Apua voiko tulla seuraamuksia? Erehdyin asunnosta ja menin sisälle.
Siis asunnon kohta oikea,mutta kerros väärä.
Ovi oli rakosillaan joten menin sisälle sillä luulin, että olin unohtanut lukita oven.
Suljin sen tietysti huolella ja aloin laittamaan ruokaa.
En missään kohtaan huomannut mitään.
Olin paistamassa jauhelihaa, kun aivan tuntematon nainen tuli sisälle huoltomiehen kanssa ja alkoi kirkumaan.
He ihmettelivät minua ja väittivät, että olen luvatta väärässä asunnossa ja soittivat poliisille.
Minä taas sanoin, että nuo ihmiset ovat sekaisin.
Pian kävi kuitenkin ilma, että olen tosiaankin etehtynyt asunnosta.
En huomannut sillä asunto oli samanlainen enkä ulkoa irtaimistoani. Jotenkin kalustus kumman hienolta, mutta kohautin vain olkaani.
Naapuri syyttää minua nyt varmaan tunkeilijaksi ja varkaaksi.
Kommentit (25)
Tämä olis melkein voinut toimiakin, ellet väittäisi oleilleesi asunnossa ja aloittaneesi ruuanlaiton.
Nyt jos tämä on totta niin ilmianna itsesi johonkin hoitotahoon. Päivystys?
Jos oot noin pihalla ja sekaisin niin tulet vielä töppäämään pahemmin.
Helvetin huono trolli. Sen takia hyvä.
Lisää vinkkua ja uusi yritys, tämä ei nyt mene läpi.
Joo varmasti x)
Joskus mulle on käynyt vastaavalla tavalla. Yritin avata ulko-ovea avaimellani ja ihmettelin, miksei se auennut. Sitten huomasin olevani väärässä kerroksessa eli jonkun toisen asunnon ovella. Lähdin äkkiä oikeaan kerrokseen ja käytävässä kuulin, kuinka joku avasi sen oven, jota olin yrittänyt avata. Varmaan ihmetteli se asukas mitä oikein tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti x)
Joskus mulle on käynyt vastaavalla tavalla. Yritin avata ulko-ovea avaimellani ja ihmettelin, miksei se auennut. Sitten huomasin olevani väärässä kerroksessa eli jonkun toisen asunnon ovella. Lähdin äkkiä oikeaan kerrokseen ja käytävässä kuulin, kuinka joku avasi sen oven, jota olin yrittänyt avata. Varmaan ihmetteli se asukas mitä oikein tapahtuu.
Saako nauraa 😅
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti x)
Sama, tulin tuhannen känässä baarista yöllä kotiin ja yritin avaimella sisälle kerrosta liian alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer?
tää Apua! On trolli.
Sinun olisi pitänyt kokeilla parisänkyä ja sohvaa. Lisäksi suihkua, saunaa. Nyt jäit vain keittiöosastolle.
Sairasta edes vitsailla. Irl se ihminen pelkää.
Mä oon menny kerran vahingossa avaimilla väärään asuntoon. Olin käynyt vintillä ja kävelin alas, menin laskuissa sekaisin ja menin yläkerran asuntoon. Kello oli vielä joku puol ykstoista illalla. Luojan kiitos väliovi oli heillä kiinni, koira siellä haukkui kovasti kun avasin oven. Paniikissa laitoin vaan oven nopeasti kiinni ja pakenin rikospaikalla. (Meillä oli siis yleisavain, joka oli päätyny meille vähän sattumalta ja jolla satunnaisesti päästettiin avaimet unohtaneita naapureita koteihinsa, mutta ei monetkaan siitä avaimesta edes tienneet.)
Mutta vähän tuollainen ap:n tapainen tilanne on sattunut itselle kauppakeskuksen hississä. Olin jättänyt auton niin, että sen näki suoraan hissien luota lasiovien läpi. Kun tulin takaisin autolle, hissi pysähtyi jossain toisessa kerroksessa ja ajatuksissani astuin ulos. Ihmettelin siinä sekunnin murto-osan, että miten meidän punainen Volkswagen on vaihtunut valkoiseen Audiin o_O Tajusin sitten olevani väärässä kerroksessa, mutta se oli silti hauska sekunnin murto-osa.
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti x)
Mä oon joskus tullu hissillä väärään kerrokseen ja sitten ihmetelly: "Miten meidän ovessa on väärä nimi? Miten meidän kerrokseen on tullu lisää asuntoja?" o_O
Mulla on onneksi niin erikoisia tavaroita ettei niitä löytyisi mistään muualta.
No itseasiassa puolisoni soitti minulle ja kysyi, että missä olen niin sanoin olevani kotona laittamasssa ruokaa!!
No hän sanoi, että et ole sillä hän on tullut kotiin ja keittiömme on tyhjä.
Siinä kohtaa tajusin uskoa.
Lähdin vilkkaasti kotiin ja sanoin, että olinkin kellarissa ja pesutuvalla.
Mutta unohdin pyykit kotiin.
Pakko yrittää vain selvitä.
T. Ap
kun kirjoitit tarinaasi, niin otitko huomioon että keittiön kaapeissa on todennäköisesti ihan eri tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti x)
Sama, tulin tuhannen känässä baarista yöllä kotiin ja yritin avaimella sisälle kerrosta liian alhaalla.
Sama. Paitsi olin väärässä rapussa. Mietin, että sopiipa avain huonosti alaoveen, mutta lopulta sain sen silti auki. Kärsivällisyys palkittiin. Tapahtui Romaniassa, mikä selittänee sen, että avaimella ylipäätään pääsi naapurirappuun. Hississä ihmettelin, että hissin ovi on väärän värinen. En antanut senkään haitata. Vasta kun olin aikani ihmetellyt kotioveni lukon ja avaimen olevan eri valmistajien, tajusin tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti x)
Sama käynyt joskus väsyneenä. Yhden kerroksen väärin laittanut vahingossa hississä ja sitten ihmetellyt, että miksi avain ei toimi 😅
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa puolisoni soitti minulle ja kysyi, että missä olen niin sanoin olevani kotona laittamasssa ruokaa!!
No hän sanoi, että et ole sillä hän on tullut kotiin ja keittiömme on tyhjä.
Siinä kohtaa tajusin uskoa.
Lähdin vilkkaasti kotiin ja sanoin, että olinkin kellarissa ja pesutuvalla.
Mutta unohdin pyykit kotiin.
Pakko yrittää vain selvitä.
T. Ap
Siis selvitä mistä? Elmästä? Vai tuosta kovasta kännistä?
Palstan huonoin