Mitä puoluetta äänestäisit juuri nyt?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu on persujen kova kannattaja. Siitä johtuen myös salaliittoteoriat ovat kovassa huudossa. Mesoaa jatkuvasti mm. ro ko tesalaliitoista joiden takana on tietysti eliittiavaruusliskot ja hommaa johdetaan pedopizzeriasta. Myös kovasti venäjämielinen, kuten persut aina. Hävettää noiden puolesta. Haluaako joku todella kuulua tuohon sakkiin?
Miksihän PS-vastaiset jutut ovat 95-prosenttisesti tämmöistä öyhötystä? Luulisi löytyvän jotain oikeaakin kritisoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkän aikaa äänestänyt perussuomalaisia, ja jatkan tälläkin kertaa.
Ainoa puolue, joka laittaa suomalaisten edun ensimmäiselle sijalle.
Samaa mieltä vahvasti!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämän ketjun takana?
Minä. 38-vuotias yrittäjänainen Espoosta.
Näyttäisi vain persuja kiinnostavan äänestäminen. No, olisihan se aika hieno juttu.
Varmaan perussuomalaisille pitää ääni antaa.
Ps ja se tuli vahvimpana myös ylen vaalikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ps edelleen ja yhäkin.
Parasta Suomelle 👍
Tämä
Vasemmistoliittoa Se on köyhien puolella!
Persussuomalaisille joutuu äänen antamaan. Ennen olisin äänestänyt kokoomusta, mutta en halua riskeerata demareita hallitukseen.
Perussuomalaisia tietenkin. Tiedetään että jos persut eivät ole hallituksessa, niin ei ole demarit eikä vihreätkään
Pienellä vaivalla tähänkin "galluppiin" saa tehtailtua ääniä vaikka miten paljon. Täysin turhia nämä. Vaalien jälkeen näkee tuloksen.
olen hetero ja isänmaallinen kristitty patriootti joten ano turtiaista varmaan tai sitten jotain perussuomalaista joka puolustaa miehiä
Nää kyselyt pitäis voida kiinnittää ylös
Tuskin olet. Se nimittäin kirjoitetaan: bättre folk!