Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte työnantajalta 50v lahjaksi

Vierailija
26.02.2023 |

Ap sai kälysen kultakellon, vi. u kun olisi ostanut vaikka etelänmatkan.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Play Station . Toivoin itse sitä. Meillä sai itse esittää lahjatoiveensa. Tietyissä raharaameissa. Annoin pelin pojilleni. Tykkäsivät .

Vierailija
22/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun YT-neuvotteluihin. En mainostanut 50-päiviäni eikä johtajakaan huomannut ennen kuin piti allekirjoittaa tiedoksisaanti YT-neuvotteluista, siinä tajusi syntymäpäivää katsoessaan että "onneksi olkoon, valitettavasti on nyt tämmöinen päivä".  Ei muuten onnitellut eikä muistanut, vuoden vaihteessa lakkasi koko työpaikka. Nyt toista vuotta entisellä kilpailijalla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, shampanjapullon, kukkakimpun, koriste-esineen ja tietysti palkallisen vapaapäivän.

Vierailija
24/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.000 puhtaana käteen. Olin työtön, Kela ja Työkkäri muisti, myös iso ruusukimppu ja shamppanjapullo titetysti. Työkkärin johtaja kävi tuomassa henkilökohtaisesti.

Vierailija
25/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirveen

Vierailija
26/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työtön, Kelan johtaja kävi hakkaamassa. Vei vielä tuetkin.

Vierailija
27/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan punaviinilasit, puoli tusinaa.

Vierailija
28/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Longinuksen keihään.

Vierailija
29/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään, enkä 60-vuotispäivänänikään, enkä jouluisin, en 10:stä vuodesta eikä mitään tullu 15 vuodestakaan.

Olen talon ainut nainen. Miehiä on muistettu. Ehkä siksi että olen muistuttanut. Mua ei muisteta.

Vierailija
30/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Longinesin kellon, hinta noin 2000 €.

toivottavasti työnantaja muisti ilmoittaa tuosta tuloregisteriin.

Vierailija
31/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä

On muuten todella epäreilua, että jos syntymäpäivä osuu viikonlopulle, ei vapaapäivää saa. Näin ainakin rahoitusalalla.

Vierailija
32/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele. 

Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.

Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.

Mulla ei olisi hänen mielestään kuulunut olla oikeutta käyttää timanttikorvakoruja, koska olin liian nuori nainen.

Joku joskus kommentoi ostamistani timanttikorvakoruista: "Kun MINÄ sain mieheltäni timanttikorut, niin mies antoi samalla ruusuja ja kallista shampanjaa".

Vierailija
33/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele. 

Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.

Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.

Mulla ei olisi hänen mielestään kuulunut olla oikeutta käyttää timanttikorvakoruja, koska olin liian nuori nainen.

Joku joskus kommentoi ostamistani timanttikorvakoruista: "Kun MINÄ sain mieheltäni timanttikorut, niin mies antoi samalla ruusuja ja kallista shampanjaa".

On se kumma, että jotain tuollaista pientä jaksetaan kadehtia.

Vierailija
34/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olin lomautettuna, kuten yleensä koko talven.

Vierailija
35/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin niitä vieläpä arkena. Se oli tuolle naiselle liikaa.

Vierailija
36/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000€.

Vierailija
37/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tulee, on maksettava tulovero tuosta.

Vierailija
38/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä

On muuten todella epäreilua, että jos syntymäpäivä osuu viikonlopulle, ei vapaapäivää saa. Näin ainakin rahoitusalalla.

Minulla sattui kesälomalauantaille. Lomapäivä meni siitäkin.

Vierailija
39/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes sitä palkallista vapaapäivää.

Vierailija
40/96 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tulee, on maksettava tulovero tuosta.

Kai siitä reilu kolme tonnia jäi näppiinkin...