Mies ei tunnu ehtivän millään treffeille
Treffiaikoja saa vasta 5-7 päivän päähän. Joskus on perunutkin oudolla syyllä, esim kurkkukipu.
Mikä voi olla pielessä, kun tuntuu olevan kuiteskin kiinnostunut?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset koskaan pariudu ajoissa?
Tätä miettinyt myös. Tinder on pullollaan 40V naisia, jotka ilmoittavat haluansa nyt sen lapsen. Vähän myöhään ollaan liikkeellä.
Mitä työtä hän tekee? Kun minä tapasin mieheni, hän luuli aluksi, etten ole kiinnostunut kun olin "muka" koko ajan töissä. Tein 12-tuntisia päiviä ja lisäksi noin kerran viikossa päivystin 24 tunnin vuoron. Olin kyllä ihan oikeasti kiinnostunut miehestä, mutta hyvin kiireinen.
Ei ole aidon kiinnostunut sinusta.
Tulee mieleen eräs mies, jota minä tapailin reilu 10 vuotta sitten. Minua ei muka juuri koskaan tapaamaan, mutta silti sain kiertoteitse tietää, että ehti silti samaan aikaan tapaamaan muita miehiä kotikylässäni, jossa minä siis asuin. Mutta ei minua.
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat aina vain odottelevasi niin paras nostaa kytkintä. Takaan että jos mies olisi kiinnostunut hän olisi rimputtamassa ovikelloasi tämän tästä. Mikä naisia oikein vaivaa kun tyytyvät tuollaiseen?
Kaikilla naisilla ei ole niitä kiinnostuneita miehiä ollut koskaan, joten silloin tuollainen odottelukin on tyhjää parempi.
Tai siis se tuntuu siltä.
Vaikea se on vaatia parempaa kun ei sellaisesta ole kokemusta eikä sellaista ole koskaan ollut tarjollakaan. Silloin sitä tyytyy herkästi ihan mihin vaan kunhan olisi edes joskus jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä miettinyt myös. Tinder on pullollaan 40V naisia, jotka ilmoittavat haluansa nyt sen lapsen. Vähän myöhään ollaan liikkeellä.
Niin. Mä en ole tinderissä tuota ilmoittamassa enkä enää 40-vuotiaana lapsesta haaveillut mutta lapsia olisin halunnut jo alta kolmekymppisenä.
Arvaat varmaan mikä oli miesten reaktio kun aihe puheeksi tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia pariutuu "ajoissa" kaiken aikaa. Onhan niitä miehiäkin, jotka kolme-nelikymppisinä ovat sitä mieltä, että lapsia voi tehdä joskus myöhemmin. Nuo nelikymppiset biologisiin tosiasioihin heräilijät ovat kumminkin vähemmistöä kummassakin sukupuolissa.
Kuka käy jossain kusenpolttamilla treffeillä kun pi.lua saa muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut.
On muita kierroksessa parhaillaan, mutta pitää sinua kuitenkin varalla.
Nimen omaan olet varalla, kenties viimeinen monesta muusta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aidon kiinnostunut sinusta.
Tulee mieleen eräs mies, jota minä tapailin reilu 10 vuotta sitten. Minua ei muka juuri koskaan tapaamaan, mutta silti sain kiertoteitse tietää, että ehti silti samaan aikaan tapaamaan muita miehiä kotikylässäni, jossa minä siis asuin. Mutta ei minua.
Kokemusta on myös tuosta, että odottaa miestä jolla on niin kiiresesonki töissä ja kaikkea yllättävää ja pakollista ilmaantuu vartin varoitusajalla että näkeminen ei onnistu mitenkään ja jo sovitutkin treffit peruuntuu kerta toisensa jälkeen, mutta tilanne kuulemma kyllä tasoittuu tässä keväämmällä.
Joo. Sitten kuulen ohimennen ja kauttarantain kuinka miehellä on kuin on ollutkin aikaa tehdä sitä ja tätä sekä jopa osallistua yhteistyökumppanin tapaamiseen josta yhdessä puhuttiin, mutta jonka kumpikin totesi olevan todennäköisesti mahdoton saada toteutumaan. Lisäksi tämä samainen mies tuli yllärinä käymään työpaikallani erään kollegani kanssa (ja oli viihteellä) vaikka oli just pahoitellut kuinka ei mitenkään pääse eikä ehdi edes kahville käymään..
Sitä tuntee tuossa vaiheessa itsensä niin höynäytetyksi ja ihan hoopoksi eikä enää ihmettele yhtään miksi jotkut "vitsailee" ettei koiraa voi kusettaa puhelimessa mutta naista voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut.
On muita kierroksessa parhaillaan, mutta pitää sinua kuitenkin varalla.Nimen omaan olet varalla, kenties viimeinen monesta muusta naisesta?
Ja mikä pahinta, et vain jää kakkoseksi muille naisille vaan edellesi menee aivan mikä tahansa tekeminen kuten vaikka kaverin serkun saunanrakennus tai naapurin pihan kolaaminen lumesta..
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ala pistämään koko aikataulua uusiksi jonkun satunnaisen naisen takia, jonka kanssa mätsäsin treffisovelluksessa. Naisille tuntuu olevan tosi vaikeaa ymmärtää tätä. En pyörittele useita naisia vaan minulla on vaativa työ ja lapsia edellisestä liitosta.
Lyhyille treffeille pääse helposti, mutta mitään taivaanrannanmaalailua joka ilta auringon laskuun asti on turha odottaa heti alussa. Sinkkunaisten ja varsinkin lapsettomien on tosi vaikeaa ymmärtää tätä...tai no ehkä sen tietyllä tasolla käsittää kun ikää on jo ja biologinen kello tikittää viimeisiään. Miksei naiset koskaan pariudu ajoissa?
Eipä paljoa jämä-isi-miehen ajatukset kiinnosta. Mee vaihtamaan niitä vaippoja, muista laittaa miesnuttura kiinni ettei tukka kakkiinnu.
Käy töissä? Opiskelee? Lapsiviikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 45+ ikäisiä miehiä jotka "eivät tiedä vielä haluavatko" tai "haluavat joku päivä" lapsia. Näitä on jopa yli 5-kymppisissä!
Voi se jänistääkin. Kerää rohkeutta. Ei vaan uskalla, vaikka haluaisikin.
Jos mies kiinnostunut niin järjestää kyllä aikaa treffeille. Olet varasijalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli anna kun arvaan.
Jos nainen tekee aikaisessa vaiheessa lapset, mutta valinnut väärän miehen, niin se on naisen vika.
Jos nainen päättää olla tekemättä aikaisessa vaiheessa lapsia, koska on yrittänyt ensiksi hoitaa kouluhommat ja muut asiat kuntoon ja nyt vanhemmalla iällä etsii miestä, niin sekin on naisen vika?
Mitä ikinä nainen tekisikään, niin aina naisen vika eikä mikään tapa ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli anna kun arvaan.
Jos nainen tekee aikaisessa vaiheessa lapset, mutta valinnut väärän miehen, niin se on naisen vika.
Jos nainen päättää olla tekemättä aikaisessa vaiheessa lapsia, koska on yrittänyt ensiksi hoitaa kouluhommat ja muut asiat kuntoon ja nyt vanhemmalla iällä etsii miestä, niin sekin on naisen vika?
Mitä ikinä nainen tekisikään, niin aina naisen vika eikä mikään tapa ole oikein.
Tarkoitin, eikö se ala olemaan jo riski lapsellekin, kun jättää lisääntymisen aloittamisen +40-ikävuosiin?
5-7 päivän välein tapaaminen olisi minulle liian usein.
N33
Miksi kurkkukipu on outo syy? En minä ainakaan haluaisi flunssapotilaan kanssa treffeille. Etkö ap itse ole koskaan kipeänä?
5-7 päivää ei myöskään mielestäni ole pitkä aika, jos kyse on työssä käyvästä ihmisestä ja treffit ovat ns. oikeita treffejä eli mennään oikeasti jonnekin, mikä vaatii suunnittelua ja aikaa. Näettekö tai jutteletteko te näiden treffien välissä?