Seksi ei ole perustarve
Pelkkää säälittävää touhua. Mielen heikkoutta, jos ei ilman seksiä tai masturbaatiota voi olla. Seksi ei ole perustarve, eikä mikään ihmisoikeus. Ei edes tunnu miltään koko lääppiminen. Kosketusriippuvaisten hommaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullepa on. Seksi on mahtavaa rakkaan kumppanin kanssa. Ette sitten kai ole sellasta vielä päässeet kokemaan. Sitten täällä ulisette ja yritätte helpottaa oloanne.
Sulle ei voi kun nauraa. Oot pelkkä herkkä nossö.
Ymmärrän ihan täysin että sua harmittaa, kun joku osaa nauttia elämäniloista. Muuttaahan se katkeraksi, kun edes oma kumppani ei sua halua. Vai oletko vaan katkera sinkku?
Sinä olet pelkkä tunteiden vietävissä oleva luuseri. Mollaat muita ja pidät itseäsi parempana kuin muut. Toivottavasti joku lyö syö ja potkaisee vielä päähän.
Mua ei ihan helposti päähän potkita. Ja toden totta pidän itseäni sua parempana ihan jokaisella mittapuulla. Ja sekös sunlaista luuseria harmittaa. Kuljet ajopuuna elämässäsi ilman mitään määränpäätä ja ilman iloja. Pelkkää synkkyyttä ja katkeruutta. Kyllähän se muuttaa ihmisen vittumaiseksi räksyttäjäksi. Päästä hiukan valoa ja positiivisuutta sisääsi, niin alkaa helpottamaan.
Ai jaa. Luuletko osaavasi jotakin. Täällä edelleen haukut muita ja kuvittelet olevasi niin hyvä kaikessa. Myös tappelussa. Nolo olet. Olis kiva kun sut vois piestä.
Tämmöset uhoajat ovat ihmisinä kaikkein heikompia ja ilman itseluottamusta. Samalla tavalla räksyttävät kun koirat.
Jos uskoo vauvapalstan juttuja, sitten kannattaa miettiä ihan oikeesti omaa älyään.
Ei kai kukaan nyt vakavasti ota näitä juttuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullepa on. Seksi on mahtavaa rakkaan kumppanin kanssa. Ette sitten kai ole sellasta vielä päässeet kokemaan. Sitten täällä ulisette ja yritätte helpottaa oloanne.
Sulle ei voi kun nauraa. Oot pelkkä herkkä nossö.
Ymmärrän ihan täysin että sua harmittaa, kun joku osaa nauttia elämäniloista. Muuttaahan se katkeraksi, kun edes oma kumppani ei sua halua. Vai oletko vaan katkera sinkku?
Sinä olet pelkkä tunteiden vietävissä oleva luuseri. Mollaat muita ja pidät itseäsi parempana kuin muut. Toivottavasti joku lyö syö ja potkaisee vielä päähän.
Mua ei ihan helposti päähän potkita. Ja toden totta pidän itseäni sua parempana ihan jokaisella mittapuulla. Ja sekös sunlaista luuseria harmittaa. Kuljet ajopuuna elämässäsi ilman mitään määränpäätä ja ilman iloja. Pelkkää synkkyyttä ja katkeruutta. Kyllähän se muuttaa ihmisen vittumaiseksi räksyttäjäksi. Päästä hiukan valoa ja positiivisuutta sisääsi, niin alkaa helpottamaan.
Ai jaa. Luuletko osaavasi jotakin. Täällä edelleen haukut muita ja kuvittelet olevasi niin hyvä kaikessa. Myös tappelussa. Nolo olet. Olis kiva kun sut vois piestä.
Sunlaiset luuserit ei pieksi kun pieniä lapsia.
Mikä sun perimmäinen ongelmasi nyt oikein on?
Kenelle edes puhut täällä? Oletko mennyt trollailuun mukaan vai?
Trollailuhan se parasta palstalla onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut harvat ovat syntymästään asti sellaisia,
etteivät seksiä tarvitse, tai etteivät siihen
edes kykene. Kiittäkööt onneaan minun puolesta jos hyväksi havaitsevat.Haluaisin olla tällainen. Seksi ja seksittömyys ovat pilanneet elämäni.[/
-/
Ehkä et ole löytänyt sitä oikeaa. Siis sellaista
kumppania , jonka kanssa elämä sujuis.
Itse harrastan seksiä päivittäin. En nykyään käy edes töissä :D Tykkään harrastaa seksiä varsinkin saunassa. Olen kova poika panemaan, niin kuin sanotaan. Voin jakaa panoaikatauluni jos haluat kokeilla itsekkin saunassa.
Kyllä seksi on nimenomaan perustarve. Näin me olemme vaimon kanssa todenneet. Minulle päätelmä ei ollut yllätys, mutta vaimo oli ihmeissään parin kerran jälkeen, että ilman tätä ei näköjään pysty elämään kunnolla enää. Vaikka hänkään ei ollut asialle juuri 25 ensimmäisen vuotensa ainaka nähnyt mitään tarvetta.
Nää tyypit, jolle seksi ei ole perustarve saisivat kertoa sen heti ekalla tapaamisella. Näin säästyttäisiin monilta hampaiden kiristyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
edes kykene. Kiittäkööt onneaan minun puolesta jos hyväksi havaitsevat.Haluaisin olla tällainen. Seksi ja seksittömyys ovat pilanneet elämäni.[/
-/
kumppania , jonka kanssa elämä sujuis.Olen ymmärtänyt ettei sellaista ole olemassa. Vihaan itseäni ja haluaisin päästä näistä haluista eroon.
Ei ole syöminenkään perustarve, koska ravinnon voi ottaa myös nesteytettynä suoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-/
kumppania , jonka kanssa elämä sujuis.Olen ymmärtänyt ettei sellaista ole olemassa. Vihaan itseäni ja haluaisin päästä näistä haluista eroon.[/
Taidat aliarvioida itseäsi. Oletkohan mies vai
nainen. Joku toinen saattaa käärsiä samaa
tuskaisuutta jolle olisit kuin taivaan lahja
Mielenkiintoista mukavaatrollausta sieltä! (ei päästä. alempaa "only"). Vastakys.onko säännöllinen, kiertävät nesteet vaihdettu, hoidettu ennen takuun umpeutumista? Entä kuluvat osat, kaikki alapuolen puslat vaihdettu kestävimpiin ja egolokisiinkinkö?
Hyvä. Siinä tapauksessa. En tiedä.. (mitensäparanet)
Jos uskoo vauvapalstan juttuja, sitten kannattaa miettiä ihan oikeesti omaa älyään.