Olisin ollut valmis tapaamiseen ensi viikolla uudelleen, mutta en todellakaan tänään kotiini tulemiseen ennakkovaroituksetta kun ei mistään tällaisesta ole ollut puhetta. Jopa seksi voisi olla ok ensi viikolla, mutta nyt kyllä tämä outo käytös on sellainen red flag, että joudun miettimään asiaa uudelleen.
Voiko tällainen käytös enteillä muuta kuin joitain ikäviä aikeita? Yleensä harva kutsuu itseään toisen kotiin tällä tavalla äkillisesti. Etukäteen nämä jutut tavataan sopia. Olisiko parasta vain katkaista yhteydet koko tyyppiin vai säikynkö turhaan? Periaatteessa selitys voi olla totta, mutta aika yllättävä, äkillinen ja odottamaton se on. Huoli herää! Missään tapauksessa tänään kotiini ei tule kukaan. Lisähuolta herättää se, että Whatsappia varten tyyppi ei halunnut antaa numeroa, mutta kyse ei näytä olevan yksityisyyden tarpeesta jos kerran kotiin ollaan tunkemassa näin äkkiä. :(
Omituista on yleensä kenen sanomana vain käyttää noin vaikeaa sanaa kuin cuddlailla jos tarkoittaa suomeksi halailla.
Cuddlailusta tulee mieleen jotain ällöttävää lussutusta.
Mikä ihmisiä vaivaa, miksi pitää väkisin vääntää sanoja muka hienommiksi.
Jos joku mies "haluaisi cuddlailla" kanssani niin se olisi todellinen tunteiden tappaja. Ärsyttäisi koko mies.