Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Lauttasaari muuttuu, kun tulee metro?

Vierailija
22.11.2006 |

Mua suorastaa pelottaa, että se tuo mukanaan kaikki karseat lieveilmiöt. Mitä luulette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larusta tulee samalainen kuin itis!

;)

Vierailija
2/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aikaa muistelen kun 20 bussi kulki 5-7 min välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain yksi metropysäkki (tosin ehkä muutamalla sisäänmenoaukolla) suunnilleen west-bestin alakertaan.

Vierailija
4/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät Larusta tulevan spurgu-mestan, niin sulla on vielä monta monta vuotta aikaa muuttaa sieltä pois vaikka ihanaan Töölööseen, jossa metro ei tule kulkemaan :-)

Mä voin sitten vaikka ostaa sen sun kämppäs, sillä vuosaarelaisena olen tottunut käyttämään metroa eikä parempaa kulkuvälinettä yksinkertaisesti ole. Kiva täällä idässäkin on asua, mutta Larusta olis lyhyempi työmatka.

Vierailija
5/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se tietenkään nytkään mikään spurguvapaa vyöhyke ole, Lauttasaarentien vanhalla ostarilla hengailee kaikenlaista rupusakkia varmaan tälläkin hetkellä.

Vierailija
6/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on käynyt idässä, mutta ihan siis vain se asema. Muuten on ihanan luotettava kulkuneuvo, siisti ja tuplarattaat mahtuu.

terveisin tyytyväinen metromatkaaja Marjaniemestä.

Vierailija
7/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

metrojunissa on joku sellainen hassu ominaisuus (oisko se haju, väri tms.), että se houkuttelee epämääräisiä ihmisiä puoleensa. Tästä on ihan väistöskirjakin tekeillä.

Spurgut ei jostain syystä osaa tulla bussilla Lauttasaareen, mutta metrolla ne valitettavasti kyllä tekisivät sen ja kansoittaisivat ja pilaisivat ihanan saarenne.

Vierailija
8/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Hesassa. Lontoon metrossa en mene sille circle linelle, ja Nykin metrossakin olen ollut vähän varovainen, mutta Hesan metrolla olen kyllä ajellut ihan huoleti 20 vuotta vai mitä se nyt toiminut on. Siisti ja turvallinen on ollut.

Vierailija
9/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis vaan vähän vaihtelua tähän sisäsiittoiseen pikkuporvaristoon.

Vierailija
10/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaarentien seutu on aika meluisa, rauhaton ja epäviihtyisä ilman metroakin, tuskin metroasema sitä niin kovin paljon muuttaa. Sen sijaan jos asuu vaikkapa Katajaharjun perukoilla, niin saa olla aika rauhassa spurguilta.

Vierailija
11/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lauttasaarentien seutu on aika meluisa, rauhaton ja epäviihtyisä ilman metroakin, tuskin metroasema sitä niin kovin paljon muuttaa. Sen sijaan jos asuu vaikkapa Katajaharjun perukoilla, niin saa olla aika rauhassa spurguilta.

Että ei ihan hirveän rauhatonta seutua kyllä ole...

Vierailija
12/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ei vissiin tunnisteta enää ironiaa ilman jotain hymiöitä tai rautalangasta vääntelyä...

t. 11, joka vastaa siis numerolle 12

Vierailija
13/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu siten että sinne tulee raiteet ja metroasema..

Vierailija
14/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tää vitsi vai mikset mene circle linelle? itse menen ihan mihin tahansa lontoon metrolla jos johonkin on päästävä. niin itään kuin länteenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi