Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Joulun tonttuset keskiviikkoon***

22.11.2006 |

Täällä eräs yökukkuja joka ajatteli aloittaa jo seuraavan päivän ketjun.. Tai, no onhan päivä oikeestikin jo siirtynyt keskiviikon puolelle.

Itsestäni ei ole kuulunut hetkeen yhtikäs mitään, on ollut jotenkin niin kiirettä. Olo on tukala ja jotenkin alkaa hermot olla kireellä tätä raskautta. Kokoajan on jotakin vaivaa niin eipä tästä enää voi nauttia OLLENKAAN. Neuvolassa povataan joka kerta että kyllä tällä viikolla syntyy, mutta visusti vauva vielä vatsassa pysyy. Tosin supistuksia on ollut päivittäin ja edelleen pää on niin alhaalla kuin vain voi olla eikä kuulemma enää heilu, joten kiinnittyneenä odottelee maailmaan tuloa. Toissa päivänä yritinkin todenteolla saada synnytyksen käynnistymään: haravoin koko pihan, sen jälkeen tein suursiivon, pesin KONTATEN saunan ja pesuhuoneen, saunoin kunnolla ja sen päälle isännän kanssa vielä vietettiin aikaa vällyjen välissä ja arvatkaa mitä?!?!? Sen yön aikana tai seuraavana päivänä ei supistanut kertaakaan!! Eli ei taida olla neuvolatäteihin ja lääkäreihin uskomista jotka väittävät synnytyksen olevan oven takana. Mielestäni tuossa oli aika hyvät käynnistämistavat..?? No, eipä ollut toukka sitten valmis vielä tulemaan..

Viime neuvolakäynnillä turvotukset olivat taas nostaneet viikon aikana painoa 2kg, verenpaine oli hieman koholla mutta pissa oli onneksi puhdas. Seuraava käynti olisi perjantaina.

Jotkut puhuivat vatsan poreilusta ja naksumisesta? Nimittäin itselläni on aivan sama juttu!! Enpä ole tullut ajatelleeksi että se olisi lapsivettä vai mitä sitten onkaan..?? Mutta aika veikeän tuntuista tuo poreilu.

Esikoinen järjesti tälle päivälle niin paljon tekemistä ja ohjelmaa että mielelläni olisin itsekin tuolla sängyssä sikeässä unessa. Inhottavaa kun ei saa nukutuksi. Alapäätä painaa niin mahdottomasti tuo vauvelin pää ja tuntuu että KOKOAJAN olisi pissahätä vaikkei olisikaan.

Kuinkas moni muuten vuodattaa jo nyt maitoa KUNNOLLA? Itse valuttelin esikoista odottaessa ja nyt tätä toista jo viikoilta 20 lähtien mutta nyt 3 viikon aikana en voisi kuvitellakaan olevani esim iltaisin ilman rintsikoita ja liivinsuojuksia. Maitoa pukkaa niin mahdottomia määriä ja välillä rinnat ovat jopa kovat kun maitoa valuu. ja väri on aivan valkoista. Esikoisestakin olin varsinainen lehmä, imetin 13kk ja siihen saakka maitoa tuli vaikka muille jakaa. Minua kehoitettiin etten lypsisi maitoa edes luovutukseen sillä se saattaisi lisätä maidontuotantoa entisestään. Niin hullulta kuin kuulostaakin niin jopa neuvolassa todettiin että maitoa tuli LIIKAA. Olin aina rintakuumeessa kun en ehtinyt saada rintoja tyhjiksi sitä tahtia kun olisi pitänyt. Ja synnytyksen jälkeekin maito nousi rintoihini kunnolla saman päivän puolella! Saa nähdä millainen Mansikki mahdan tällä kertaa sitten olla? :)

Iloista odotuksen loppuaikaa meille kaikille!! Ja YRITETÄÄN nauttia tästä ajasta loppuun saakka rinta rottingilla!! :D

Viuhti rv 37+6

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaas jotain ns.käynnistys vinkkejä 3*S lisäksi :)

tuskin tehoaa mutta aina kannattaa yrittää ;)

Vierailija
22/24 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten huomannut Päivikin viestiä. :(

Osanottoni ja paljon voimia suuren surun keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivikille hurjasti voimia surun keskelle!

Muuta ei oikein osaa sanoa..

Ja sitten omaa napaa pikaisesti. Kohta puoliin olen lähdössä näytille synnärille :)

Eli minulla siis vauva edelleen perätilassa ja vasta huomenna olisi synnytystapa-arvio. No nyt on sitten tullut kipeitä supistuksia kohta kaksi tuntia ja vatsa tyhjeni vauhdilla. Limaa tulee myös jatkuvasti ja kova paino on alapäässä koko ajan. En siis uskalla kauaa kotona katsella, kun ei ole tietoa miten vauva ulos saadaan. Käynpä ainakin näytillä niinkuin ovat neuvolassa kehoitelleet.

Toivottavasti saisin jo tälle reissulle jäädä pientä hakemaan!

Palailen asiaan..

manzu rv 37+2 kait :)

Vierailija
24/24 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Manzu meistä seuraava, lupaavalta vaikuttaa! Tsemppiä koetukseen....

Tiina 37+6 edelleen...