Ketkä käyttää vielläkin pöytätietokonetta
Käytin pöytätietokonetta viimeksi vuonna 1997. Siitä lähtien läppärit ovat olleet hyviä ja tietenkin myöhemmin tuli hyvät älypuhelimet ja hybridit. En tabletteja käytä, mutta nekin ovat parempia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko lyödä pöytäkoneita?
Vaikka vasaralla?Olen lyönyt pöytäkoneita nyrkein, vasaroin ja heittänyt jopa parvekkeelta ja autosta. Onko sinulla ongelma asian suhteen? Jos on, niin haluan kuulla selityksesi.
Haluatko kaivertaa niitä puukolla?
Minulla on pöytäkone erillisellä 32 tuuman näytöllä. Hommasin aikanaan kun tarvitsin kohtuullista pelitehoa halvalla. Se on tietokonepöydällä ja siihen hyvä tuoli. Se on sitä varten kun mukavasti pelaillaan, ei kipeydy paikat ns workstation.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko lyödä pöytäkoneita?
Vaikka vasaralla?Olen lyönyt pöytäkoneita nyrkein, vasaroin ja heittänyt jopa parvekkeelta ja autosta. Onko sinulla ongelma asian suhteen? Jos on, niin haluan kuulla selityksesi.
Haluatko kaivertaa niitä puukolla?
En ole hullu.
EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EN OLE HULLU EEHUN OL,E HULLU EN OLE HULLUH EN OLE HULLUH EN OLE HULLAU EN OLE HULLU EN OLE HULLU
Kaiverra vähän niinkuin uhoat poikalapsille tekeväs
Nössö
No onhan pöytäkoneen näyttö ihan eri luokkaa kuin läppärillä. On kiva katsoa elokuvia tai tv-sarjoja
isolta kirkkaalta näytöltä kuin tihrustaa läppärin pientä kuvaa!
Ei siinä taida sähköäkään ihan mahdottomasti kulua.
Minulla on sekä kannettava tietokone että pöytätietokone. Enemmän tulee käytettyä pöytäkonetta, kun siinä on näyttö 32 tuumaa.
Pyydän anteeksi...löytyy pöytätietokone. Hyvästä vaikea luopua, se on minun kotitoimisto:) Tosin ei minulla ole kännynäkään ku vanha nokialainen eli ehkä siinä syy,
Vierailija kirjoitti:
No onhan pöytäkoneen näyttö ihan eri luokkaa kuin läppärillä. On kiva katsoa elokuvia tai tv-sarjoja
isolta kirkkaalta näytöltä kuin tihrustaa läppärin pientä kuvaa!
Ei siinä taida sähköäkään ihan mahdottomasti kulua.
No pöytätietokone yleisesti käyttää jopa 200x enemmän sähköä kuin älypuhelin. Ja näytön koko ongelma voitaisiin ratkaista ihan sillä vaan että ottaa näytön lähemmäs =)
Pöytätietokoneenkin voi yhdistää telkkariin. Samaan aikaan koneella voi toisella näytöllä tehdä muuta. Eikä akkuakaan tarvi ladata kokoaikaa.
Se et jos aloittajalla oli pöytäkone vuonna 97. Ne on aika paljon kehittyneet niistä päivistä. Sähköäkään eivät ime kovinkaan paljon.
Jo vuonna 2005 katottiin pöytäkoneella tv:tä, imuroitiin samaan aikaan leffoja ja ladattiin muuta mukavaa yhtä aikaa. Hitaammalla netillä, kuin nykypäivänä. Siihen tosin tarvitsi hyvän pöytäkoneen.
Nykyisin halvemmat vehkeet hoitaa sanan asian.
Ja meilki on kakkostelkkarina 15 vuotta vanha tv, joka on näyttö ja niin siinon sen aikaset HD virittimet antenniin ja kaapeliin. Makso vaan 200. Ainoo mikä puuttuu on Bluetooth. Mut kaikki piuhapuolelta löytyy.
"Käytin pöytätietokonetta viimeksi vuonna 1997. Siitä lähtien läppärit ovat olleet hyviä ja tietenkin myöhemmin tuli hyvät älypuhelimet ja hybridit"
Eli käytit pöytäkonetta joskus aikaan Amd 120MHz-Pentium II. Ei se ihme jos koet puhelimet ja tabletit paremmaksi. ;)
Olen lyönyt pöytäkoneita nyrkein, vasaroin ja heittänyt jopa parvekkeelta ja autosta. Onko sinulla ongelma asian suhteen? Jos on, niin haluan kuulla selityksesi.