Mitä saitte työnantajalta 50v lahjaksi
Ap sai kälysen kultakellon, vi. u kun olisi ostanut vaikka etelänmatkan.
Kommentit (127)
Helvetin pienen firman oman pinssin, jonka näkemiseen tarvitaan suurennuslasi.
Edellisenä päivänä pomo oli vittuillut ihan turhasta, eli olipa lämminhenkinen tilaisuus koko "pinssinjakojuhla".
Maljakon tai pullon shampanjaa saa meillä
Eipä sattunut tässä elämässä pääsemään töihin viisissäkymmenissä, niin jäi 50v lahja saamatta.
1500 euron arvoisen lahjan sain.
Mä toivoin Iittalan Ultima thule -sarjan shampanjalaseja ja sainkin ne, 4 kappaletta.
Ne on ne samat, joita Finnair käyttää Airbus 350 -koneissaan ykkösluokan juomalaseina. Pitääkin nauttia appelsiinimehu näin vapaapäivän aamun kunniaksi!
TES:n mukaisen palkallisen vapaapäivän + kolme lomapäivää lisää
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoin Iittalan Ultima thule -sarjan shampanjalaseja ja sainkin ne, 4 kappaletta.
Ne on ne samat, joita Finnair käyttää Airbus 350 -koneissaan ykkösluokan juomalaseina. Pitääkin nauttia appelsiinimehu näin vapaapäivän aamun kunniaksi!
Finnairilla ei ole ykkösluokkaa, se on business
Vierailija kirjoitti:
Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä
Missä tessissä sanotaan, että 50-vuotispäivänä myönnettävä vapaapäivä olisi palkallinen? Itse kun täytin olin pienessä yrityksessä ja kappas kappas se päivä oli vähennetty palkasta. Kun sitten selvittelin sitä niin sanottiin ettei missään lue että siltä päivältä pitäisi maksaa palkka, jos on töistä pois.
Lahjakortin (200€) kodinkoneita myyvään kauppaan.
En mitään. Olin töissä julkisen sektorin työpaikassa, jossa vakituiset duunarit saivat jotain, mutta me määraikaiset emme. Ei nyt sillä että olisin niin kaivannut muuten, mutta minusta tuo oli epistä. Joku ketjupätkäläinen ehti olla pidempään töissä kuin vakkari, joka vaihtoihin kohta muualle töihin; silti jälkimmäisellä paremmat edut.
Kun tuli 10 vuotta töissä,ei mitään50v,60v ei mitään Jäin eläkkeelle ,ei mitään rak ala turku
En mitään, en edes sitä palkallista vapaapäivää, koska 50-vuotispäivä oli lauantai. T: Kuntapuolelta
Paikallisen taiteilijan maisemataulun (oli muutama vaihtoehto joista piti valita). Kukkapuskan ja kakkukahvit.
Kukkia. Oli vihainen kun jatkoi vielä töissä, liian vanha.
Häälahjaksi sain Aalto vadin. Ison.
En mitään. Työkaverilla sama syntymäpäivä ja sai jonkun lahjakortin.