Jos suomi ajetaan sotaan joutuuko työkyvyttömyyseläkkeeltä rintamalle?
Kommentit (31)
Jos on Teemun kaltainen mt-ongelmainen russofiili, ei huolita Suomen joukkoihin.
Serkun miehellä on se nukahtelutauti. Sai sen armeijassa. Ei halunnut tk eläkkeelle ja on ollut poraamassa öljyä ja rakennuksilla yms.
En näe ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy kävelemään niin joutuu eturintamaan
miinanpolkijaksi.
Ei siihen jalkoja tarvita. Riittää, että pystyy ryömimään.
Olen väliaikaisessa työkyvyttömyyseläkkeellä, ja jos sota syttyy, niin menen todellakin rintamalle puolustamaan Suomea ja kuolisin myös Suomen puolesta. Suomi ei todellakaan ole täydellinen ja niin hyvä maa (varsinkin nykyään), mutta paljon parempi täällä on elää ja olla ylpeä omasta kansalaisuudestaan kuin olla venäläinen ja asua venäjällä.
N21
Tottakai. Me tarvitaan sotilaita jotka pelkää ulkona, seotessaan tapoavat itsensö tai eivät kykene liikkumaan ilman avustajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukykyiset reserviläiset joutuvat.
Mikä saa sinut kuvittelemaan että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva olisi taistelukykyinen reserviläinen?
Olen bipo tyyppi 1, on aikaa kuntoilla. Mikä saa sinut kuvittelemaan ettei olisi?
Riippuu varmaan sairaudesta. Jos on kirvesmurhan vuoksi sairaseläkkeellä, niin ei varmaan ensimmäisenä anneta asetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukykyiset reserviläiset joutuvat.
Mikä saa sinut kuvittelemaan että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva olisi taistelukykyinen reserviläinen?
Olen bipo tyyppi 1, on aikaa kuntoilla. Mikä saa sinut kuvittelemaan ettei olisi?
Rintamaolosuhteissa mielisairautesi on haittana ja et pysty toimimaan kurinalaisesti ja vaarannat muut. Siksi et ole kelvollinen.
olemassa ei ole niin isoja maastopukuja että ylle mahtuisi.
Jos pystyy kävelemään niin joutuu eturintamaan
miinanpolkijaksi.