Some on tehnyt meistä kaikista kusipäitä
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/some-on-tehnyt-meista-kai…
Toki kirjoitus on yleistävä ja tarkoituksella provosoiva. Mutta on hänellä pointti, olen lukenut niin uskomatonta saastaa, haukkumista ja syy jonkun sekoamiseen voi olla mikä vain. Jotkut ajattelee, että anonyyminä on lupa päästellä näppikseltä mitä hyvänsä ja joidenkin sekopäisyys jatkuu jopa omalla nimellä kirjoittelussa.
Kyllä kusipäisyys, ilkeys ja kaikki tuollainen on tehnyt ihmisistä, monista ihan ehtoja kusipäitä myös tosielämässä. On myös enemmän nurkkakuntaisuutta ja omassa kuplassa elämistä, kun itsensä pystyy ympäröimään muilla samanmielisillä eikä sieltä kuplasta tarvitse tulla ikinä ulos, jos ei halua.
Kommentit (23)
Älä nyt ole noin negatiivinen !
Olet selvästi nälkäinen, syö pizzaa ja kebabia 😃 Kroppa rantakuntoon 👍
Hyvä ruoka parempi mieli !
Minä olen ihminen joka eli tuollaisessa samanmielisten kuplassa, en nyt tarkemmin jaksa selittää mikä aate ja mistä oli kyse. Senverran haluan sanoa, että älkää täyttäkö elämäänne vihalla ja raivolla, ne ryhmät ja paikat missä sitä tehdään on liioittelua, hysterian ja paniikin luomista ja jopa valehtelua.
Jos on herkkä ihminen voi oikeasti seota noissa paikoissa ja ruveta kärsimään vainoharhoista ja luulee, että kaikki ihmiset haluavat pahaa sinulle. Jopa niin pahaksi voi homma mennä, että et pysty elämään normaalia elämää.
Tein ratkaisun, en käynyt somessa tai muuallakaan paikoissa moneen vuoteen, yksinkertaisesti suljin ne ihmiset elämästäni. Rupesin elämään oikeata elämää, nettielämän sijaan, harrastelin, tapasin kavereita, tutustuin uusiin ihmisiin jne. Ja kuinka ollakaan tosimaailma ei olekaan negatiivinen ja paha paikka jossa kaikki haluavat vahingoittaa sinua vaan ihmiset onkin aika mukavia ja elämä onkin ihan helkkarin kivaa netin ulkopuolella.
Yksi täydellinen sekoaminen on taltioitu youtubeen, siinä feministinainen sai hermoromahduksen. Luuli että tarkka-ampujat tappavat hänet, soitteli hätäkeskukseen. Ilmeisesti on lataamossa tällä hetkellä, hän oli seonnut niin pahasti että luuli kaikkien miesten haluavan tappaa ja raiskata hänet. Ei hänelle kukaan mitään pahaa halunnut hän vain taisi olla herkkä ihminen johon se äärifeministien pelottelu oli vaikuttanut, niin pahasti että hän sai jonkun psykoottisen kohtauksen.
Mä olin kyllä kusipää jo ennen somea.
Samanmielisten kanssa saa helposti lietsottua itsensä pyhään raivoon, joka ulkopuolisten silmin näyttää hulluudelta. Tuota näkee paljon nykyaikana.
Se mua ihmetyttää kun joku vanhempi mies on niin tyhmä, että menee tohon sekoiluun mukaan. Yleensä joku elämämkoululainen joka vetää sitä samaa settiä kun pubissa kännissä. Oikeasti häpeän silmät päästäni itse hieman vanhempana miehenä noiden puolesta, känniagre ja uho päällä kirjoitellaan kun oltaisiin nakkikioski jonossa. Se uho on siirtynyt myös nettiin ja sitä vihaan ehkä eniten.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mä en ole sen ilkeämpi kuin ennenkään. Mä olen koko ajan pitänyt sen linjan, että periaatteessa kaiken mitä tännekin kirjoitan voin myös sanoa päin näköäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihminen joka eli tuollaisessa samanmielisten kuplassa, en nyt tarkemmin jaksa selittää mikä aate ja mistä oli kyse. Senverran haluan sanoa, että älkää täyttäkö elämäänne vihalla ja raivolla, ne ryhmät ja paikat missä sitä tehdään on liioittelua, hysterian ja paniikin luomista ja jopa valehtelua.
Jos on herkkä ihminen voi oikeasti seota noissa paikoissa ja ruveta kärsimään vainoharhoista ja luulee, että kaikki ihmiset haluavat pahaa sinulle. Jopa niin pahaksi voi homma mennä, että et pysty elämään normaalia elämää.
Tein ratkaisun, en käynyt somessa tai muuallakaan paikoissa moneen vuoteen, yksinkertaisesti suljin ne ihmiset elämästäni. Rupesin elämään oikeata elämää, nettielämän sijaan, harrastelin, tapasin kavereita, tutustuin uusiin ihmisiin jne. Ja kuinka ollakaan tosimaailma ei olekaan negatiivinen ja paha paikka jossa kaikki haluavat vahingoittaa sinua vaan ihmiset onkin aika mukavia ja elämä onkin ihan helkkarin kivaa netin ulkopuolella.
Kivat sulle vaan. Mä olen huomannut, että ne pahimmat vittupäät on juurikin tosielämässä. Niitä ei edes saa skipattua pois jos haluaa. Netin voi aina sammuttaa. Tosielämässä se ei onnistu.
mä oon kusipää vaikken ikinä ole edes somessa ollut.
Eli eli, seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Ne samat ihmiset jotka ovat kivoja tosimaailmassa voivat olla juuri niitä nettisadisteja. Ihmisessä on paha ja pimeä puoli. Ei se ole mitään vainoharhaa, joskus käy niin että joukko ihmisiä on kimpussa haukkuen, pahoinpidellen tai raiskaten. Ihminen on syntinen ja julma murhaaja, avionrikkoja, valehtelija, varas, epäjumalanpalvelija jne. joka tarvitsee Jeesusta pelastuakseen, syntyäkseen uudesti.
Vierailija kirjoitti:
mä oon kusipää vaikken ikinä ole edes somessa ollut.
Eli eli, seli seli.
Av:kin on somea.
Se vaan kuvastaa sitä miten häiriköiden päässä liikkuu, ei mitään.
Kun huutelet parturista vaikka ohikulkijoille "kusipääksi", todennäköisesti jatkat sitä somessa ja erehdyt seurailemaan mieskohdettasi vaikkapa sokoksen miesten tuoksut -osastolle.
Tarvitset siis silloin sekä partion että ambulanssin viemään sinut hoitoon.
Olet ko ikiinä ajatellut miten lähestyt ihmisiä kun olet rääkynyt korttelissa, ahdistellut somessa, seksifantasioinut radiokanaville miehestä?
Pupuhan siinä housuihin tulee, eikä tämän jälkeen kohtaaminen enää onnistukkaan.
Kyllä minä olisin kusipää kasvotustenkin, jos uskaltaisin. Mutta kun en, niin pitää täällä olla sitten kahta pahemmin.
Onko? Vai onko kuitenkin niin, että ihmiset ovat aina olleet kusipäitä, mutta on ollut ajanjaksoja, jolloin eivät ole ilmaisseet sitä lajitovereilleen? Jospa some on nykyajan vastine hirttäjäisille ja kristittyjen leijonille syöttämiselle ? Kansanhuvia.
Kun mä pari vuotta sitten ekaa kertaa eksyin av:lle täällä kirjoiteltiin ihan kamalia. Mietin monta kertaa, että sanovatko nämä tyypit näin pahasti oikeasti. Liekö sitten olen ihan turnunut kun nyt tämä tuntuu normikirjoittelulta.
Kyllä pieni tuittupäisyys aina kannattaa VITTU SAATANA JUMALAUTA!@$#!
Netti muutenkaan liikaa käytettynä ei vaan sovi ihmisille. Jos nettii ei olis, niin ihmisten välistä kateutta ja kilpailua olis vähemmän huomattavasti. Some on kaikkein typerin keksintö koskaan. Nyt ne keksi sen Pokemon pelinkin vielä, ja ihmiset alkaa kulkee nenä kiinni kännykäs kadullakin. Vihaan sellaista ajatusta, et ihmiset kadottaa tietoisuutensa oikeasta ympäril olevasta maailmasta. Koko maailma menee sellaiseen suuntaan mitä inhoan, nimenomaan tietotekniikkaan liittyen. En tiedä miksi inhoan sitä ajatusta, et ihmisyen elämä koko ajan tuntuu ohjautuvan enemmän vain nettii ja digitalisoituvan. Ehkä vaistoan siinä jonkin pahan kehityksen, epäluontaisan ihmiselle. No, ei se kovin luontaista ole olla kiinnostunut enemmän jostai sähköisestä maailmasta kuin reaalimaailmasta ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Netti muutenkaan liikaa käytettynä ei vaan sovi ihmisille. Jos nettii ei olis, niin ihmisten välistä kateutta ja kilpailua olis vähemmän huomattavasti. Some on kaikkein typerin keksintö koskaan. Nyt ne keksi sen Pokemon pelinkin vielä, ja ihmiset alkaa kulkee nenä kiinni kännykäs kadullakin. Vihaan sellaista ajatusta, et ihmiset kadottaa tietoisuutensa oikeasta ympäril olevasta maailmasta. Koko maailma menee sellaiseen suuntaan mitä inhoan, nimenomaan tietotekniikkaan liittyen. En tiedä miksi inhoan sitä ajatusta, et ihmisyen elämä koko ajan tuntuu ohjautuvan enemmän vain nettii ja digitalisoituvan. Ehkä vaistoan siinä jonkin pahan kehityksen, epäluontaisan ihmiselle. No, ei se kovin luontaista ole olla kiinnostunut enemmän jostai sähköisestä maailmasta kuin reaalimaailmasta ympärillään.
Ja kohta, nyt 2023, alkaa jengi pian kulkea älylasit päässä ja saadaan vastaantulevan ihmisen kaikki someprofiilit, nimet ja muut jaetut tiedot pienelle diginäytölle laseihin. Astut vaikka uuteen baariin ja myyjää tietää jo nimesi ja mitä tulet tilaamaan. Ärsyttää.
Totuus.