Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle vettä?

26.08.2008 |

Siinä se kysymys olikin. Minkä ikäiselle olette juottaneet vettä ja miten paljon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla 7kk ikäinen tyttönen. Pohdin tuota ihan samaa asiaa. Tein niin, että kun aloitimme kiinteät annoin aluksi juomaksi äidin maitoa. Sitten vaihdoin tuossa noin viikko sitten ruokajuomaksi veden. Sitä menee kyllä tosi vähän ehkä tee/ruokalusikallinen ruoan kanssa. Tarkoituksenani onkin vain tutustuttaa tyttö veden makuun. Muuten imetän vielä paljon.

Vierailija
2/2 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten sairaalassa jo opetettiin antamaan tilkka vettä imetyksen jälkeen..huuhtelee suun ei tule niin helposti ja sammasta maha toimii paremmin..

Itse aloitin (keitetyn ja käden lämpöisen) veden annon kahden kuukauden ikäiselle vauvalleni,koska maha oli hyvin kovalla,veden tultua mukaan vatsa toimi paljon eikä vauva itkeskellyt enää mahanpuruja niin paljon.

Eri neuvoloissa oltiin eri mieltä tästä,koska uudet tutkimukset kuulemma sanovat että vasta puolivuotiaalle on hyvä antaa vettä..miksi jos sitä on annettu jo vuosikymmeniä ja ihan terveitä meistä on tullut..ja ihmisessähän on jo itsessään suuri määrä vettä..eikö?

Mutta tehköön jokainen oman päätöksensä en ala muita arvostelemaan,mutta meidän kohdalla se oli vain hyvä juttu! Ajan kanssa olen lisäillyt veden määrää,kuten nyt (9kk) annan ruokajuomana ainoastaan vettä. Annan vettä janoon ja maitoa vähän niinkuin ruokana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla