Hävettää niin paljon, enkä pääse tästä koskaan yli
Olen mennyt sairastuneena avautumaan auktoriteettiasemassa oleville henkilöille ihastumisen tunteista ja muuta sekopäistä avautumista. Kahdelle eri henkilölle eri aikoina. Minulla on tosiaan mielenterveysongelmia ja joskus on vaikeampia aikoja, vaikka lääkitys on ja muu hoitokontakti. En tajua mikä minulle välillä tulee. Hävettää tosi paljon vieläkin, vaikka on näistä jo jonkun verran aikaa. En tiedä miten pääsisin yli häpeästä. 😓
Kommentit (11)
Kukaan ei halua ottaa kantaa. Vastaile itsellesi. 😵
On välillä niin kummallinen olo ja käyttäydynkin oudosti. ap
Ajattele että se on vaan se sairaus puhunut eikä todellinen sinä. Niin kai alkoholistitkin ajattelee, että viina on puhunut eikä todellinen henkilö. Viina vaan on itseaiheutettu ongelma, sairaus sen sijaan osaa tulla kutsumattakin.
Muillakin on ollut noita nuorena, muttei tosin auktoriteettihahmoille. Alkoholi yleensä toimii Totuusseerumina pieninäkin määrinä tai joku muu aines.
Jos ne oli miehiä joille avauduit niin ei haittaa mitään.
Minulle on useampi mies tunnustanut rakkautta. Osa kännissä kuin käet, osa selvinpäin. Ja kaikenlaista nyyhkystooria, itseanalyysia ja maailmanparannusta olen kuunnellut. Ketään tai mitään tilannetta en muista pahalla. Päin vastoin ihan lämmöllä, mutta suurimman osan olen unohtanut. Mitäpä niitä muistelemaan. Tuntuisi tosi pahalta jos joku näistä mulle avautuneista häpeäisi tapahtunutta, tai varsinkaan itseään. Kaikki me kämmäillään välillä. Niistä pölhöilyistä pitää vaan ottaa opiksi.
En kehtaa tehdä monta aloitusta, niin kirjoitan tähän samaan, että olen niin taantunutkin, koska kaikki tuntuu luulevan minua aina nuoremmaksi mitä olen ja en jaksa sitä.
On tosi outo olo ja itkettää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ne oli miehiä joille avauduit niin ei haittaa mitään.
Siis siinä mielessä että ei se heitä haittaa tai aiheuta mitään negatiivista.
On se nyt prkle jos hullunakin pitää järjissään olla!
Mennyttä ei voi muuttaa, joten turha murehtia niitä, vain nykyhetkeen voi vaikuttaa.
Kirjoitan tähän samaan aloitukseen, että minua myös pelottaa, että onko mulle tulossa skitsofrenia. Skitsoaffektiivinen häiriö on diagnoosina, mutta pelottaa että menee pahemmaksi. 😥 ap