Miten saisi miehen huolehtimaan itsestään?
Puhun nyt suoraan, koska voin anonyymisti oksentaa kaiken tämän vitutuksen ulos. Mies on yli 40v, "ei muista" harjata hampaitaan, kulkee samoissa vaatteissa, ei häiriinny vaikka esimerkiksi vaaleissa housuissa olisi jo ihan näkyviä paskalänttejä, tai saattaa jopa lähteä jossain ikivanhoissa remppahousuissa jotka täynnä maaliläikkiä esimerkiksi kauppaan. Pyykkiä pestessä olen välillä ihan tarkoituksella laskenut että esim. pesin pyykkiä viimeksi 4 päivää sitten, pyykkikorissa ei ole kuin yhdet miehen kalsarit ja sukat. Tälläisia esimerkkejä loputtomiin, eniten vituttaa ja oksettaa tuo hampaiden pesemättömyys. Siitäkin olen sanonut, ja joka kerta tehnyt selväksi myös että VIHAAN sitä kun joudun aikuiselle miehelle sanomaan tälläisistä asioista. Koen, että ei kunnioita myöskään minua, kun ei viitsi yhtään huolehtia itsestään. Onko muilla samanlaisia sottaperseitä kotona? Ja ei, hän ei ollut tuollainen kun aikoinaan alettiin yhdessä olemaan. Ikä ja aika on muuttanut tuollaiseksi.
Lääkäriin. Jos kyse ei ole talista tai rasvasta vaan hiivasta, niin sokeri ja valkoiset jauhot pois ruokavaliosta. Ellei muutu, sitten lääkäriin siinäkin tapauksessa.