Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huudan 10kk vauvalle kun kitisee

Vierailija
22.11.2006 |

kokoajan, vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa. ovatko muut huutaneet. harmittaa todella!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullannuppuselle aiheuttaa tietämättömyyttä/tyhmyyttään. :´(

Vierailija
2/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joskus huonosti nukuttujen öiden jälkeen olen tiuskassut turhankin rumasti pienelle. Heti kyllä tulee paha mieli ja on otettava lapsi syliin ja pyydettävä anteeksi. Eihän ne pienet tahallaan yritä ärsyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro huutamisestasi neuvolassa, saatat saada apua. Eräs tuttava teki niin ja sai kodinhoitajan käymään kotonaan silloin tällöin. Asiat alkoivat mennä parempaan suuntaan.

Mun mielestä minä olen hirviö, jos huudan 2-vuotiaalleni joskus... ja hän sentään jo ymmärtää jotakin ... siis pystyy peilaamaan itseään muihinkin ihmisiin kuin minuun. Ei kylläkään minkään ikäisille lapsille pitäisi huutaa. Jopa 4-vuotiaani ahdistuu, jos huudan hänelle, vaikka on tottunut tuliseen tempperamenttiini. Minua on auttanut se, että tietoisesti keskityn rauhoittamaan itseni, keskityn olemaan huutamatta. Käännän ärsyynnyksen apatiaksi mielummin. Odotan, että ärsyttävä tilanne menee ohi ja toimin vasta sitten. Eli harjoitan itsehillintää..

Ehkä voisit kokeilla sitä? Mutta ota ihmeessä yhteyttä neuvolaan. Et ole mikään kummajainen, mutta olet selvästi ylirasittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi