Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vaimon nalkutus" Olin tuttavaperheellä kylässä

Vierailija
25.02.2023 |

Nainen on vanha ystäväni. Asutaan nykyään kaukana toisistamme. Heille on kerennyt syntyä kaksi lasta. Ovat tosi pieniä.

Nainen on yhä kotona. Mies käy töissä. Mies on oman äitinsä hemmottelema. Haluaa pötkötellä rauhassa, lukea lastenlehtiä ruokapöydässä ja/tai hauskoja pelleilyvideoita YouTubesta.

Ystäväni nalkuttaa taukoamatta. Siis yhtään liioittelematta. Mies ei osaa oma-aloitteisesti tehdä mitään itse. Edes viedä lapsia kylpyyn, vaihtaa vaippoja, kolata pihaa, antaa lapselle lääkettä jnejne.

Lapset olivat tosi ihania. Mutta tuon parisuhteen seuraaminen oli todella raskasta. Ja ystäväni loukkaantui, kun kysyin ihan suoraan, miten ihan oikeasti jaksat päivästä toiseen säksättää 99 kertaa päivässä!

Mies on yli 40 v

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He elävät anoppilan pihapiirissä. Mies on elänyt siinä aina. On ukkinsa koti, johon tämä mies siirtyi asumaan.

Tämä ystäväni tuli siihen asumaan miehen vuoksi. Talo on ihan räjähtänyt ja alkeellinen. Ystäväni on todella väsynyt tilanteeseen ja siihen taloon. Miehelle se on täysin ok ja häntä tilanne ei haittaa. Se äiti asuu samassa pihassa

Ap

Ystäväsi on ihan itse valinnut tuon elämän ja asumisen röttelössä mieslapsen kanssa. Eihän tuossa edes ole kyse siitä, että unelmamies olisi mystisesti muuttunut lasten tulon jälkeen vaan on aina ollut tuollainen saamaton nahjus. Ystäväsi taas on joko tollukka tai muuten vaan naisten ylijäämää kun ei oo parempaakaan saanut.

Mut minä sain vihat niskaan. Hän nalkutti aamusta iltaan ja vaati minulta kommenttia ja reagointia heidän perheensä ongelmiin. Vihastui minuun, kun en osannut antaa mieleistä vastausta.

Minut olis jätetty yksin vieraalle paikkakunnalle. Mies ilmoittaa kylmän viileästi, että hänen on oltava paikassa x kello 10.00 aamulla. Hän ei pysty eikä halua auttaa lasten pakkaamisessa mitenkään.

Äiti tekee kaiken yksin ja lähtee 200 km päähän vanhemmilleen.

Jopa Tokmannin vaipoista piti riidellä. Tokmannilla oli Liberovaipat tarjouksessa tällä viikolla. Mies ilmoitti, että jaksaa hakea tai ei jaksa. Yleensä rojahti sohvalle töiden jälkeen.

Sit ystäväni nalkutti taas taukoamatta. Pyysi minulta aina mielipidettä. Ja suuttui, kun "tuijotin". Mutta jos kerron oikean mielipiteen, olenkin paska ystävä.

Ap

Vierailija
62/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä kauaa tuo suhde.

Tuohan on lukkiutunut ja jämähtänyt tilanne. Voi kestää vaikka kuinka monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole nalkuttamista että vaatii tekemään sen mitä pitäisi tehdä ilman sanomistakin.

Vierailija
64/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyhän mies sentään töissä ja elättää perheen.

Se on vissiin vapaudu vankilasta -kortti? Voi rojahtaa sohvalle. Pienet lapset pomppii päällä ja kerjää huomiota. Äiti on väsynyt.

Hänkin lähtee jonain päivänä töihin. Se isä on kuitenkin joku ns 2500 tienaavat peruspertti.

Ap

No hyvä jos vaimo tuo rahaa kotiin enemmän. Silloin miehenkin olisi syytä hoitaa liikakansoitusta vaikkei sitä olisi halunnutkaan.

Vierailija
65/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He elävät anoppilan pihapiirissä. Mies on elänyt siinä aina. On ukkinsa koti, johon tämä mies siirtyi asumaan.

Tämä ystäväni tuli siihen asumaan miehen vuoksi. Talo on ihan räjähtänyt ja alkeellinen. Ystäväni on todella väsynyt tilanteeseen ja siihen taloon. Miehelle se on täysin ok ja häntä tilanne ei haittaa. Se äiti asuu samassa pihassa

Ap

Ystäväsi on ihan itse valinnut tuon elämän ja asumisen röttelössä mieslapsen kanssa. Eihän tuossa edes ole kyse siitä, että unelmamies olisi mystisesti muuttunut lasten tulon jälkeen vaan on aina ollut tuollainen saamaton nahjus. Ystäväsi taas on joko tollukka tai muuten vaan naisten ylijäämää kun ei oo parempaakaan saanut.

Mut minä sain vihat niskaan. Hän nalkutti aamusta iltaan ja vaati minulta kommenttia ja reagointia heidän perheensä ongelmiin. Vihastui minuun, kun en osannut antaa mieleistä vastausta.

Minut olis jätetty yksin vieraalle paikkakunnalle. Mies ilmoittaa kylmän viileästi, että hänen on oltava paikassa x kello 10.00 aamulla. Hän ei pysty eikä halua auttaa lasten pakkaamisessa mitenkään.

Äiti tekee kaiken yksin ja lähtee 200 km päähän vanhemmilleen.

Jopa Tokmannin vaipoista piti riidellä. Tokmannilla oli Liberovaipat tarjouksessa tällä viikolla. Mies ilmoitti, että jaksaa hakea tai ei jaksa. Yleensä rojahti sohvalle töiden jälkeen.

Sit ystäväni nalkutti taas taukoamatta. Pyysi minulta aina mielipidettä. Ja suuttui, kun "tuijotin". Mutta jos kerron oikean mielipiteen, olenkin paska ystävä.

Ap

Niin mies käyttää aseena ystävääsi kohtaan toimimattomuuttaan ja sinä et saa suuta auki että sanoisit, eroa tuosta mieslapsesta.

Vierailija
66/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkyttävältä, eipä paljon viitsisi tuollaisessa perheessä kylässä käydä... Itse en kyllä tuollaista miestä olisi edes katsellut niin kauaa, että lapsia olis ehtinyt siunaantua.

Vierailija
67/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle miehensä on selvästi yksi lapsi lisää. Miksei eroa? Onko miehestä kuitenkin jotakin hyötyä tai iloa? Palkka, seksi?

Nainen on uskovaisesta taustasta. Mikään avoliitto yms ei tullut kysymykseenkään.

Viruivat vuosia siinä ihmeellisessä välitilassa. Mies ei ollut valmis sitoutumaan jne. Tämä ystäväni pakotti hänet naimisiin.

Ap

Vierailija
68/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vissiin vapaudu vankilasta -kortti? Voi rojahtaa sohvalle. Pienet lapset pomppii päällä ja kerjää huomiota. Äiti on väsynyt.

Hänkin lähtee jonain päivänä töihin. Se isä on kuitenkin joku ns 2500 tienaavat peruspertti.

Ap

No hyvä jos vaimo tuo rahaa kotiin enemmän. Silloin miehenkin olisi syytä hoitaa liikakansoitusta vaikkei sitä olisi halunnutkaan.

On uskossa. Ero ei ole oikein.

Minä kerroin mielipiteeni ja sain tänään 3 viestiä ja 2 puhelua, miten mätä ystävä olen ja katuu, miten päästi minut sinne.

Ap

Vierailija
69/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä kerroin mielipiteeni ja sain tänään 3 viestiä ja 2 puhelua, miten mätä ystävä olen ja katuu, miten päästi minut sinne.

Ap

Siis hän nalkutti myös sinulle.

Vierailija
70/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siis hän nalkutti myös sinulle.

Kyllä

Vierailija
71/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raskas kyläpaikka tuollainen, huh.

Vierailija
72/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi raskas kyläpaikka tuollainen, huh.

Kiitos ymmärryksestä

Ystävän ryöppy minua kohtaan oli täysin uskomaton.

Vierailija
73/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaiselle miehelle kuin minun mies ja pahenee vaan iän myötä. En voi kuin ihmetellä, miten kauaksi se napanuora ulottuu. Kun lapsuuden kodissa on aivopesty siihen, ettei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua, niin se sitten tehdä omassakaan kodissa mitään, mikä ei kiinnosta. Miehen perheessä hänen isänsä varsinkin on tehnyt kaiken, kun ei ne nuoret osaa kuitenkaan. Renkaitakin ajettiin vaihtamaan 150 km päähän kesärenkailla lumikelillä, kun talvirenkaat oli siellä isän varastossa odottamassa, että isä vaihtaa ne, kun kukaan muu ei osaa sitä tehdä.

Vierailija
74/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee tulevalle avioerolle.

Vierailija
75/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee tulevalle avioerolle.

Uskovaiset eivät eroa

Vierailija
76/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuon nalkkunaenergian saisi jotenkin valjastettua koko yhteiskunnan hyväksi.

Vierailija
77/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Eli olet vähän niin kun kummisetä tai eno, jota nähdään silloin tällöin ja tehdään jotain kivaa. Vanhemmuuttahan tuo ei ole, mutta hyvä jos teet (edes) tuon.

Vierailija
78/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin miehestä ja ottaisin elatusmaksuina miehen panostuksen.

Vierailija
79/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa, sääliksi käy miestä joka jumittunut tulllaiseen toksiseen parisuhteeseen.

Miten? Mies elää kuin Peter Pan. Pihat ovat täynnä lunta. Lapsilla on paskat housuissa. Lapsille pitäisi antaa ruokaa, pestä hampaat, laittaa nukkumaan...kaikesta saa vaimo nalkuttaa sata kertaa. Mies vain lojuu sohvalla, katsoo hauskoja videoita. Ruokapöydässä lukee Aku Ankkaa eikä huomaa vaikka pommi tipahtaisi niskaan. Vaimo tekee kaiken yksin ja nalkuttaa.

Mies jättää jopa omat ruokalautasensa, voin, leivät ja limpparin pöytään, kun lähtee siitä. Vaimonsa kerää kaiken pois

Ap

Mä en nalkuta ja mies tietää sen. Mä pystyn elämään myös ihan mielettömän ryönän keskellä ja mies tietää senkin. Voin hyvin myös olla syömättä pidemmän aikaa. Joskus hän kokeili tuota, että ei osallistu arjen pyörittämiseen eli minä alkaisin pääasiassa tekemään kotitöitä ja kulkemaan hänen perässään. Kun hän sai ensimmäiset raivarit siivottomuudesta ja siitä kun en ole tehnyt ruokaa niin kierrätin häntä asunnossamme: nämä asiat tässä pöydällä, kuten tuo kaksi viikkoa hometta kasvanut rasvarasia ja leikkelerasia on sinulta jäänyt. En niihin koske. Sinun likaisiin paistipannuihin en koske, koska mä odotan että osaat ne itse tiskata kun pekonia on paistettu. Pyysin myös katsomaan ympärilleen, että jätänkö minä tupakka askin osia pitkin pöytiä, miesten sukkia, kalsareita ja työvaatteita kasoiksi pitkin asuntoa? Tästä loukkaantuneena paineli tupakalle ja tuli nalkuttaen takaisin kuinka joutuu kaiken tekemään, vaikka itse istun päivät pitkät kotona ja alkoi raivosiivoamaan. Kokeili vielä pariin otteeseen jättämällä kaiken. Häntä selkeästi välillä harmittaa kun en nalkuta ja tee, vaan jätän hänen tavaransa juuri siihen mihin hän ne jättää ja en tee elettäkään niiden suuntaan jos ne ei ole oikeassa paikassa.

Nykyään tekee kotitöitä ihan yhtä paljon. Mutta nalkuttamaan minä en ala ja olenkin sanonut, että mulla ei huollettavia ole ja olen parisuhteessa aikuisen ja älykkään ihmisen kanssa. En perässä vedettävän pulkan.

Miksi ihmeessä olette yhdessä? Kuulostaa todella raskaalta parisuhteelta.

Vierailija
80/98 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa, sääliksi käy miestä joka jumittunut tulllaiseen toksiseen parisuhteeseen.

Ai. Mua taas säälittää se nainen. Väkivaltaa on se että jättää koko kivireen toisen vedettäväksi. Todellista välinpitämättömyyt. Ne lapset on kuitenkin jonkun huolehdittava. Ja turha lällättää että miks nainen teki lapset tuollaisen miehen kanssa. Kyllä se mies on ihan itse vastuussa lisääntymisistään. Ehkäisee jos ei halua/kykene kantamaan vastuuta.

Mieshän teki kuitenkin, joskin kitkaisesti ja nalkutuksen jälkeen. Nyt naisen pitäisi kokeilla osaisiko mies hoitaa töitä ilman nalkutusta. Ap:n mukaan iloinen veikko ja lapset tykkää.  Nainenkin on jumittunut siihen nalkutukseensa, ehkei olisi tarviskaan.

Hohhoijaa. Ei se mies ole mikään koira. Vai onko? Kannattaisi erota koirasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi