Mitä saitte työnantajalta 50v lahjaksi
Ap sai kälysen kultakellon, vi. u kun olisi ostanut vaikka etelänmatkan.
Kommentit (96)
Tuskin ihmeitä saan. Valtion firma. Noudatamme virallista ohjeistusta, lahjan arvo saa olla max n. 100e. sen verran menee läpi verottomana.
50 ruusua. Aika hyvin random-sijaiselle kunnallisessa päiväkodissa.
Siellä oli muutenkin todella kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele.
Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.
Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.
Mulla ei olisi hänen mielestään kuulunut olla oikeutta käyttää timanttikorvakoruja, koska olin liian nuori nainen.
Joku joskus kommentoi ostamistani timanttikorvakoruista: "Kun MINÄ sain mieheltäni timanttikorut, niin mies antoi samalla ruusuja ja kallista shampanjaa".
Jumankauta. Paljonko ne timanttikorvikset maksaa? Menen huomenna vittuillakseni ostamaan.
Sain potkut lahjaksi. 15 vuotta olin ollut sossussa töissä ja kuukausi ennen kun täytin 50 vuotta niin sain potkut. Tuli vaan tyly ilmoitus potkuista.
Siis viisikymppisiä kuuluu muistaa työnantajan puolesta vanhuksina? Niitä ei kuulu ilmeisesti palkata töihin, vaikka vähän alle viiskymppisillä on aikaa eläkkeeseen noin 20 vuotta. Samaan aikaan ihmiset ei saa töitä, vaikka rekryammattilaisten mielestä on lottovoitto pitää ihminen töissä neljä vuotta.
Sosiaalityöntekijä kirjoitti:
Sain potkut lahjaksi. 15 vuotta olin ollut sossussa töissä ja kuukausi ennen kun täytin 50 vuotta niin sain potkut. Tuli vaan tyly ilmoitus potkuista.
Älä huoli. Minä olen lähtenyt työpaikasta määräaikaisen sopparin umpiuduttua, olen sanonut itse itseni irti ja on mut kerran erotettukin. Olen osaava ihminen ja musta saa hyvän työntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä kirjoitti:
Älä huoli. Minä olen lähtenyt työpaikasta määräaikaisen sopparin umpiuduttua, olen sanonut itse itseni irti ja on mut kerran erotettukin. Olen osaava ihminen ja musta saa hyvän työntekijän.
Olen kerran jäänyt työttömäksi työnantajan konkurssin takia. Eikö mua työtöntä työnhakijaa siis kannattaisi palkata?
Firmat ei pistä avoimia paikkoja hakuun. Käytetään rekryfirmoja. Et todennäköisesti saa ikinä töitä, jos joku rekrykonsultti ei tykkää susta. Se voi estää sun pääsyn lukuisiin firmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä
On muuten todella epäreilua, että jos syntymäpäivä osuu viikonlopulle, ei vapaapäivää saa. Näin ainakin rahoitusalalla.
Eiköhän tämä ole alalla kuin alalla. Kaupan alalla ainakin sama juttu. Ja kyllä - olen katkera. Tämä on epäreilua.
Palkallisen vapaapäivän kera vittuilujen kun joutui maksaan sen. Paras lahja oli kun sitä apinaa otti päähän.
Aaltovaasin ja kukkakimpun. En saanut edes palkallista vapaapäivää kun synttäri osui viikonloppuun.
Irtisanomisilmoituksen ja vartin aikaa poistua rakennuksesta. Kiitos.
100e E-passiin.