Nuoreni tuli kotiin todella humalassa...
Oli ollut yötä kaverillaan, ja tuli noin tunti sitten kotiin aivan humalassa... Olin aluksi järkyttynyt, että miten on saanut itsensä sellaiseen kuntoon. Tyttö selitti, että oli ollut niin ahdistunut ettei keksinyt muuta keinoa sietää olotilaa. Kysyin että mikä ahdistaa, niin sanoin että poikaystävä on tehnyt hänelle "jotain pahaa". Enempää ei suostunut asiasta puhumaan, vaikka yritin kysellä. Jos yritän puhua hänelle, saan vastaukseksi vaan huutoa ja raivoa.
Tyttö on nyt omassa huoneessaan. Noin vartti sitten kävi oksentamassa. Olen todella hämilläni. Mitä minun pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä, kun tyttö ei halua puhua? Mielestäni ei kuitenkaan ole millään tavalla hyväksyttävää juoda itseään tuohon kuntoon, vaikka olisi huono olo. Mutta tietenkin olen pääasiassa huolestunut, että mitä on käynyt.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että poikaystävä on sen r*isk
Sitä minäkin pelkään. :( Toki äitinä pelkään aina sitä pahinta.
Tiedän että tyttö on kokeillut kavereidensa kanssa alkoholia, mutta tällaisia ylilyöntejä ei ole koskaan ollut. Siksi uskonkin että kyse on jostain vakavammasta.. Ap
Ei sillä mikään hätänä ole. Kavereiden kanssa muuten vaan ryypännyt.
Joko tyttö on nukkumassa? Juttelette sitten huomenna.
Laitatko yv:n tahtoisin lohduttaa tytärtäsi ja ehkä siinä sivussa kenties myös sinua.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pidät kasvatuksellisen keskustelun siitä kuinka on naisen velvollisuus imeä miehen kyr pää aina kun mies niin haluaa ja nielaista mäldet antaumuksella.
Olet kyllä todellasairas tyyppi.
Tuota se kikulinhimo tekee: tai siis oikeammin ei se himo itse, vaan sille antautuminen.
Ap:n tytär on huono tyttö. Hyi.
Moraalipastori Puhto kirjoitti:
Tuota se kikulinhimo tekee: tai siis oikeammin ei se himo itse, vaan sille antautuminen.
Ap:n tytär on huono tyttö. Hyi.
Olet säälittävä.
Veikkaan, että poikaystävä on sen r*isk