Miten usein sua hävettää tai kaduttaa mitä tuli sanottua?
Miksi hävettää tai kaduttaa? Sanoitko oikeasti ikävästi tai väärin? Miksi ei hävetä tai kaduta? Oletko aina oikeassa? Puheilla ei merkitystä?
Kommentit (6)
Hävettää usein. Se on vaan sellainen piirre minussa josta on vaikea päästä eroon. Hävettää jos en osaa vastata keskustelukumppanille jostain aiheesta kunnolla. Hävettää myös jos innostun jostain ja puhun likaa. Ja tietenkin möläytän aina jotain typerää vaikka en missään nimessä ole ilkeä. Mulla on aika musta huumori ja se ei ole hyvä juttu satunnaisten tuttavien kanssa, kaikki eivät ymmärrä juttujani vitsiksi.
Hävettää aina, etenkin jos olen kertonut jotain henkilökohtaisempaa. Ei pitäisi ikinä sanoa mitään, ei muita varmasti kiinnosta mun typerät jutut.
Aina kun avaan suuni. En ole puhunut enää vuosiin.
Joo aika usein, oon niin hermostunut ja usein vähän liian ankara ja negatiivinen, seurassani ei ole ehkä niin hauskaa kuin saisi olla. Ei kyllä kovin pahasti harmita, olen vaihtamassa maisemaa muutenkin kun kyllästyttää useimmat ihmiset. Siis toki kaverit ja perhe ovat jees, mutta töissä ja koulussa iso osa niin laiskoja taukkeja, en jaksa heitä.
Ei koskaan, olenhan nainen.