Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miespomon käytöksestä?

Vierailija
24.02.2023 |

Sain puolisen vuotta sitten uuden esihenkilön organisaatiouudistuksen yhteydessä. Olen itsekin esihenkilötehtävissä, ja raportoin tälle miehelle. Mies on minua reilut kymmenen vuotta vanhempi ja naimisissa - kuten minäkin. Hän on pääasiassa oikein asiallinen. Kuitenkin viimeisen parin kuukauden aikana olen kiinnittänyt huomiota kommentteihin, jollaisia hän ei tunnu sanovan muille naisille. Ne ovat melko harmittomia, mutta jostain asia on alkanut minua vaivata. Alla esimerkkejä:

- Meillä oli tiimin illallinen, johon en päässyt kun olin sairaana. Kun kysyin, miten ilta meni, hän sanoi, että ihan ok, mutta yksi puuttui joukosta.

- Tulin työpaikalle ihan sateen ja tuulen tuivertamana ja manasin ohimennen punaista naamaani. Hän sanoi, että näytät nytkin paremmalta kuin suurin osa täällä.

- Joskus kun olen tavannut jotain minulle entuudestaan vieraita kollegoita, ovat he todenneet, ai, olet se, X (pomoni) on puhunut sinusta paljon.

- Kerran kun olimme työpaikan illallisella, hän istui viereeni ja jossain vaiheessa huomasin, että hänen oli laittanut kenkänsä ihan kiinni minun kenkääni. Pöydässä oli ahdasta, joten saattoi johtua myös siitä. Eikä hän hätkähtänyt, kun siirsin kenkäni pois.

- Kerran kun hän näki, että juttelin ja nauroin erään mieskollegani kanssa, hän kommentoi tätä minulle jälkikäteen nörtiksi. Tämä oli outoa, koska hän ei yleensä kommentoi muita ihmisiä mitenkään.

En tiedä kuvittelenko vain omiani, joten haluaisin ulkopuolisen näkemyksen, miltä esimerkit kuulostavat. Hän on korkeassa asemassa ja kunnianhimoinen työssään, ja itse haluaisin myös vain ja ainoastaan keskittyä töissä töihin ja muuten omaan parisuhteeseeni.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puhuu mitä puhuu. Yritä olla välittämättä tai puhu sille joka pv miehestäsi.

Vierailija
2/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa ihan asialliselta. Mikään esimerkeistä ei ole hälyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vaan itse asialinjalla, etkä puhu muista,kuin työasioista.

Vierailija
4/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä että sinä se olet, joka haluaa keskittyä muuhunkin kuin työn tekemiseen ja parisuhteeseesi.

Vierailija
5/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sä silti olet, haaveilemassa siitä miehestä.

Miksi?

Vierailija
6/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ap:n vilkasta mielikuvitusta. Voisin kuvitella toimivani samalla tavalla ilman sen suurempaa taka-ajatusta.

-Mies 47

Vierailija
7/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen e t n i s e s t ä taustasta

t:persut

Vierailija
8/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei kiinnosta, niin tuskin olisit täällä vapaa-ajalla tästä miehestä kirjoittelemassa.

Vierailija
9/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas joku asia kuin asia syynä sun analyyseihisi.

-Havitteletko pomosi työtä?

-elätkö tunneköyhässä parisuhteessa, (vai peräti lepakko?)

Ihan omaan peiliin katsomalla näet syyllisesi.

Vierailija
10/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyikkistä.

Minulla on ollut tuollaisia esimiehiä ja sitten niitä, jotka kohtelevat ihmisenä. Ylempien takia olen joutunut aina vaihtamaan työpaikkaa, koska ne eivät ole lopettaneet saalistamistaan missään vaiheessa. Josko sinulla olisi parempi onni?

Alkaisin toitottaa unelmalomista aviomiehen kanssa jne., ja kyselisin aktiivisesti esimiehen vaimon kuulumisia!

Vierailija
11/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muut naiset puhuvat hänelle, onko ilmaisu kuivakasta vai joskus leikkisääkin? Seuraa vähän tarkemmin sitä kommunikointia. Älä anna tilaisuuksia "lohkaista" eli puhu vain työasioista naama peruslukemilla, ja vain silloin kuin tarpeen.

Vierailija
12/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi mielensäpahoittaja ...voi voi...pahoittanut mielensä, voi voi!

Vierailija
13/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on yksi mielensäpahoittaja ...voi voi...pahoittanut mielensä, voi voi!

Oikeasti on mielissään

Vierailija
14/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, voi olla ihan kohteliaisuuttakin vaan.

Vierailija
15/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä saatan myös kehua jopa täysin tuntematonta naista tilanteessa joka ei tule enään koskaan tapahtumaan. Eikö HYVÄ MIELI muka ole tärkeä? No naiset kääntää senkin joksikin sxxx lähentelyksi.

Vierailija
16/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ollenkaan kiinnostunut ko. miehestä. En halua mitään flirttailua työpaikalle ja rakastan aviomiestäni. Jostain syystä yo. mainitsemieni esimerkkien (muita vastaavia löytyy lisääkin) vuoksi minulla on kuitenkin tullut outo olo hänen kommunikoinnistaan ja siksi tein aloituksen, jos jollain kokemusta vastaavasta. Olen rajannut kommunikaation ainoastaan pakollisiin ja pysyn aina tiukasti työasioissa.

Ap

Vierailija
17/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity halujesi mukaisesti vain työhösi ja parisuhteeseesi. Anna pomosi johtaa yksikköä ihan rauhassa, äläkä tuhlaa energiaasi hänen tekemistensä miettimiseen.

Vierailija
18/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset reagoivat?..... TUNTEMATON iso mies, satunaisessa kontaktissa,  möläyttää ETTÄ "kevään valo kirjoo olemukseesi iloa " - saan varmasti syyteen sxxx häirinästä. 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

.....PIIPAA SININEN AUTO pidätti ison ISOJALKA tyypisen luolamiehen örveltämästä sekavia pelästyneelle naiselle. 

Vierailija
19/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaan korvaani kuulostaa, että tuolla pomolla olisi jotain mielessä. Hakeeko sitten vain egolleen pönkitystä vai onko ihastunut, vaikea sanoa. Vanhemmat miehet ovat just tollasia. Se on niin nähty.

Vierailija
20/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pomon sukupuolella on väliä? Jos nainen käyttäytyy samoin niin eikös se ole ihan ok?