Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti sekoilee, mitä ihmettä?

Vierailija
26.02.2023 |

Tapasin lupaavan oloisen Tinder-matchin tänään. Mitään ongelmia ei ilmennyt tapaamisen aikana. Vähän outoa on, että hän ei halunnut antaa numeroaan Whatsappia varten vaan juttu jatkuu sovelluksen kautta. Myöhemmin tänään tuli viesti, jossa deitti kysyi, voisimmeko tavata minun asunnollani myöhemmin tänään. No ei voida, minulla on aikainen aamu huomenna eikä tänään ole liiemmin aikaa mihinkään nyt. Deitti kertoi, että itse asiassa hänellä on "hermoromahdus" ja hän haluaa olla jonkun kanssa. Se ei kuulemma ole ajasta kiinni eikä minun tarvitse valmistautua mitenkään (edes siivoamalla??). Hän kuitenkin kertoo, että "se on ok, meidän ei tarvitse enää tavata".

Olisin ollut valmis tapaamiseen ensi viikolla uudelleen, mutta en todellakaan tänään kotiini tulemiseen ennakkovaroituksetta kun ei mistään tällaisesta ole ollut puhetta. Jopa seksi voisi olla ok ensi viikolla, mutta nyt kyllä tämä outo käytös on sellainen red flag, että joudun miettimään asiaa uudelleen.

Voiko tällainen käytös enteillä muuta kuin joitain ikäviä aikeita? Yleensä harva kutsuu itseään toisen kotiin tällä tavalla äkillisesti. Etukäteen nämä jutut tavataan sopia. Olisiko parasta vain katkaista yhteydet koko tyyppiin vai säikynkö turhaan? Periaatteessa selitys voi olla totta, mutta aika yllättävä, äkillinen ja odottamaton se on. Huoli herää! Missään tapauksessa tänään kotiini ei tule kukaan. Lisähuolta herättää se, että Whatsappia varten tyyppi ei halunnut antaa numeroa, mutta kyse ei näytä olevan yksityisyyden tarpeesta jos kerran kotiin ollaan tunkemassa näin äkkiä. :(

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lappeenrannasta?

Vierailija
22/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolle yritti. Kun ei anna numero pääsee kivuttomasti eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos ei edes puhnumeroa antanut. Mistä tiedät mikä on miehiään, vaikka joku rikollinen.

Vierailija
24/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ehdotin miehelle auttavaa puhelinta, koska en ole terapeutti. Hän vastasi, ettei hän tarvitse sellaista vaan haluaa vain cuddlailla ja viettää aikaa jonkun kanssa. Tämän jälkeen tuli viesti, jossa hän totesi, että tämä on ihan ok ja että hän menee nyt tapaamaan kaveriaan. :D 

Hän siis tunnusti itse valheensa, joten aika huono huijausyritys. Huolestuttavaa tietysti. Hulluinta, että olisin voinut ensi viikonloppuna hänet kotiini päästääkin, mutta nyt "suhteen" tulevaisuus ei näytäkään enää niin kiveen hakatulta. :D No, näin sitä voi pettyä. On maailmassa onneksi vaihtoehtoja. Yhden pettymyksen voi kestää. En usko enää kirjoittavani henkilölle mitään, mutta tietysti on loukkaavaa, että kun tyyppi onnistuu esiintymään ihan hyvin edukseen ja luomaan luottamusta, sitten tulee yllätyksenä tällaista säälipisteiden keruuta ilmeisessä vonkaustarkoituksessa. Jos sosiaaliset taidot ovat noin huonot, ihmettelen josko seksikokemusta hänelle runsain määrin kertyy muutenkaan.

Poista jo se matchi.

Vierailija
25/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitillä on joka tapauksessa huono elämänvaihe deittailulle tai edes seksisuhteelle. Hän tarvitsisi muunlaista apua, ei suinkaan voi eikä saa kutsua itseään vieraan ihmisen kotiin kylään. Estä tyyppi ja unohda. Tämä tuskin oli sitä mitä sinä etsit?

Vierailija
26/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko avaus taas täyttä paskatarinaa, mutta jos on totta, niin miten te naiset onnistutte löytämään kaikki puupäät noista tindereistä?

Vai onko niin että se liian tavallinen ei kumminkaan kelpaa ja tarvitaan jotain muuta? Toisin sanoen, kuvan ja erikoisen tekstin perusteella tehty valinta?

Vierailija
27/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko avaus taas täyttä paskatarinaa, mutta jos on totta, niin miten te naiset onnistutte löytämään kaikki puupäät noista tindereistä?

Vai onko niin että se liian tavallinen ei kumminkaan kelpaa ja tarvitaan jotain muuta? Toisin sanoen, kuvan ja erikoisen tekstin perusteella tehty valinta?

Kuule kun monesti ne hullut näyttää 100% normaalilta ja onnistuu hetken näyttelelemäänkin täysin normaalia. Jotkut vähemmän aikaa kuten apn tapaus, jotkut jopa vuosia. Älä ole ylimielinen, kuka tahansa voi mennä tarpeeksi hullun lankaan, kun nämähän ei itse ymmärrä omaa hulluuttaan jolloin se ns normaali puoli vaikuttaa täysin vilpittömältä.

Vierailija
28/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sekaisin!!!!

Tyyppi lysi tiensä keskusteluun.

Vierailija
29/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun monesti ne hullut näyttää 100% normaalilta ja onnistuu hetken näyttelelemäänkin täysin normaalia. Jotkut vähemmän aikaa kuten apn tapaus, jotkut jopa vuosia. Älä ole ylimielinen, kuka tahansa voi mennä tarpeeksi hullun lankaan, kun nämähän ei itse ymmärrä omaa hulluuttaan jolloin se ns normaali puoli vaikuttaa täysin vilpittömältä.

En tiedä onko minulla ollut tuuria vai hyvä ihmistutka, mutta minä en ole elämässäni vielä "törmännyt" kuin yhden kerran "kaheliin" kumppaniehdokkaaseen. Kaikki muut on olleet ihan fiksuja ja järkeviä ihmisiä. Ja sen yhden vihelsin hyvin nopeasti poikki kun näin ensimmäisiä varoitus merkkejä. Olisko minulla yhteensä 5-6 pidempää suhdetta takana (yli vuoden), joista yksi ja viimeinen oli 23 vuoden avioliitto.

M53, edellisen kirjoittaja

Vierailija
30/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kotona tuli riitaa ja vaimo pisti pihalle? Jos olisi antanut sinulle puhelinnumeronsa Whatsappia varten, olisi Facebook tarjonnut sinulle seuraavaksi hänen profiiliaan kaveriehdotuksena. Ehkä sieltä olisi paljastunut jotain minkä halusi pitää salassa?

Vierailija
31/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssiko se taas sekoilee pitkin kyliä?

Vierailija
32/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti saada seksiä sulta säälillä ja kun ei saanut niin loukkaantui "ei tarvitse nähdä enää!" ja lähti hakemaan sitä "kaverilta".

Vierailija
33/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei pidä päästää tuntematonta omaan kämppään!! Ensitapaaminen aina julkisella paikalla. Tosin tässä tapauksessa kannattaa unohtaa koko deitti, sen verran on red flagejä.

Olette vainoharhaisia. Tietenkin ensin täytyy puhelimessa ja soittelemalla varmistaa, että asiallinen tapaaminen on, eikä minkäänlaisia hermoromahdus ihmisiä pidä päästää asuntoonsa, mutta aikuiset ihmiset joilla on molemmilla lapsia, voivat aivan hyvin tavata jommankumman kotona, jos se esim lapsen takia käy parhaiten päinsä. Olen itse aikoinaan kutsunut treffinaisia kahville/syömään ensitreffeille kotiini, ja takuulla on ollut turvallista, eikä aikuisia naisia ole yhtään haitannut, vaan päinvastoin olleet tyytyväisiä, ettei jännittäviä kahvitteluja keskustassa ole tarvinnut pitää.

Vierailija
34/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna numeroaan => red flag

Asioi sovelluksessa => red flag

Kiristää...

Poista mätsi ja estä wa:ssa.

Vierailija
35/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei pidä päästää tuntematonta omaan kämppään!! Ensitapaaminen aina julkisella paikalla. Tosin tässä tapauksessa kannattaa unohtaa koko deitti, sen verran on red flagejä.

Olette vainoharhaisia. Tietenkin ensin täytyy puhelimessa ja soittelemalla varmistaa, että asiallinen tapaaminen on, eikä minkäänlaisia hermoromahdus ihmisiä pidä päästää asuntoonsa, mutta aikuiset ihmiset joilla on molemmilla lapsia, voivat aivan hyvin tavata jommankumman kotona, jos se esim lapsen takia käy parhaiten päinsä. Olen itse aikoinaan kutsunut treffinaisia kahville/syömään ensitreffeille kotiini, ja takuulla on ollut turvallista, eikä aikuisia naisia ole yhtään haitannut, vaan päinvastoin olleet tyytyväisiä, ettei jännittäviä kahvitteluja keskustassa ole tarvinnut pitää.

Muutama vuosi sitten tota saattoi tehä. Nykyään miehet neuvoo toisilleen kuinka vetää nainen polvilleen.

Vierailija
36/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit Kotona -mies taas linjoilla. Olet todella creepy. Muista, että sinusta on jo nettivinkattu poliisille.

Vierailija
37/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko minulla ollut tuuria vai hyvä ihmistutka, mutta minä en ole elämässäni vielä "törmännyt" kuin yhden kerran "kaheliin" kumppaniehdokkaaseen. Kaikki muut on olleet ihan fiksuja ja järkeviä ihmisiä. Ja sen yhden vihelsin hyvin nopeasti poikki kun näin ensimmäisiä varoitus merkkejä. Olisko minulla yhteensä 5-6 pidempää suhdetta takana (yli vuoden), joista yksi ja viimeinen oli 23 vuoden avioliitto.

M53, edellisen kirjoittaja

Ihan turha sillä on keulia. Kaikki rikkiniäisistä perheistä olevat haistavat rikkinäisistä perheistä olevat, vaikka vastapuoli olisi jo hyvinkin eheytynyt siitä. Kiitä siis vanhempiasi, halaa ja vie pullaa ja kukkia, "ihmisututkasi" on heiltä kotoisin. 

Tuo ap:n tyyppi oli säälittävä. Kuka nainen päästäisi kotiinsa hermoromahduksessa olevan vieraan miehen??? 

Vierailija
38/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä sekopäisiä miehiä, jotka ovat harjoituksen kanssa hioneet taktiikkaansa. Tuo ap:n sääliö kyllä ei ole keksinyt kovin toimivaa. 

Vierailija
39/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta.

Mistä päin olette?

Vierailija
40/62 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin deleteen. Hän on joko pelottava hyypiö, valehteleva pettäjä tai sekaisin päästään. Mikään noista ei ole hyvä vaihtoehto.