Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta miehestä joka esim. työssä on ihan normisosiaalinen, mutta harrastaa yksinään patikkaretkiä, matkustelua yms?

Vierailija
25.02.2023 |

??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä siitä pitäisi ajatella? Pitääkö siitä saada yhteinen sopimus palstalla?

Vierailija
2/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemateriaalia. Siis mikäli itse on parisuhdeihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä on maininta "aikuisesta" miehestä? Eikö ole oletettavaa että se on aikuinen jos kerran on työelämässä?

Vierailija
4/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannemies, kunhan antaa munkin tehdä samoin.

Vierailija
5/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemateriaalia. Siis mikäli itse on parisuhdeihminen.

Haluaisit siis pilata sen harrastuksen tunkemalla mukaan?

Vierailija
6/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika 

Vierailija
7/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, just minun tyylinen mies. Haluaisin tavata kaltaiseni yksinäisen suden, joka haluaisi naarassuden seurakseen retkilleen.

Vierailija
8/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, just minun tyylinen mies. Haluaisin tavata kaltaiseni yksinäisen suden, joka haluaisi naarassuden seurakseen retkilleen.

Se ei enää lulökisi yksin sen jälkeen ja sulta menisi mielenkiinto

Vierailija
9/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika

Vierailija
10/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta nyt ajatella, tehköön mitä haluaa

Vierailija
11/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ja liikun mielelläni yksin, joten en hahmota kysymystä. 

Vierailija
12/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisuus on syntiä, melkein kuin sosiopatia vaikkei tarkoitakaan samaa. Jaa facessa ja lynkkaa.

Vierailija
13/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä ulkoilmaliikuntaa ja kunnon hoitamista!

Vierailija
14/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä pitäisi ajatella kun itse olen ihan samanlainen? En ole vaan löytänyt kaveriksi ketään noille patikoille kuin todella harvakseltaan. Sitten tutustuin yhteen patikoijamieheen kerran yllättäen ja elättelin toiveita että yhteistä polkua lähdettäisiin tallailemaan mutta eipä hän halunnut vaan jatkoi omiaan.

En mä voi muita pakottaa elämäntapaani niin enkö siis sinusta saisi mennä soolopatikoille vai mikä tässä oli pointtina?

Vierailija
15/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies. Plussaa

Vierailija
16/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetun tiedon perusteella en vielä keksi hänestä mitään valittamista.

Vierailija
17/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä pitäisi ajatella kun itse olen ihan samanlainen? En ole vaan löytänyt kaveriksi ketään noille patikoille kuin todella harvakseltaan. Sitten tutustuin yhteen patikoijamieheen kerran yllättäen ja elättelin toiveita että yhteistä polkua lähdettäisiin tallailemaan mutta eipä hän halunnut vaan jatkoi omiaan.

En mä voi muita pakottaa elämäntapaani niin enkö siis sinusta saisi mennä soolopatikoille vai mikä tässä oli pointtina?

No mikä muuten on etiketti tän suhteen? Olen itse ainakin ollut hyvin varovainen, ettei vaan tulisi epämukava olo. Tarkoitan, että en ole jäänyt normaalia smalltalkia enempää jutustelemaan tai tekemään asiaa, vaikka olisikin ollut kiinnostava yksinkulkijanainen jossain taukopaikalla tms. Vaikka juuri tuollaisesta paikastahan sen samanhenkisen kaverin saattaisi löytää.

t. mies

Vierailija
18/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee hyvää parisuhteelle, että ollaan välillä erossa. Matkustella voi myös omien ystäviensä kanssa, eli ns tyttöjen ja poikien reissuja. Patikointia voi verrata kalastukseen tai metsästykseen, eipä se suhdetta haittaa.

Vierailija
19/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yhtä tylsältä ja tavalliselta kuin kaurapuuro.

Vierailija
20/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä muuten on etiketti tän suhteen? Olen itse ainakin ollut hyvin varovainen, ettei vaan tulisi epämukava olo. Tarkoitan, että en ole jäänyt normaalia smalltalkia enempää jutustelemaan tai tekemään asiaa, vaikka olisikin ollut kiinnostava yksinkulkijanainen jossain taukopaikalla tms. Vaikka juuri tuollaisesta paikastahan sen samanhenkisen kaverin saattaisi löytää.

t. mies

Me tutustuttiin aiheen keskustelupalstalla ja tavattiinkin sitten kyllä patikan merkeissä muutamasti. Nainen voi kokea pelottavaksi jos olette jossain pitkospuiden takana ja alat siellä yrittämään jotain niin ehkei kannata ihan niin ainakaan. Huhuile perään paikallisessa patikkayhteisössä tms mieluummin?