Tinder vs baari
Tinder on vähän kuin Tori tai facen roskalavaryhmä. Yv, av, jono.
Baari taas on kivijalkakirppis, josta saat tuotteen heti mukaan, mutta mitään kovin perusteellisia taustaselvityksiä ei ehdi tekemään. Valikoimakin on aika suppea nettiin verrattuna.
Mites te asian näette?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa on vaan alkoholisteja ja tinderissä epätoivoisia.
Kannattaa etsiä seuraa esim. koulusta, töistä, harrastuksistaMutta kun sekä töissä että harrastuksissa on lähinnä omaa sukupuolta... Olen joskus kyllä alkanut harrastaa tarkoituksella jotain, missä olisi miehiäkin, mutta ei sekään tuntunut lupaavalta kenenkään tapaamisen kannalta. Useimmilla on jo vaimot ja perheet ja ei nekään joilla ei ole, tunnu olevan harrastuksessa oikein seuranetsinnästä kiinnostuneita. Tulevat paikalle, tekevät mitä siellä harrastuksessa tehdään, menevät kotiin.
No ei miehenä oikein uskalla tehdä muutakaan vuonna 2023 etenkään jos on koulutus ja hyvä työpaikka. Naisen pitää olla aloitteellinen.
ohis
Mies voi ihan hyvin tehdä aloitteen, kunhan on kohtelias eikä esim. heitä mitään limaista kommenttia ulkonäöstä.
Asiallisesti kun lähestyy niin ei siitä mitään valitusta tuleTäällä palstalla on sanottu jo monta kertaa vuosien aikana, että näin ei saa toimia. Vieras nainen antaa signaaleja, jos haluaa, että mies lähestyy.
Täytyy kompata tätä viestiä. Naiset ovat sanoneet ties kuinka monta kertaa täällä, ettei naisia tule koskaan lähestyä julkisilla paikoilla, koska naiset ovat tulleet paikalle vain treenaamaan/ostoksille/viettämään aikaa kavereiden kanssa jne. Parasta siis on, että naiset lähestyvät miehiä, niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä seuraa esim. koulusta, töistä, harrastuksistaMutta kun sekä töissä että harrastuksissa on lähinnä omaa sukupuolta... Olen joskus kyllä alkanut harrastaa tarkoituksella jotain, missä olisi miehiäkin, mutta ei sekään tuntunut lupaavalta kenenkään tapaamisen kannalta. Useimmilla on jo vaimot ja perheet ja ei nekään joilla ei ole, tunnu olevan harrastuksessa oikein seuranetsinnästä kiinnostuneita. Tulevat paikalle, tekevät mitä siellä harrastuksessa tehdään, menevät kotiin.
No ei miehenä oikein uskalla tehdä muutakaan vuonna 2023 etenkään jos on koulutus ja hyvä työpaikka. Naisen pitää olla aloitteellinen.
ohis
Mies voi ihan hyvin tehdä aloitteen, kunhan on kohtelias eikä esim. heitä mitään limaista kommenttia ulkonäöstä.
Asiallisesti kun lähestyy niin ei siitä mitään valitusta tuleTäällä palstalla on sanottu jo monta kertaa vuosien aikana, että näin ei saa toimia. Vieras nainen antaa signaaleja, jos haluaa, että mies lähestyy.
Outoa.
Itse naisena olen kyllä kiitollinen, että mieheni teki aloitteen. Ei nyt oltaisi tässä suunnittelemassa lapsia ja talon rakentamista, jos hän ei olisi minua lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Outoa.
Itse naisena olen kyllä kiitollinen, että mieheni teki aloitteen. Ei nyt oltaisi tässä suunnittelemassa lapsia ja talon rakentamista, jos hän ei olisi minua lähestynyt.
Hyi olkoon, mikä lopputulos lähestymiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Asiallisesti kun lähestyy niin ei siitä mitään valitusta tule
Tiedä häntä. Avasin tuossa kaupungilla ihan kohteliaisuudesta ovenyhdelle naiselle ilman sen kummenpia taka-ajatuksia puhumattakaan että olisin sanonut mitään sopimatonta.
Itse asiassa en ehtinyt sanoa yhtään mitään, kun tuli jo vastaus että hän kyllä osaa aukoa ovet itse.
Täytynee koettaa karsia noita käytöstapoja pois, niin ei kenenkään tarvitse turhaan ahdistua.
Siitä tuskin silti tulee ikinä mitään small talkia kummempaa. Erittäin epätodennäköinen reitti löytää kumppani/seksiä.