Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, jotka ovat saaneet apua kirkosta?

Vierailija
25.02.2023 |

Minä olen, erityisesti henkistä tukea. Monet ihmiset käänsi pahan kriisin keskellä minulle selkänsä, niin kirkon tuki piti minut pystyssä.

Kyllä siitä kirkosta on oikeastikin apua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nyt antaa anteeksi se että meidät hakattiin ja väkisinmaattiin/kastettiin 600 vuotta sitten? En minä ole unohtanut juuriani, ja juuriini ei kuulu kristinusko mikä on väkipakolla tänne raiskattu ihmisten mieliin.

En minä ainakaa tätä ole unohtanut enkä unohda.

Kirkko ja papit ovat Suomen ja suomalaisuuden vihollisia. oVat aina olleet ja ovat edelleen, Tämä tuli taas hyvin konkreettisesti havaittavaksi vuoden 2015 tapahtumien yhteydessä, jollin kirkko ja papisto kääntyi avoimesti omaa kansaansa ja maataan vastaan.

Hyi helvetti mikä yhteisö ja mitkä paimenet!

Mistä sius tarkalleen ottaen puhut?

No miettippä sitä.

Vierailija
22/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun hellareiden lähetysseurakuntaan. Olen uskossa, saanut siitä voimaa, rauhaa ja voimaa elämään. Kyllä minua on kuunneltu, siunattu ja annettu rukousapua. Voimia kaikille:)

Tyhjiä sanoja ja mielikuvitushahmojen ihannointia. Teidänkin kirjat on kirjoittanut pitkänenäinen ihminen, ei mikään kuvitteellinen entiteetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nyt antaa anteeksi se että meidät hakattiin ja väkisinmaattiin/kastettiin 600 vuotta sitten? En minä ole unohtanut juuriani, ja juuriini ei kuulu kristinusko mikä on väkipakolla tänne raiskattu ihmisten mieliin.

En minä ainakaa tätä ole unohtanut enkä unohda.

Kirkko ja papit ovat Suomen ja suomalaisuuden vihollisia. oVat aina olleet ja ovat edelleen, Tämä tuli taas hyvin konkreettisesti havaittavaksi vuoden 2015 tapahtumien yhteydessä, jollin kirkko ja papisto kääntyi avoimesti omaa kansaansa ja maataan vastaan.

Hyi helvetti mikä yhteisö ja mitkä paimenet!

Mistä sius tarkalleen ottaen puhut?

"Kaikissa maissa ja kaikkina aikoina on pappi ollut vapauden vihollinen. Hän on aina liitossa tyrannien kanssa ja harjoittaa mustamaalausta saadakseen suojelusta omilleen."

-Thomas Jefferson-

Vierailija
24/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Viime vuoden loppupuolella kirkko osti tv.n ja sohvan. Ja olen kiitollinen