Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin lapsen kehityskeskustelusta. Kuka saa/voi sen pitää?

Vierailija
21.11.2006 |

Olen ymmärtärtänyt, että koulutettu henkilö. Luulin, että ehdottomasti lastentarhanopettaja. Meidän lasten kehityskeskustelun pitää kouluttamaton erityisavustaja, joka työskentelee lastenhoitajan paikalla. Kysyisinkö päiväkodin johtajalta asiaa? Raivostuttaa mennä epäpätevän ihmisen kanssa puhumaan tunniksi! Mitä ajatuksia asiasta teillä? Siis koen, että tämä henkilö ei ole ammattilainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ihan ok, mutta minä vaativa vanhempi, siksi olivat varmaan jakaneet niin ryhmän, et saatiin ope keskusteluun.

Vierailija
2/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisavustajallakin on koulutus...

Okei, ymmärrän yskän. Yleensä siihen keskusteluun osallistuu lastentarhanopettaja ja saattaa olla hoitaja mukana ja jos kyseisellä lapsella on avustaja niin tottakai hänkin osallistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vielä, ettei meidän lapsilla ole erityisavustajan tarvetta, eikä käsittääkseni muillakaan ryhmän lapsilla. Olenkohan ollut liian vaatimaton vanhempi?

Vierailija
4/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen pitää yhtä monta keskustelua. keskustelussa lähinnä valotetaan millainen lapsi on päiväkodissa ja kerrotaan esim. ryhmän toimintasuunnitelmasta. miksi haluat nimenomaan opettajan kanssa puhua?

Vierailija
5/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sti, eikä vanhemmilta kysellä kenen kanssa haluaa keskustelua pitää.kaikki työntekijät ovat yhtä arvokkaita tittelistä tai palkan suuruudesta riippumatta!

Vierailija
6/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli myös kasvatuskeskustelut kuuluvat hänelle. Yleensä tiimissä keskustellaan yhdessä lapsen asioista ennen kasvatuskeskustelua, joten et kuule pelkästään erityisavustajan mielipiteitä ; )

Todennäköisesti lapsesi on tavallisen " helppo" ja hänen asiansa ovat kunnossa?

Vierailija
7/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien kesken eli kaikilla lapsilla on oma hoitaja ja tämä oma hoitaja sitten pitää kasvatuskeskustelun. Keskustelu ei ole mikään lääkärin arvio vaan keskittyy lapsen kasvatukseen ja siihen millainen lapsi on kotona tai tarhassa.

Vierailija
8/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on ihan ok tuo erityisavustajan kanssa keskustelu. Joku kumma mulla vaan asiassa tökkii. Arvostan koulutusta päivähoitoalalla. Useissa keskusteluissa esim. lasten päivän kulusta minulla on " pistänyt korvaan" ammattitaidottomuus. Kouluttautuneilla ja kokeneilla muilla ryhmän hoitajilla on erilainen työote vanhempiin. Ehkä tämä saattaa olla joku henkilökemiaan liittyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä