Siis miten niin jotkut ei pidä mämmistä? Luuletko että se on jotenkin kunnia-asia ilmoittaa ettei pidä?
Mielestäni he jotka on jonon jatkona esittämässä, ettei pidä mämmistä, ovat ensisijaisesti vaan typeriä. Yksinkertaisia ihmisiä.
Miksi pitää korostaa ettei pidä mämmistä? Voisitko koittaa selittää ihan järkevästi, että miksi koet mämmin kieltämisen tärkeänä?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009413801.html
Kommentit (16)
Onko mämmi nyt uskonto? Itse pidän mämmistä, mutta nykyään niihin pistetään niin paljon sokeria että olen miettinyt mämmistä luopumista.
Miksi ap:n pitää korostaa, että pitää siitä tai tästä?
Luuletko, että mielipiteelläsi on maailmaa liikuttava merkitys...
Vierailija kirjoitti:
Onko mämmi nyt uskonto? Itse pidän mämmistä, mutta nykyään niihin pistetään niin paljon sokeria että olen miettinyt mämmistä luopumista.
Mämmi ei ole uskonto. Mämmistä pitämättömyys on joku , kunniakkaksi koettu kultti. Yksinkertaisten ihmisten kultti.
ap
Kyllä se on kunnia-asia, kun ilmoittaa, ettei pidä suomalaisista, junttimaisista perinneruoista vaan jostakin hienommasta eksoottisesta ulkomaalaisesta esim. pommes frites, makaroni casserole, spaghetti bolognese ja pizza bolognese.
Vierailija kirjoitti:
Maistuu siltä miltä näyttää, ei sen kummempaa syytä tarvitse olla.
Kuinka vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitää korostaa, että pitää siitä tai tästä?
Luuletko, että mielipiteelläsi on maailmaa liikuttava merkitys...
Enhän maininnut sanallakaan pitäväni mämmistä?
Muistaaksen Gordon Ramsayllekin yksinkertainen (lapsellinen) toimittaja syötti mämmiä silmät tuikkien, että mitä kuuluisuus tuumii paskan (toimittajan pointti!) näköisestä tuotteesta.
ap
Mämmi on tosi hyvää.
Syön sitä maidon kanssa. Sokeria en laita, koska on tarpeeksi makeaa mutenkin.
Minä en pidä simpukoista, tekeekö se minusta typerän vai onko minulla vain sellainen makuaisti että ne eivät maistu? Ihme vaahtoamista aloittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole lisättyä sokeria. Itse en muihin mämmeihin edes koske, kun ovat karmean makeita. Viime keväänä söin tätä 10 kg.
Niinpä sanos muuta!0,1 hyvää mämmiä ja tamppaamaan hirveissä väännöistä, mikä olisikaan parempaa.
Ap tekee just niinkuin ajattelee muiden tekevän. Korostaa pitävänsä mämmistä ja kuvittelee sen olevan kunnia-asia.
Sama kuin mustanmakkaran kanssa. Ei se kaikille maistu, ei siitä tarvitse sen enempää möyhötä.
Mämmi on hyvää, olen ostanut jo monta pikarillista mämmiä jälkiruoaksi kun niitä on taas saatavana :)
Maistuu siltä miltä näyttää, ei sen kummempaa syytä tarvitse olla.