Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte työnantajalta 50v lahjaksi

Vierailija
26.02.2023 |

Ap sai kälysen kultakellon, vi. u kun olisi ostanut vaikka etelänmatkan.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e E-passiin.

Vierailija
42/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihmeitä saan. Valtion firma. Noudatamme virallista ohjeistusta, lahjan arvo saa olla max n. 100e. sen verran menee läpi verottomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ruusua. Aika hyvin random-sijaiselle kunnallisessa päiväkodissa.

Siellä oli muutenkin todella kivoja ihmisiä.

Vierailija
44/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele. 

Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.

Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.

Mulla ei olisi hänen mielestään kuulunut olla oikeutta käyttää timanttikorvakoruja, koska olin liian nuori nainen.

Joku joskus kommentoi ostamistani timanttikorvakoruista: "Kun MINÄ sain mieheltäni timanttikorut, niin mies antoi samalla ruusuja ja kallista shampanjaa".

Jumankauta. Paljonko ne timanttikorvikset maksaa? Menen huomenna vittuillakseni ostamaan.

Vierailija
45/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon loman lapissa. Myös puoliso mukana.

Vierailija
46/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, antaako joku työnantaja muka lahjoja?

Vierailija
47/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut lahjaksi. 15 vuotta olin ollut sossussa töissä ja kuukausi ennen kun täytin 50 vuotta niin sain potkut. Tuli vaan tyly ilmoitus potkuista.

Vierailija
48/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viisikymppisiä kuuluu muistaa työnantajan puolesta vanhuksina? Niitä ei kuulu ilmeisesti palkata töihin, vaikka vähän alle viiskymppisillä on aikaa eläkkeeseen noin 20 vuotta. Samaan aikaan ihmiset ei saa töitä, vaikka rekryammattilaisten mielestä on lottovoitto pitää ihminen töissä neljä vuotta.

Vierailija
49/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä kirjoitti:

Sain potkut lahjaksi. 15 vuotta olin ollut sossussa töissä ja kuukausi ennen kun täytin 50 vuotta niin sain potkut. Tuli vaan tyly ilmoitus potkuista.

Älä huoli. Minä olen lähtenyt työpaikasta määräaikaisen sopparin umpiuduttua, olen sanonut itse itseni irti ja on mut kerran erotettukin. Olen osaava ihminen ja musta saa hyvän työntekijän.

Vierailija
50/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vapaapäivän.

Vierailija
51/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä kirjoitti:

Älä huoli. Minä olen lähtenyt työpaikasta määräaikaisen sopparin umpiuduttua, olen sanonut itse itseni irti ja on mut kerran erotettukin. Olen osaava ihminen ja musta saa hyvän työntekijän.

Olen kerran jäänyt työttömäksi työnantajan konkurssin takia. Eikö mua työtöntä työnhakijaa siis kannattaisi palkata?

Vierailija
52/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmat ei pistä avoimia paikkoja hakuun. Käytetään rekryfirmoja. Et todennäköisesti saa ikinä töitä, jos joku rekrykonsultti ei tykkää susta. Se voi estää sun pääsyn lukuisiin firmoihin.

Vierailija
53/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä

On muuten todella epäreilua, että jos syntymäpäivä osuu viikonlopulle, ei vapaapäivää saa. Näin ainakin rahoitusalalla.

Eiköhän tämä ole alalla kuin alalla. Kaupan alalla ainakin sama juttu. Ja kyllä - olen katkera. Tämä on epäreilua.

Vierailija
54/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallisen vapaapäivän kera vittuilujen kun joutui maksaan sen. Paras lahja oli kun sitä apinaa otti päähän.

Vierailija
55/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei edes vapaapäivää.

Vierailija
56/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltovaasin ja kukkakimpun. En saanut edes palkallista vapaapäivää kun synttäri osui viikonloppuun.

Vierailija
57/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison aaltomaljan.

Vierailija
58/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallinen vapaapäivä ja 100 euron arvoinen lahjakortti.

Vierailija
59/96 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes onnitteluja.

Vierailija
60/96 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisilmoituksen ja vartin aikaa poistua rakennuksesta. Kiitos.