Ihana herätä huomenna klo 7 lenkille kun muut makaa rapuloissaan
Kommentit (84)
Kankkunen saattaa olla,haitanneeko toi mittäään....
Se lähtee sillä millä on tullutkin.
Kippis 🥂
Niin,yksin ilta,yksin yö,yksin lenkille...
Onko tuokaan loppujen lopuksi ihanaa.
Juu et todellakaan ole ainoa. En luovu viikklpitkiksestäni, eli huomenna tiedossa ihan normaali sunnuntainen kolmen tunnin hölkkä. Mutta on uudenvuodenpäivänä aina vähän rauhallisempaa juosta kun aamupäivän puolella käy :)
Vaikka ei ole kankkusta,niin en kyllä seitsemältä herää.
Ole varovainen, siellä on tosi liukasta. Itse en sen vuoksi lähde lenkille vaikk heräänkin ilman krapulaa.
Silloinhan vasta palaillaan kotiin.
Kyllä. Illalla pimeetä viinaa ja pikkusuolaista sopivasti niin, että nukkumaan voi mennä selvinpäin ja aamulla herätä ajoissa koiran kanssa aamulenkille.
Kunnes liukastut ja kuolet. Kevyet mullat.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti liukastut ja katkaiset kätesi ja jalkasi.
Kylläpä olet varsinainen kusipää 😈
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, siellä on tosi liukasta. Itse en sen vuoksi lähde lenkille vaikk heräänkin ilman krapulaa.
Nastakengät.
Jotkut saattavat maata rapuloissaan, jotkut jopa ripuleissaan.
Miten huono tasapaino ja varusteet täällä ihmisillä on, kun liukastumisista noin moni mainitsee? Nastat alle, niin ihan hyvin tuolla juoksee. Ei nyt ehkä kovimpia vetoja kannata vesijäällä ottaa, mutta kunnollisilla varusteilla täälläpäin ainakin on ihan ok mennä.
Ihanaa nukkua huomenna pitkään ilman krapulaa!
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Niin,yksin ilta,yksin yö,yksin lenkille...
Onko tuokaan loppujen lopuksi ihanaa.
Lopulta sitä aivan parasta. Kyllä minä lähden paljon mieluummin vaikka yksin yöksi metsään katselemaan tähtitaivasta,kuin baariin tai ryyppäämään. Teininä toki eri, mutta kun on ikää jo 37 niin ei mistään hinnasta alkoholia niin että krapula. Ei enää yli kymmeneen vuoteen sellaista. M37
on varmaan ikävä elämä, kun saat ainoat ilot muiden kärsimyksestä.
Kiva tietää. Et olet ainut valitettavasti.