Kolme ruoka-annosta maksoi 85e
Huhhuh ei kannata käydä enää edes keskitason ravintoloissa, pikkasen hinnat karanneet Stadissa
Kommentit (89)
Aika halpana pidän kun mulla maksaa tuon verta ja enemmän yleensä yhdeltä.
Et sitten katsonut hintoja ennen tilausta?
Se ei ole tyhmä joka pyytää vaan..
Tuliko hinnat listalla lopulta yllätykseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tosi halpa kolmelta ihmiseltä.
Ap taisi itse syödä kolme annosta.🤭
Eilen lasi samppanjaa 12cl. 12,70€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi halpa kolmelta ihmiseltä.
Ap taisi itse syödä kolme annosta.🤭
Eikä katsonut edes hintoja. Ahneella on paskanen loppu.
28€ annos, no ei kyllä ole kallis.
Tarjottiin juuri päivällinen pitkän kaavan mukaan 15 hengelle. Olisikohan mennyt 150 juomineen
Cappuccino ja croisantti 8,50€. Italiassa 2,5€.
Alle 30€/annos on aika edullinen hinta ravintolaruuasta ellei ravintola ole tyyliin Hesburger.
Seuraavan kerran syöt sitten paljon vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tarjottiin juuri päivällinen pitkän kaavan mukaan 15 hengelle. Olisikohan mennyt 150 juomineen
Sulla jäi huomaamatta, että nyt puhuttiin ravintolassa syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan suomessa.
Olisitte käyneet paikallisessa pizzeriassa tai kebab-paikassa, niin kolme hengeä olisi luultavasti saanut vatsansa täyteen noin 30 eurolla. Kotipizzassa kuukauden pizza 9,90 € (norm. 11,90 €) ja kalliimmat vaihtoehdot noin 12-14 euroa.
Kuulostaapa paljolta. Minusta kolmen ruokalajin menyyt ovat yleensä 50-60 euroa. Vai oliko tuossa juomat mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa paljolta. Minusta kolmen ruokalajin menyyt ovat yleensä 50-60 euroa. Vai oliko tuossa juomat mukana?
Niin, 50-60€ PER HENKILÖ. Ei kukaan tilaa (toivottavasti) kolmen hengen seurueelle ruokia niin, että yksi syö alkuruuan, toinen pääruuan ja kolmas jälkiruuan :D
Tajusitko vasta laskun saatuasi.