Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tortilloja

Vierailija
25.02.2023 |

Voi miten hyviä! 🌹

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want mexico in Finland

Vierailija
22/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taco tortilla burrito kirjoitti:

I want mexico in Finland

Mene Keskuskadun Mex-Italiin. Siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I want mexico in Finland

I want mexican pata in taco, tortilla ja burrito in kadulla, and lot of meat, salsas and avocado

Vierailija
24/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistelen, että meksikolaiset tortilllat olisivat varsin erilaisia, mitä "täkäläiset" väsätyt.

Vierailija
25/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa tortillat mielessä, mutta eilen kaupassa mieli muuttui kun paprika maksoi 9,90 kg ja tomaatit 7,19 kg.. Hävyttömiksi on hinnat kyllä hilattu.

Tykkään siis itse laittaa niihin paljon kasviksia ja sitten vaan lorauksen jotain cheddarkastiketta ja vähän kanaa/jauhelihaa. Nyt liha olisi ollut kilohinnaltaan se halvin raaka-aine.

Vierailija
26/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain muistelen, että meksikolaiset tortilllat olisivat varsin erilaisia, mitä "täkäläiset" väsätyt.

No riippuu väsääjästä. Meksikossa tehdään maissitortillaan, ja ovat paljon pienempiä kuin nämä santamariat. 

27/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maissi vai vehnä? 

Itse tulee tehtyä nykyään pelkkiä maissitortilloja, helppoa ja nopeaa. Makuakin enemmän kuin vehnälätyissä. Prässinkin hommasin.

Mä olen joskus harkinnut prässin hankkimista, mutta en osaa sanoa, tulisiko sitä sitten lopulta käytettyä kovinkaan paljon. Mutta nyt, kun prässin mainitsit, niin...entä jos?

Vierailija
28/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu väsääjästä. Meksikossa tehdään maissitortillaan, ja ovat paljon pienempiä kuin nämä santamariat. 

Mutta meksikossa on isompia burritoja

Vierailija
29/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, rakas, 100 kertaa rakas. Ruokalassa oli tänään Jauhelihatortilloja. Oli hyviä.

Vierailija
30/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maissi vai vehnä? 

Itse tulee tehtyä nykyään pelkkiä maissitortilloja, helppoa ja nopeaa. Makuakin enemmän kuin vehnälätyissä. Prässinkin hommasin.

Mä olen joskus harkinnut prässin hankkimista, mutta en osaa sanoa, tulisiko sitä sitten lopulta käytettyä kovinkaan paljon. Mutta nyt, kun prässin mainitsit, niin...entä jos?

Jos tykkäät maissitortilloista niin hommaa, jos taas vehnä, niin ei maksa vaivaa.

Vierailija
31/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maissi vai vehnä? 

Jos tykkäät maissitortilloista niin hommaa, jos taas vehnä, niin ei maksa vaivaa.

Ainiin, jotkut kuulema tekevät piirakkapohjia sillä, en tiedä onko hyvä siinä, en ole kokeillut. Pitäisi kokeilla.

Vierailija
32/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi ja puolukkahillo sopii myös täytteeksi, mikäli haluaa hieman tavallisesta poikkeavaa.

Vierailija
33/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maissi vai vehnä? 

Paistinpannun tai kattilan pohjalla saa tortillat paineltua alkuun. Jos se sitten innostaa, voi hommata sen prässin.

Vierailija
34/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteeksi voi leikata myös pihvin. Kasslerpihvejä tulee hommaan käytettyä, hyvää tulee.

Vierailija
35/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tortilloja, itsellä tekisi juuri niitä mieli!

Vierailija
36/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä peltilihapiirakka, jauhelihaa, paprikaa ja aurajuustoa täytteessä.

Vierailija
37/37 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I want mexico in Finland

I want mexican pata in taco, tortilla ja burrito in kadulla, and lot of meat, salsas and avocado

Suburritos Kukontorilla paras, arkisin lounasbuffetti