Mikro meni rikki, täytyy pärjätä ilman, teini aivan avuton!
Valittaa kokoajan kun ei ole mikroa,eikä osaa tehdä mitään ruokaaitselleen ilman sitä.
Palkkapäivään 3 viikkoa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kuka se onkaan noin avuttoman teinin kasvattanut?
Minä! Ap. Ihan todella mukavuudenhaluinen ja pullamössö nuori se on.
Isättä kasvanut tuollaiseksi vissiin. En ymmärrä. Mutta oma vikani tietysti kun olen passannut. Täytyy nyyhkyttää nyt hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isättä kasvanut tuollaiseksi vissiin. En ymmärrä. Mutta oma vikani tietysti kun olen passannut. Täytyy nyyhkyttää nyt hetki.
Kuritta se on kasvanut, jos ei tuon vertaa vielä osaa.
pese lootasi kirjoitti:
milloin olet putsannut pessyt laitteen olen huolto miehenä törmännyt noihin passskaasiin laitteisiin ne lakkaavat toimimasta palo turvallisuuden takia kun tatinaa seinissä ja seinissä on tarpeeksi.
Ei taida auttaa. Mikro leimahti, haisi palaneelle sähkölle ja savutti. Sulake kyrvähti.
Lootan pesut ei nyt auta, vaikka mielelläni kyllä kuurailenkin.
Takuu ei voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isättä kasvanut tuollaiseksi vissiin. En ymmärrä. Mutta oma vikani tietysti kun olen passannut. Täytyy nyyhkyttää nyt hetki.Kuritta se on kasvanut, jos ei tuon vertaa vielä osaa.
On. En ole kyllä kurittanut. Eikä isäkään.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisätkin tuli just. Mihis ne tuhlasit, vaikka tiesit et palkkaankin on vielä aikaa.?
Mutta jos hän ostaa niillä lapsilisillä mikron, ei hänellä ole varaa ostaa mitään, mitä siellä voisi lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisätkin tuli just. Mihis ne tuhlasit, vaikka tiesit et palkkaankin on vielä aikaa.?
Lapsilisät on lapselle, ei mikrolle.
Lapsihan tässä on ruokaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isättä kasvanut tuollaiseksi vissiin. En ymmärrä. Mutta oma vikani tietysti kun olen passannut. Täytyy nyyhkyttää nyt hetki.Kuritta se on kasvanut, jos ei tuon vertaa vielä osaa.
On. En ole kyllä kurittanut. Eikä isäkään.
Kuri on eri asia kuin kurittaminen. Kuri pitää olla, ettei lapsesta tule noin avutonta. Kurittamista ei pidä harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon nälässä, jos ei ilman mikroa ruokaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa AP saanut inhottavia vastauksia. Joo meillä kans teini lämmittelee mikrossa edellisen päivän ruokia, enkä todellakaan antaisi 14v. Alkaa yksinään kokkailemaan liedellä, vaikka muuten kyllä autteleekin paljonkin keittiössä. Mikro, vedenkeitin ja leivänpaahdin ja smoothie konetta muksut saa käyttää ja käyttääkin itsenäisesti.
No huh huh mitä vanhemmuutta. 14-vuotiaan todellakin jo pitäisi pystyä yksin käyttämään liettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon nälässä, jos ei ilman mikroa ruokaa saa.
Ihmisten lukutaito on tällä palstalla hämmästyttävän kehno.
Jos lapsi kuolee ilman mikroa, se on luonnon valinta.
Minä en kyllä sanoisi että mikro on turha. On kai se energiatehokkain ja vaivattomin tapa lämmittää ruokia.
Tietysti ilmankin itsekin voin jonkin aikaa olla, enkä välttämättä heti olisi ostamassa sitä halvinta perusmallia, jos voin säästää vähän parempaan.
Uuni on hidas, ja pannukin tietää tiskiä ja enemmän veden ja sähkön kulutusta.
Eikö täällä jo hintojen vuoksi puhuttu ettei uuniruokia edes raski tehdä enää...
No itse teen ja kerralla isommat satsit, kyllä se mikro vain on hyvä.
Varsinkin kun ei muita syöjiä saa samalla kertaa pöydän ääreen.
milloin olet putsannut pessyt laitteen olen huolto miehenä törmännyt noihin passskaasiin laitteisiin ne lakkaavat toimimasta palo turvallisuuden takia kun tatinaa seinissä ja seinissä on tarpeeksi.