Tapailisitko miestä, jolla on eron harkinta-aika meneillään?
Ja tästä olisi siis tietysti vain hänen sanansa.
Kommentit (42)
Veikkaan että Tinderissä on aika paljonkin näitä, eivät vain kerro siitä.
EN MISSÄÄN NIMESSÄ.
En hyväksy kenenkään jätteitä.
Riippuu minkä värinen auto sillä on.
En. Ei se ole oikeasti eronnut. Todennäköisesti asuu vielä samassa osoitteessa, koska lapset ja raha.
..Ja ne tuollaiset miehet kuitenkin Valehtelee!
Mä olen 45-vuotias enkä hae Tinderistä tai muualtakaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa, kunhan seuraa. Ei siis väliä vaikka olisi naimisissa edelleenkin, minä ainakaan en halua ketään omistaa.
Riippuu tyypistä ja siitä, mitä haetaan. Kevyemmin saattaisin nusauttaa.
En. Koska sen olis hyvä käsitellä se eronsa ensin. Ennen kun alkaa uuteen. Muuten siihen teidän mahdolliseen suhteeseen siirtyy myös ne kaikki eroon johtaneet ongelmat. Kun niitä ei missään välissä ehdi käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
..Ja ne tuollaiset miehet kuitenkin Valehtelee!
Millaiset miehet? Miehet, jotka eroaa avioliitosta?
Kiinnostutteko siitä itse ihmisestä vai vaan kulisseista tai siitä mitä muut ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Se etsii vaan panopuuta
Niin, kukapa nainen sitä seksiä olis etsimässä, hyi olkoon.
Riippuu vähän.. mulla nyt tinderissä mutsi, jonka aijon poistaa kunhan saan suunvuoron siihen.. puoli vuotta sitten eronnut ja hirvee tilitys hullusta exästä jne. Selvästikään ei ole yli päästy enkä viitsi kuunnella tuollaista itsensä säälimistä. Siinä äkkiä katoaa viehätys toisesta
Vierailija kirjoitti:
EN MISSÄÄN NIMESSÄ.
En hyväksy kenenkään jätteitä.
Ite oot jätettä kun puhut muista ihmisistä noin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän.. mulla nyt tinderissä mutsi, jonka aijon poistaa kunhan saan suunvuoron siihen.. puoli vuotta sitten eronnut ja hirvee tilitys hullusta exästä jne. Selvästikään ei ole yli päästy enkä viitsi kuunnella tuollaista itsensä säälimistä. Siinä äkkiä katoaa viehätys toisesta
Mulla vähän vastaava kokemus. Avioero oli jo hoidettu mutta tilitti eksän tekemisiä siihen tahtiin että alkoi tuntua siltä kuin olisin hänen terapeuttinsa.
Ero pitää olla käsitelty. Eli en tapailisi.
Olen jo keski-ikäinen, mutta voin kertoa nuoruudesta. Ehdoton ei!