Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä kotiäiti joka et halua mennä töihin...

Vierailija
22.11.2006 |

Lakkaa elämästä miehesi siivellä ja mene töihin.... Kanna vastuusi perheen elättämisestä ja voisit alkaa tekemään kotitöitä jos kerran kotona makoilet....

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua alle 3-vuotiaita päiväkotiin ja mielellään " elättää" meitä.

Vierailija
2/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole sitä hoitopaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hoitaa lapsiani (3v, 1v2kk ja joulukuun alussa syntyvä vauva) kotona kunnes nuorimmainen on 3-vuotias. Sitten voin ehkä ottaa jonkun pikku työprojektin itselleni jos siltä tuntuu. Onneksi ei ole pakko, kun miehen tulot riittää hyvin meille, ja rahaa jää vielä ylikin.

T:Yrittäjän vaimo

Vierailija
4/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotihoitajallakin pitäisi olla sairaanhoidollista osaamista.

Vierailija
5/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarit se ehtii maleksia läpi vanhempanakin.

Vierailija
6/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minun pitäisi mennä töihin tienaamaan rahaa, jotta voisin maksaa toiselle siitä että hoitaa minun lastani/lapsiani. HULLUA HULLUA!

Järkevintä olisi niin, että olisi mahdollisuus hoitaa lapset kouluikäisiksi asti kotona!

Vierailija
7/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on varaa hoitaa lapsiaan kotona, niin miksi pitäisi mennä töihin ja viedä lapset tarhaan?

Ennenhän päiväkoti oli vain yksinhuoltajien yms lapsille jotta äidillä oli mahdollisuus elättää itsensä kun oli pakko.

SEhän on luksusta koko perheelle että lapset saavat kotona.

Alkaa olla jo aika kieroutuneita nämä nykypäivän itsestänselvyydet.

Ainahan niin on ollut; toiset voi valita hyvän elämän, toisten on pakko elää mitenkuten vain toimeen tulee

Vierailija
8/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisen kannalta elämä mallillaan; ajattele mitä luksusta myös miehelle se että vaimo huolehtii kodista...

Vierailija
9/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon naisia jotka eivät viitsi mennä töihin (tiedän jopa itse yhden naisen).

Odottaa että mies tekee ja maksaa kaiken. Loinen tollanen ihminen on. Kyllä pitää jotain tehdä että oman elantonsa ansaitsee. Mä en edes kehtais elää miehen siivellä, sen verran itsekunnioitusta mulla ainakin on.

Makaa kotona eikä tee mitään. Mies tulee töistä ja hakee lapset, käy kaupassa, tekee ruuat, hoitaa pyykit jne... monta kertaa ollaan ihmetelty mitä ihmettä tää äiti tekee.... on vaan.... ja ihmettelee... En yhtään ihmettele että mies katkeroituu....

Jos on pieniä lapsia alle 3-vuotiaita ymmärrän että on kotona, itsekin olin kotona, kun nuorempi oli 1v8kk ja lähdin opiskelemaan kun ammattia ei ollut. Siitä asti porskuttanut eteenpäin....

-nupsu-

Vierailija
10/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon sisällä, jos on kyse työllistymisestä.

Vierailija:

mutta kun ei ole sitä hoitopaikkaa.

Vierailija
11/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te luulette eläkkeenne saavan jos koko ikänne olette " kotiäitinä" , ei siitä makseta palkkaa.....entäs kun se ukko kyllästyy elättämään teidät ja lähtee lätkimään? Olkaa siinä sitten kotiäitinä... ja nyyhkikää.

Kyllä ne nyt sanoo ne miehet että haluaa että olette kotona.. odottakaa muutama vuos kun lapset kasvaa... kyllä se mieli muuttuu...

Tämän päivän yhteiskunnassa pitää kouluttautua, ylläpitää jo olemassa olevaa koulutusta muuten tipahtaa työmarkkinoilta ja saa tosiaan olla siellä kotiäitinä kuolemaansa asti, toisten elätettävänä....

JA HUOM! En tarkoita näitä äitejä jotka hoitavat lapsia 3-vuotiaaksi asti kotona, se on ihan jees... mutta kyllä sitä vanhemmat lapset voi jo hoitoon viedä, jo pelkästään lapsen sosiaalisen käyttäytymisen takia..

-nupsu-

Vierailija
12/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ammattia että vois mennä töihin ja asutaan niin korvessa että olis pakko ostaa toinen auto jos mä menisin töihin. mies on sitä mieltä että mun töihin meno vaan lisäis kuluja....

Vierailija
13/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee nuoremman perään, niin hän tekee sen joka tapauksessa käypä vaimo töissä tai ei, jos on mennäkseen.

Vierailija
14/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim jos asut kaukana palveluista ja työmatka on pitkä eikä julkista kulkuvälineitä käytössä verottajalta saa matkakorvaukset... ei musta ainakaan ole mikään syy olla menemättä töihin että välimatkat on pitkät ja tulee kuluja.. kyllä työnteosta tulee enemmän tuloja pitemmän päälle ku menoja...

hm.. musta tulis varmaan tosi hyvä työkkärin muija...

-nupsu-

Vierailija
15/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä teen kaikki kotityöt ja hoidan lapset. mies käy töissä ja on mahdollisuuksien mukaan lasten kanssa. koskaan ei olemiehen tarvinnut tulla sotkuiseen kotiin ja aina on ruoka valmiina! voihan niitä laiskureitakin olla mutta mulle kotiäitinä oleminen on täysipäiväinen työ!

Vierailija
16/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan, että olen kotona. Meisllä on hyvä työnjako ja rahat riitää. Tilikin on yhteinen.

Vierailija
17/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mies lähtee nuoremman perään, niin hän tekee sen joka tapauksessa käypä vaimo töissä tai ei, jos on mennäkseen.

-nupsu-

Vierailija
18/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nimenomaan, että olen kotona. Meisllä on hyvä työnjako ja rahat riitää. Tilikin on yhteinen.

Vierailija
19/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttävät sen 3v. Että annetaan niiden kotiäitien olla kotona ainakin siihen asti. jatkuvasti ne kuitenkin pois töistä ovat kun lapset sairastelee.

Vierailija
20/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu!

T: 17