Voisiko joku nyt kertoa mikä on tämän voittajakappaleen idea tai teema
Ja mikä siinä oli se hauskuus.
Minusta se on pelkästään ahdistava sekamelska.
Kommentit (51)
No, viime vuonna viisuissa menestyi Lady Gagan Shallow. Eikun se oli joku ruotsalainen nainen? Eli ihan sama, mitä Ruotsi laittaa, ne menestyy. Ja ihan sama, mitä.Suomu laittaa, ei menestytä. Miksi sitten laitettaisi näitä omia idioottimaisia biisejämme, ei ainakaan ole plagiointia kuten naapurissa.
Kun lopettaa UMK: n ja Euroviisujen ottamisen vakavasti, niistä tuleekin yhtäkkiä todella hauskaa 😃
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt naisten ilkeistä ilmeistä, kuristamisesta enkä selän päällä istumisesta, näyttää rivolta, joka ei menesty viisuareenalla. Laulajan sanoista ei saanut selvää alussa, kun musiikkikaan ei vielä ollut tullut mukaan.
Toukka?asua en ymmärtänyt, enkä rumaa liikehdintää sivusuunnassa jalat länkinä haroittaen. Tanssijoiden potentiaali hukattiin. Sanojen ideaa en ymmärtänyt, yritin etsiä syvällisempää sanomaa kuin delirium tremens, mutta ei kai sitä sitten ollut.
Lopputulos itse viisuissa riippuu täysin siitä, mitkä kansankerrokset aktivoituvat äänestämään.
Öööö härski ja rivo ei menestyi Euroviisuissa? Et ole sitten koskaan katsonut niitä?
Ihmettelen miten aikuiset ihmiset jaksavat tehdä lauluja ryyppäämisestä. Onko se aina vaan niin hienoa?
Ja miksi Haber hoki koko ajan "jere vantaalta" "käärijä vantaalta"? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Modeni versio kappaleesta Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Ei tippa tapa eikä ämpäriinkään huku.
Käärijä talsii lavalla kuin vanha äijä.
Ideaa ei ole ja teema on viina. Omaperäistä ja tukee Suomi-kuvaa maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt naisten ilkeistä ilmeistä, kuristamisesta enkä selän päällä istumisesta, näyttää rivolta, joka ei menesty viisuareenalla. Laulajan sanoista ei saanut selvää alussa, kun musiikkikaan ei vielä ollut tullut mukaan.
Toukka?asua en ymmärtänyt, enkä rumaa liikehdintää sivusuunnassa jalat länkinä haroittaen. Tanssijoiden potentiaali hukattiin. Sanojen ideaa en ymmärtänyt, yritin etsiä syvällisempää sanomaa kuin delirium tremens, mutta ei kai sitä sitten ollut.
Lopputulos itse viisuissa riippuu täysin siitä, mitkä kansankerrokset aktivoituvat äänestämään.
Öööö härski ja rivo ei menestyi Euroviisuissa? Et ole sitten koskaan katsonut niitä?
Kyllä ja luultavimmin erittäin monta kertaa useammin kuin sinä. Mauton oli tuo ratsastusesitys. Ja ruma show kaikin puolin.
Sota-aikojen biisi; tällaiselle on nyt selkeä tilaus.
Epävarmoina, vaikeina aikoina ihmiset tarvitsevat myös hölmöä hömppää.
Luulen, että Käärijä menestyy ihan hyvin, muttei voita. Syvä balladi vie tänä vuonna potin.
Pettynyt olen tähän biisiin ja esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen riehakas vapauden ja huolettomuuden julistus.
Ensin ujostellaan, angstaillaan ja juodaan, sitten tanssitaan ja ollaan onnellisia.
Onko miesten välistä seksiä?
Parempi kuin Huberin huumebiidibtai portion Boysin jollotus. Paras olisi ollut Keira!